Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
pien_2010 schreef:Aanvulling op mijn eerdere post, want ik moest hier eigenlijk over nadenken. De oplossing zo dacht ik na ligt bij de stal eigenaar. Wellicht dat je aan de eigenares kunt vragen of zij met hem wil praten waarin ze eist dat er opheldering komt over deze hele gang van zaken.
Dus of mevrouw komt met bewijzen van de beschuldiging, of ze biedt excuses aan, of ze kan vertrekken. Ik denk dat de bal eens heel duidelijk bij de stalhouder gelegd moet worden, want deze mevrouw draait zich hier anders in alle kanten eruit.
Ze stookt iedereen op en zit daar gewoon de boel te verzieken. Dit is voor niemand leuk.
Je hebt altijd mensen die als een stel makke schapen achter dit soort figuren aan lopen. Daar zou ik me echt helemaal niets van aantrekken, dat is zo slap en weinig karakter tonend. Dat zegt heel erg veel van die mensen.
Dat zie je al bij kinderen, dat er altijd een pester is die dan zo'n groepje om hem heen weet te verzamelen.
NiNa_14 schreef:Waarom laat iedereen hier zich zo uit over de stalbaas.
Die doet toch gewoon zijn best om het op te lossen maar die heeft waarschijnlijk geen zin in het gekibbel tussen zijn pensionklanten.
TS wat vervelend dat ze niet op is komen dagen..![]()
Zou het nu gewoon links laten liggen en hopelijk is mevrouw er zo van geschrokken dat ze je nu verder met rust laat

) vanavond niet op is komen dagen zegt genoeg.