Wel gek hoor, eerste keer "weg". Hoewel ik er meer dan aan toe ben even weg te gaan, vind ik het maar niks dat Pancho niet meegaat
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Gelukkig verandert dat wel zodra ik aangekomen ben en dan geniet ik er wel eens van om een week géén mest te moeten opruimen
en dan natuurlijk superblij zijn om terug thuis te komen ! Geniet ervan ! 
.
Op de foto's zie je eigenlijk wel diverse types paarden, hé.
(wel niet in amazonezit, hoor, dat zou ik niet durven)

) Van longeren zelf kwam niet zoveel, meneer wou alleen showen, rennen, spelen en knuffelen. Prima, morgen weer een nieuwe dag!
echte Spanjaard. Hij staat zonder deken en is ongeschoren. Nu denk ik dat hij voor morgen nacht (2°c) wel een dekentje kan gebruiken als hij zo een koukleum blijkt te zijn.
turquoise groenig. (Met het spelen met de andere ruinen raakt Pancho zn andere weidehalster steeds kwijt, dus nu maar een nieuwe
)

(oh en afstuderen..)

maar wel zuiver! We vinden allebei buiten veel leuker, maar ik ga wel weer opbouwen met in de bak trainen. Doel voor buiten is deze zomer een rondje van 2 uur te kunnen rijden.

iemand nog goede tips?
b0hemian schreef:Trek hem een ridderoutfit aan![ [url=m/6DB70f.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lekker rollen na een fijne training in het bos!
Steeds meer beestjes hieriemand nog goede tips?

. Maar het beschermt ze goed, en die franjes aan de onderkant helpen ook de buik prikinsect-vrij te houden! 

) model. Thnx justkid, zal die ook eens doorspitten.