Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) dat Dexter precies weet met welke intenties ik in de wei kom en met welke intenties deze andere personen hem willen vangen. Ik denk ook dat hij weet dat ik altijd vreet bij heb en zij niet. Of zit ik hier nu helemaal mis? Dat ik denk dat het aan de houding van de personen ligt.
Bij mijn zus doet hij het niet en bij vriendinnen van stal ook niet, verder nog niemand geprobeerd.
. Tja, bij mij was hij lief. Kon ik niks aandoen. Bij de nieuwe staleigenaren is er niks aan de hand.. Toch houding, maar dat maakt het niet makkelijker.
hij hoeft ook niet met Jan en alleman braaf mee te lopen! Zeker niet als ik hoor dat hij vaak afgelegen staat!

maar het rode jurkje met koffievlek is wel mooi zuiver geworden, helaas een zwakke troost.
zij wist niet dat de merrie drachtig was toen ze hem kocht en de melkboer was 's morgens om 5u30 aan de deur komen bellen om te zeggen dat er een veulentje geboren was.
ze wilde graag weten hoe het ging

gekregen van zijn fokster in Schotland
Granoek schreef:Maar vind eens een andere smid voor een dikzak van 900kg...
De huidige komt al van 120km
en wat leuk om zo zijn achtergrondverhaal te weten te komen! freetorun schreef:Wat een leuk filmpje! Wie is het bruine paard? Ze zijn wel heel enthousiast!
Als je het filmpje ipv URL in video plaatst, kan je het meteen op bokt kijken. En dan kan je meeeer filmpjes plaatsen. Ik ben voor

8nnemiek schreef:Granoek schreef:Maar vind eens een andere smid voor een dikzak van 900kg...
De huidige komt al van 120km
Je zou Jacob Eyck ( http://www.hoefsmid-gebitsverzorger.nl/hoefsmederij ) eens kunnen vragen. Die bekapt onze belg uit de hand, en ik ben er echt heel tevreden over.
Wat was Duke leuk als veulenen wat leuk om zo zijn achtergrondverhaal te weten te komen!
En een prachtig filmpje! Wat een mooie plek hebben ze daar.
) en zei er wel bij dat het een paar maande duurde voor het zou werken.
Maar hij bleek te hoog op de hielen te staan. Zelf vijlen scheelt inderdaad heel veel, en kwartierboogjes heeft het probleem helemaal opgelost. De stampers van onze belg krijg ik zelf niet omhoog, dus die kan ik helaas niet zelf vijlen, en dat scheelt toch wel veel. 
Goedzo haha.