Ik word beschuldigd van diefstal

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-16 20:11

Te triest voor woorden zo'n mens.... lekker volwassen! Vermoed dat ze heel ongelukkig/onzeker is en het op deze vervelende, kinderachtige manier in pestgedrag uit... Zomaar psychologie van de koude grond, maar ik kan geen andere reden verzinnen waarom mensen zich zo gedragen.... Ook jammer dat de pensioneigenaar niet een beetje meer ruggengraat toont. Jammer, jammer, jammer..... Denk overigens niet dat het nu ophoudt, ze vindt wel weer wat anders over een tijdje. Is dat het je/jullie waard?
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 12-04-16 20:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-16 20:12

Ik krijg eerder het idee dat de stalbaas en de "gillende keukenmeid die roept pak de dief" een connectie hebben op een of andere manier. Vrienden/familie, weet ik wat. Want anders laat je het er als stalbaas toch niet zo bij zitten, als de aanstichter van dit alles niet komt opdagen op een gesprek, die hij zelf heeft aangevraagd?
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 12-04-16 20:18, in het totaal 1 keer bewerkt

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-16 20:13

Aanvulling op mijn eerdere post, want ik moest hier eigenlijk over nadenken. De oplossing zo dacht ik na ligt bij de stal eigenaar. Wellicht dat je aan de eigenares kunt vragen of zij met hem wil praten waarin ze eist dat er opheldering komt over deze hele gang van zaken.
Dus of mevrouw komt met bewijzen van de beschuldiging, of ze biedt excuses aan, of ze kan vertrekken. Ik denk dat de bal eens heel duidelijk bij de stalhouder gelegd moet worden, want deze mevrouw draait zich hier anders in alle kanten eruit.
Ze stookt iedereen op en zit daar gewoon de boel te verzieken. Dit is voor niemand leuk.
Je hebt altijd mensen die als een stel makke schapen achter dit soort figuren aan lopen. Daar zou ik me echt helemaal niets van aantrekken, dat is zo slap en weinig karakter tonend. Dat zegt heel erg veel van die mensen.
Dat zie je al bij kinderen, dat er altijd een pester is die dan zo'n groepje om hem heen weet te verzamelen.

Ann99

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-16 20:13

Nou misschien dat het voor je stalgenoten die dit lezen nu wel duidelijk word waar die mevrouw nou helemaal mee bezig is

NiNa_14

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-16 20:14

Waarom laat iedereen hier zich zo uit over de stalbaas.
Die doet toch gewoon zijn best om het op te lossen maar die heeft waarschijnlijk geen zin in het gekibbel tussen zijn pensionklanten.

TS wat vervelend dat ze niet op is komen dagen.. -O-
Zou het nu gewoon links laten liggen en hopelijk is mevrouw er zo van geschrokken dat ze je nu verder met rust laat
Laatst bijgewerkt door NiNa_14 op 12-04-16 20:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Jodhi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-16 20:14

Pfft, jeetje was asociaal.. Ik snap niet waarom die vrouw het nodig vind om niet te doen. Bah.

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-16 20:16

pien_2010 schreef:
Aanvulling op mijn eerdere post, want ik moest hier eigenlijk over nadenken. De oplossing zo dacht ik na ligt bij de stal eigenaar. Wellicht dat je aan de eigenares kunt vragen of zij met hem wil praten waarin ze eist dat er opheldering komt over deze hele gang van zaken.
Dus of mevrouw komt met bewijzen van de beschuldiging, of ze biedt excuses aan, of ze kan vertrekken. Ik denk dat de bal eens heel duidelijk bij de stalhouder gelegd moet worden, want deze mevrouw draait zich hier anders in alle kanten eruit.
Ze stookt iedereen op en zit daar gewoon de boel te verzieken. Dit is voor niemand leuk.
Je hebt altijd mensen die als een stel makke schapen achter dit soort figuren aan lopen. Daar zou ik me echt helemaal niets van aantrekken, dat is zo slap en weinig karakter tonend. Dat zegt heel erg veel van die mensen.
Dat zie je al bij kinderen, dat er altijd een pester is die dan zo'n groepje om hem heen weet te verzamelen.

Lijkt mij een goed plan!

JolisaJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-16 20:16

Wat ontzettend onvolwassen om niet op te komen dagen. Wat een mens....
Ik ga mee met pien_2010, ik vind dat zij goed advies geeft (het hele topic al trouwens) :)

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-16 20:18

vervelende situatie. ik las stil mee.

maar wat een wendig dat der toch opeens over internet word begonnen.

ik weet wel dat ik ook wel eens topic van een klant/staigaire ben tegen gekomen. ik zit echt anoniem erop om de reden dat ik leef/werk in paardenwereld. de wereld is dan best klein.

wel stom dat ze moeilijk doen, je zet het er netjes neer zonder namen.

ik hoop voor je dat het opgelost word.

de beschuldiging en de reacties van de andere pensioners slaat echt nergens op.
mazzel dat er camera's hangen.

Dobel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-16 20:19

die vrouw heeft geen poot om op te staan en komt dan maar lekker niet? Nou sorry hoor maar met die vrouw zou ik helemaal klaar zijn, duidelijk dat het probleem bij haar zelf ligt. Vind dan ook dat jij echt geen reden hebt om niet meer te komen, je hebt het willen oplossen dus jij hebt je best gedaan. Mevrouw mag ook best geconfronteerd worden met deze belachelijke actie en haar excuses aanbieden kom op zeg.

Mando

Wat een lafbek is dat wijf.
En diegene die dit lezen mogen dat namens mij tegen haar vertellen.

Volwassen. . Kom op zeg met haar staart tussen haar benen wegblijven.

Zegt meer over haar en haar zielige meelopers dan over jouw.

Jij bent volwassener dan dat hele zooitje bij elkaar.

Ik zou de boel de boel laten daar.
Als je weer appje krijg van die zielige meelopers dan maak je er een print screen van inclusief jouw niet reageer aktie een stuur deze naar je stalbaas.

Dan zal hij zien dat het niet aan jou ligt en hopen dat hij dan als een volwassen vent zijn verantwoordelijkheid neemt.

Nu lekker genieten van je paardje
De komende tijd even niet alleen naar stal want een kat in het nauw maakt rare sprongen.
Watch your back..... voorlopig.

Cemlys

Volkomen respectloos om iemand zo te laten zitten. Zegt genoeg over die persoon (die al wel weer op de hoogte zal zijn geweest van de stand van zaken hier op bokt). Als je de ballen hebt om iemand zo te beschuldigen, heb dan ook de ballen om de confrontatie aan te gaan.

Littera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-16 20:22

Ik heb hem inderdaad over de berichten verteld, maar hij zei dat ik ze gewoon moest negeren, dat iedereen tijdens een ruzie wel eens iets zegt waar hij of zij later spijt van heeft.

Dit bericht probeerde ik langer te maken, maar mijn vingers trillen zo en ik krijg de zinnen niet fatsoenlijk getypt. In elk geval weet de eigenaresse alles. Ik heb gezegd dat ik desnoods stop omdat ik deze sfeer niet trek. Het kan me niet eens meer schelen dat mevrouw dan "wint". De eigenaresse stelde voor dat zij een groepsbericht stuurt naar iedereen die mevrouw heeft gesteund/mij vervelende berichten heeft gestuurd. Ze wil ook zelf met de stalbaas praten. Maar ik weet eigenlijk niet wat ze nog aan het verhaal kan toevoegen.

Dat zij en de paarden van stal verhuizen vind ik geen optie. Ze was zo blij toen hier plekken waren vrijgekomen. Er zijn weinig stallen in de buurt die aan haar "eisen" voldoen en ik zou me naar zowel haar als de paarden schuldig voelen als ze iets moeten inleveren vanwege mij.

Mando

Re: Ik word beschuldigd van diefstal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-16 20:24

Respect voor die eigenaresse. ..
Hou ze in ere een blijf lekker haar paardje rijden.
Doe maar net alsof je gek bent.

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-16 20:24

NiNa_14 schreef:
Waarom laat iedereen hier zich zo uit over de stalbaas.
Die doet toch gewoon zijn best om het op te lossen maar die heeft waarschijnlijk geen zin in het gekibbel tussen zijn pensionklanten.

TS wat vervelend dat ze niet op is komen dagen.. -O-
Zou het nu gewoon links laten liggen en hopelijk is mevrouw er zo van geschrokken dat ze je nu verder met rust laat

Ik ben het met je eens.

Ik zou geen excuses meer eisen via de stalhouder. Stel dat de boel zo verziekt is dat je een andere stal nodig hebt, dan ben je altijd de gebeten hond.

Overleg met de eigenaresse enlaat de boel de boel.

Jij hebt gedaan wat je kan. En imo je stalhouder ook. Hij kan mevrouw natuurlijk niet verplichten. Met zijn "drama" proef Ik eerder dat hij het ook niet meer weet. En dat kan ik me goed voorstellen. Ik ga er overigens vanuit dat hij dit topic Nog wel een keer gaat lezen. Als hij er rustig voor kan zitten.

Hoe reageerde de eigenaresse van je paard?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-16 20:25

Ruzie? Welke ruzie? Luistert die man wel naar je?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-16 20:26

Je wordt beschuldigd van diefstal, krijgt vervelende appjes en toch vindt de stalbaas dat jij je aanstelt en zegt hij dat jij je volwassen moet gedragen? Euh, mis ik hier iets? Jij bent net degene in het verhaal die zich netjes en volwassen gedraagd.

Aan de stille meelezers/meelopers van de stal: jullie moesten jullie rotschamen. Lezen jullie bewust over het stuk waarin staat dat de videobeelden TS vrij spreekt over? Jeetje zeg, wat zijn jullie voor onmensen.

tessyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-16 20:27

wauw wat een brutaliteit...
eerst valse beschuldigingen en je dan laten zitten voor een gesprek waar je vrij voor moest nemen.
Die gaf ik de eerstvolgende keer haar bek vol waar iedereen bijstond :=
Jeetje....

Zo'n gedrag verwacht je bij pubers en kinderen maar toch niet bij volwassenen.
Tegen dan heb je toch bepaalde sociale vaardigheden opgedaan om je een beetje te kunnen gedragen in het openbaar :=

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-16 20:28

Jongens, ik snap de frustratie. Terecht. Maar is het nodig om eea te verlagen naar het niveau van een aantal van de stalgenoten?

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-16 20:29

Wat ik me afvraag, zitten de eigenaresse van je bijrijpaard en de staleigenaar ook niet in die whatsapp groep?

Ik zou sowieso uit die whatsapp groep stappen. Nu de anderen je zo naar behandelt hebben wil je daar toch niet mee in zo'n groep zitten?

Hope2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-16 20:29

Jeetje meid wat een rotsituatie.
Ongelofelijk wat een piep volk loopt er toch rond.
Laat je niet gekmaken .
Dat mevrouw (dat ik haar serieus nog zo noem _-:( ) vanavond niet op is komen dagen zegt genoeg.
En die meelezers hier weten zelf ook wel hoe laf ze zijn anders had er wel een durven reageren.

Jammer dat een hobby op een kinderachtig spelletje uitloopt.
Maar helaas zie je dat wel vaker.

Sterkte

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-16 20:30

Rustig aan ts. Morgen is dit weer geschiedenis, hoe rot het nu ook voelt.
Jou valt niets te verwijten. .,en ik hoop van harte dat de meelopers dit nu ook begrijpen.
Karma is a bitch

Koekeroekus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-16 20:30

Ik lees al vanaf het begin mee en begrijp heel goed dat dit een nare situatie is.

Alleen dat gefit op de stalbaas stoort me een beetje. Mannen zijn anders, nuchter. Die hebben helemaal geen zin om tussen het gekibbel van dames te staan. Ik begrijp heel goed dat hij zich er niet volledig in stort. Hij heeft geen pensionstalling op gezet om onderdeel te zijn van een soap. Vind dat hij aardig zijn best doet. Beste man kan natuurlijk ook geen partij gaan kiezen.

@ts. Vind dat je heel goed bezig bent en gewoon lekker naar je paard blijven gaan. Die spanning neemt wel af. Even door bijten, komt wel weer goed!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-16 20:31

Pfff, nou ik kook ook hoor... En waarom is dit in godsnaam nodig? Wat heeft TS de mensen daar op stal misdaan om zo'n behandeling te krijgen? De beste oplossing inderdaad: kop hoog en doorgaan waar je mee bezig was. Maar kan me goed voorstellen dat de lol er aardig vanaf is....

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-16 20:31

senna21 schreef:
Rustig aan ts. Morgen is dit weer geschiedenis, hoe rot het nu ook voelt.
Jou valt niets te verwijten. .,en ik hoop van harte dat de meelopers dit nu ook begrijpen.
Karma is a bitch

_/-\o_ amen