Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MRIIIS schreef:Wel echt in Rotterdam helaas
xDenies schreef:MRIIIS schreef:Wel echt in Rotterdam helaas
Huh wat bedoel je nu? Je hebt het over regio Rotterdam, als iemand uit bij wijze van Barendrecht komt kan degene toch naar Rotterdam toe rijden?
Ik ben zelf al een tijdje zoekend in Bergen Op Zoom, maar dat is blijkbaar ook zoeken naar een speld in een hooiberg of rijden staat ala minute op de eerste plek. Ik wil eerst gewoon dat iemand een band opbouwt en elkaar vanaf de grond leert kennen, geen heel gekke gedachte toch?
xDenies schreef:Horsejansdam schreef:Mocht iemand nog zoekende zijn in omgeving Barendrecht/Heerjansdam, houd ik me aanbevolen! Ik ben volwassen en heb geen behoefte aan rijden
Nou ik woon zelf in Barendrecht maar mijn paard staat in Bergen op ZoomEn daar zoek ik dan wel iemand voor haha!
Josien_ schreef:Heeft hier iemand een tip waar ik op zoek kan naar iemand die het leuk vind om een pony te verzorgen zonder echt te kunnen rijden?
Zou graag mijn oudere merrie wat meer aandacht gunnen, maar door blessureleed kan ze niet echt meer getraind worden voorlopig.
Wel gaat ze graag mee wandelen, wat grondwerk of bijvoorbeeld een stapritje. Ik heb alleen geen idee of ik daar nog iemand een plezier mee doe?
mavantos schreef:Helpen met jonge paarden, grondwerk e.d. zou ik ook gewoon zien als werk. Ik zou zo iemand gewoon betalen per uur en een aantal uur per week afspreken. Afhankelijk van de leeftijd en ervaring ergens tussen de €5-15 per uur.
Kim_W schreef:mavantos schreef:Helpen met jonge paarden, grondwerk e.d. zou ik ook gewoon zien als werk. Ik zou zo iemand gewoon betalen per uur en een aantal uur per week afspreken. Afhankelijk van de leeftijd en ervaring ergens tussen de €5-15 per uur.
Ik zie dat niet als werk. Aangezien de meeste mensen die goed met jonge paarden om kunnen gaan incl aanleren van grondwerk etc. niet bij een particulier gaan mesten![]()
Houdt dus in dat ik alsnog erbij moet zijn als ze met jonge paarden aan de gang willen gaan (ik ga geen ongelukken riskeren. Jonge hengsten die nog weinig kennen vind ik dan te tricky om iemand alleen mee aan de gang te laten gaan). Dus dan investeer ik mijn tijd weer in het opbouwen van ervaringen van die persoon en lijkt het mij een mooie ruil.
Kim_W schreef:Mag ook een tiener zijn. Maar zodra de wens er is om met de jonge paarden aan de gang te gaan dan wel bij voorkeur 18+.
Is alleen de natte plekken + drollen. Mocht het ooit zo uitkomen met de planning dat er weinig gemest kan worden (wel voldoende bij gestrooid) dan wel eens de stal volledig leeghalen. Bedoeling is met name dat ik erbij ondersteund wordt dus afhankelijk van hoevaak de betreffende persoon komt mesten zal ik de rest zelf doen. Bij dagelijks bijhouden is het in totaal denk ik een klein uurtje met mesten + bijstrooien. Volledig leeghalen zal in totaal denk ik een uur bijkomen.
Zit zelf ook te twijfelen of uurloon iets is, of per stal (en eventueel per bijkomende klus) een bijdrage. Dat ze zelf kunnen zien hoe snel of langzaam ze willen werken.
@wescha, zoiets klinkt voor mij ook goed, jonger geeft voor mij niks zolang ze gemotiveerd zijn om iets te doen en afspraken nakomen (qua dagen dat ze komen, maar ook dat ik ze niet ineens tussen de jonge paarden uit de wei moet vissen ofzo). Hoe is hij bij dit adres aan de gang gekomen?
@marcella, jammer dat het je niet gaat lukken met je gezondheid. Anders welkom geweest!
Kim_W schreef:Denken jullie dat hier een geschikt iemand voor te vinden is? Wat vinden jullie reëel qua bijdrage? En welke kanalen gebruiken jullie om zo iemand te vinden?