Oh huh, wat raar. Hij pakt de foto's niet

. Binnenkort even een nieuwe poging doen!
Goed opgemerkt,
Selka! Thanks
Wat rot dat je een aandoening hebt en zo een intens nieuws hebt gekregen. Kan mij goed voorstellen dat het heel wat met je doet. Wat verdrietig. Mag ik vragen wat voor een aandoening je hebt of wil je dat liever niet kwijt op het forum? Dat is ook helemaal oké.
Zonder mij ermee te bemoeien, zou de haf waarschijnlijk een paard zijn wat inderdaad , gezien zijn leeftijd en karakter, nog fijn bij iemand aandacht en uitdaging kan krijgen. Maar een paard denkt niet zo, leeft in het hier en nu, en is net zo happy om op de weide te staan en te genieten van het paard zijn. Elke keuze is goed. Het gaat erom dat jij je goed voelt bij de keuze die je uiteindelijk maakt
Vordur: wat leuk dat je foto's hebt geplaats! Welke zijn van jou?
Hoe voelt de stap nu die genomen is , nu je een paar dagen verder bent na de verhuizing?
November: Oh fijn, dan zullen onze paarden zich niet kruisen. Wij gaan naar Hans.
Ga je ze nog vaak opzoeken?
Waar komen jullie eigenlijk allemaal vandaan?
Ik woon zelf in Zuid-Limburg. De stalling is ongeveer 40/45 minuten rijden. Goed te doen dus.
Hier heb ik vanmorgen mijn laatste ritje gemaakt. Ik heb nog zo een soort bucketlijstje wat ik graag met ze wil doen. Over 3 weken gaan ze ook verhuizen.
Heel gek om zo een laatste ritje op mijn merrie te maken na 15 jaar is dat hoofdstuk nu afgesloten. En waarschijnlijk mijn hele ruiter "carrière" ook....nu ben ik niet meer dat meisje met de paarden.. gek.... Het geeft zo een definitief gevoel

. Maar het is oké zo. Er schoot nog de gedachte door mijn heen dat ik misschien nog een paar ritjes wilde maken. Maar het is niet goed voor mijn merrie en haar lichamelijke gezondheid maar ik ga dan ook zoveel druk erop leggen dat het allemaal leuk en relaxt moet zijn dat we toch het averechts affect bereiken. Het is goed zo...