Proficiat! Mooie prestatie. Ik ben benieuwd naar je verslag.
kyrkelover
Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-20 18:28
Jaaaaa hij was 2e. Ik dacht even dat hij ging winnen, maar echt heel happy. Hij is super uit de koers gekomen en gaf weer alles voor mij en dat is het belangrijkste. Later uitgebreider verslag.
Ik was zo bang dat je ondanks goede startplaats etc, buiten de boot zou vallen. Je had er zoveel vertrouwen in en ik dacht verkoop de huid niet voordat de beer geschoten is.
Maar de beer is geschoten!! Hartelijk gefeliciteerd!
Ik dacht ook dat hij eerste zou eindigen, hij ging opeens zo hard en alles voorbij!! Zo gaaf. En dat na een niet zo hele sterke start (voor zover ik- als leek- zag hoor) en vanuit de achterste plek in het veld. Echt top hoor! Leuk om te hebben kunnen zien. Worden alle races live uitgezonden?
Nou zowat de hele dag was het slecht weer en net voor de koers van Roi brak de zon toch aardig door. Dit resulteerde in een hele benauwde en warme lucht wat niet echt Roi zijn ding is. Hij heeft het heel snel warm. Hij was echt super chill met klaarmaken en voorbrengen etc. Helaas mistte hij echt heel erg de start dus ik dacht dat het klaar was. Had de jockey wel al gezegd dat hij op het einde altijd naar rechts duikt en dat deed hij ditmaal dus ook weer. Voor het mooie kwam hij net wat te vroeg aan kop maar WOWIE wat knokte hij weer voor mij. Zeer tevreden dan ook met zijn tweede plaats. €600 bruto verdient en helemaal gezond uit de koers. Ook echt gave beelden van hem!