Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
anjali schreef:Vragen over enten kun je het beste met je DA bespreken. Dat is toch ook degene die ze moet geven!Lang niet iedereen houdt entingen bij. Het is alleen verplicht als je op concours wil.Mijn huidige kocht ik toen hij al 22 jaar was,en er stond geen enkele inenting in zijn boekje!Maar ik sta op een grote pensionstalling en jaarlijks komt de DA langs, bekijkt de boekjes en spuit dan wat nodig is.
Maddoxx schreef:anjali schreef:Vragen over enten kun je het beste met je DA bespreken. Dat is toch ook degene die ze moet geven!Lang niet iedereen houdt entingen bij. Het is alleen verplicht als je op concours wil.Mijn huidige kocht ik toen hij al 22 jaar was,en er stond geen enkele inenting in zijn boekje!Maar ik sta op een grote pensionstalling en jaarlijks komt de DA langs, bekijkt de boekjes en spuit dan wat nodig is.
Zoals gezegd ga ik het ook zeker met de da bespreken, maar goed om te horen dat het bij meer paarden het geval is.
Veraaaaah schreef:Ik was een stille meelezer maar wil mezelf toch even melden! Een zoektocht naar een geschikt paard kan nogal eens moeilijk zijn.
Probeer geduld te hebben en bij twijfel, niet doen. Het belangrijkste is toch echt de klik. En die heb je of meteen wel of niet.
jojoleinee schreef:Presentatie gehaald vandaag! Weer iets om af te vinken.
Nu nog:
2 casuïstieken (1 vandaag terug gehad maar afgekeurd, de ander moet ik nog terugkrijgen)
Morgen stageverslag
Vrijdag hoor ik supervisieverslag
Volgende week dinsdag hoor ik stageverslag en eindgesprek op stage
De laatste casus wordt denk ik in de vakantie helaas..
Dreamy schreef:jojoleinee schreef:Presentatie gehaald vandaag! Weer iets om af te vinken.
Nu nog:
2 casuïstieken (1 vandaag terug gehad maar afgekeurd, de ander moet ik nog terugkrijgen)
Morgen stageverslag
Verkeerde topic denk ik?
jojoleinee schreef:Presentatie gehaald vandaag! Weer iets om af te vinken.
Nu nog:
Morgen stageverslag