[VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Flowery

Re: Internationale dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 07:47

Je hebt al bijna 1000 abonnees :D *\o/*

jansje73

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 08:07

Wat hebben ze bij Roelofsen Raalte kei vette vrachtwagens. Die blauwe vrachtwagen die is gaaf. Wel mooi om een te zien hoe een vrachtwagen wordt omgebouwd.

Wat super dat je al bijna 1000 abonnees heb. *\o/* *\%/*

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 12:13

Marvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 14:40

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 14:52

Hahaha nutella is ook gewoon heel erg lekker :')

xVerax

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 23:25

Ik had eigenlijk nog wel een vraag Jill, vanaf welke leeftijd (van jouzelf) ben je met Zamacho op grotere wedstrijden gaan rijden? Op welke leeftijd was zeg maar jouw "doorbraak" naar het hogere niveau?

Iris965

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-16 12:20

Wanneer komt er weer een nieuwe video? :):)

Smudge

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-16 14:53

Ik ben eigenlijk wel benieuwd waar je naar op zoek gaat als je huidige paarden hoogbejaard zijn.
Zoek je dan weer een groen paard, of gaat je voorkeur dan uit naar een paard wat bijvoorbeeld al Z geklasseerd is, of misschien wel een paard wat al in het Grand Prix loopt. Of koop je voordat je huidige paarden hoogbejaard zijn een groen paard en leid je die op zodat die klaar staat als de andere twee met pensioen gaan?

webster543

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-16 15:27

Ik zie dit voor het eerst en heb alle video's bekeken! Super interessant, bedankt voor deze filmpjes!

Monnie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-16 17:22

Smudge schreef:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd waar je naar op zoek gaat als je huidige paarden hoogbejaard zijn.
Zoek je dan weer een groen paard, of gaat je voorkeur dan uit naar een paard wat bijvoorbeeld al Z geklasseerd is, of misschien wel een paard wat al in het Grand Prix loopt. Of koop je voordat je huidige paarden hoogbejaard zijn een groen paard en leid je die op zodat die klaar staat als de andere twee met pensioen gaan?

Enzos is natuurlijk pas heel jong he, die kan nog een hele tijd mee!
Ze heeft die dus ook gekocht toen hij nog groen was. Net als macho.
Daarnaast kunnen jij ik én Jill ( ik kan niet op haar bankrekening kijken) geen Grandprix paard betalen :')
En is het ook duizend fijner maar wel duizend (x1000) moeilijker om een paard zelf op te leiden..

Correct me if i'm wrong hoor

Loraine1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-16 18:50

dan koopt ze mijn dressuurtalent, he Jill? :D :o

LaPuraVida

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-16 13:15

Geweldige filmpjes. Erg interressant en je doet het ontzettend leuk. Ik kijk uit naar een nieuw filmpje!

Smudge

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-16 17:56

Monnie_ schreef:
Smudge schreef:

Enzos is natuurlijk pas heel jong he, die kan nog een hele tijd mee!
Ze heeft die dus ook gekocht toen hij nog groen was. Net als macho.
Daarnaast kunnen jij ik én Jill ( ik kan niet op haar bankrekening kijken) geen Grandprix paard betalen :')
En is het ook duizend fijner maar wel duizend (x1000) moeilijker om een paard zelf op te leiden..

Correct me if i'm wrong hoor

Ik weet dat ze nog een hele tijd mee kunnen, maar vind het wel interessant naar wat voor paard ze dan op zoek zou gaan en hoe bewust ze daar in de toekomst mee bezig is om toppers op stal te hebben om het stokje over te nemen.

Overigens heb ik zelf dit jaar 4 nieuwe toppers aangekocht, waarvan er één wel Grand Prix heeft gelopen.

webster543

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-16 18:26

Luxe!!

Ik heb een paard met super gangen, die nu wegens blessure een jaar aan de kant moet.
Het ander paard is voor dit seizoen geleased aan een ruiter voor de Paralympics.

Ben dus momenteel paardloos, wou dat ik ook de luxe had om er een bij te nemen...

Smudge

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-16 18:54

webster543 schreef:
Luxe!!

Ik heb een paard met super gangen, die nu wegens blessure een jaar aan de kant moet.
Het ander paard is voor dit seizoen geleased aan een ruiter voor de Paralympics.

Ben dus momenteel paardloos, wou dat ik ook de luxe had om er een bij te nemen...

We hebben vooral heel veel geluk gehad om meerdere fijne paarden te kunnen hebben. :)

Queen123

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 10:57

Ik volg je vlogs al vanaf het begin, en ik vind ze zeker een aanrader voor iedereen. Heel interessant om wedstrijden achter de schermen mee te maken, zo zie je ook eens hoe dat gaat.

Ik heb ook zeker veel respect voor jou dat je je paarden zelf opleidt tot dit niveau! :j

Ik ben benieuwd naar de volgende vlogs. Misschien kun je een keer een video maken met je trainster? Of als je een activiteit hebt van het Rabo Talententeam? Of een video over de gaafste wedstrijden die je hebt gereden? Zijn wat ideetjes die mij iig erg leuk lijken. :)

Jiill_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-16 14:45

Ik had denk ik een vlog-dip _O-

Eens proberen wat vragen te beantwoorden :) !

Vanavond hoop ik een nieuw filmpje te kunnen posten over iets.

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 14:52

Je vlogg staat ook op Facebook leven in Raalte haha
Ben benieuwd naar nieuw materiaal
Zo leuk dat je ook zo normaal blijft op bokt en vragen beantwoord

Jiill_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-16 15:02

Oshaa schreef:
Hier ook iemand die al vanaf het begin je vlogs kijkt! (ik kwam gelukkig dit topic al vroeg tegen :) ).
Het is echt super leuk om een kijkje achter de schermen te krijgen, met alles wat daarbij hoort!

Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar hoe jullie je wedstrijd jaar inplannen.
En merk je al verschil met het back-on-track mutsje?

Leuk idee om daar misschien een vlog over te maken inderdaad! Mijn mutsje gaat goed! Ze lopen allebei echt lekker, ik weet niet waar het aan ligt maar ik doe hem gewoon iedere dag op. Het is zo'n typisch geval van; baat het niet, schaadt het niet. Ik zal er binnenkort een filmpje van maken, ook hoe het eruit ziet (of er niet uit ziet :') ) als ze het ophebben. :j

Jotoma schreef:
Hoe is het trouwens met je cholesterol nav de bloedtest? :)

Wat een leuke gebakjes zijn die b-vrachtwagentjes toch ook. Ik word er hebberig van.

Mijn bloed was goed, dus ook cholesterol *\o/*

WiskyBokjes schreef:
Gaaf zeg die vrachtwagens!
Wat voor rijbewijs moet je hebben voor jouw veachtwagentje en aanhanger? :) en rijdt die zonder aanhanger gewoon 130 of mag die maar 90?

Allebei gewoon B :) Zonder aanhanger mag hij 130 maar of dat een goed idee is :') ....

xVerax schreef:
Ik had eigenlijk nog wel een vraag Jill, vanaf welke leeftijd (van jouzelf) ben je met Zamacho op grotere wedstrijden gaan rijden? Op welke leeftijd was zeg maar jouw "doorbraak" naar het hogere niveau?

Ik was 16/17 toen ik voor het eerst internationaal ging met Macho bij de Junioren. Dus dat kan je denk ik wel zien als 'grotere' wedstrijden.

Smudge schreef:

Mijn paarden worden sowieso niet hoogbejaard bij mij. Ten eerste omdat wij daar geen mogelijkheden voor hebben en ten tweede denk ik dat als de 'rek' uit een combinatie is, het beter en leuker voor allebei is om er een einde aan te maken. Ik moet er overigens niet aan denken dat Mach weggaat hoor, dan moet ik echt in een praatgroep. Dan koop ik uiteraard weer een groen paard, hopelijk heeft Enzos dan het stokje van Mach overgenomen. Ik heb als handicap dat ik best een slechte 'narijder' ben van andermans opleiding dus ik koop nooit iets wat al geklasseerd is, hooguit zadelmak. Het is voor mij juist die magische afstemming die je hebt met een paard wat je alles zelf hebt geleerd...

__Nynke schreef:
Ik volg je vlogs al vanaf het begin, en ik vind ze zeker een aanrader voor iedereen. Heel interessant om wedstrijden achter de schermen mee te maken, zo zie je ook eens hoe dat gaat.

Ik heb ook zeker veel respect voor jou dat je je paarden zelf opleidt tot dit niveau! :j

Ik ben benieuwd naar de volgende vlogs. Misschien kun je een keer een video maken met je trainster? Of als je een activiteit hebt van het Rabo Talententeam? Of een video over de gaafste wedstrijden die je hebt gereden? Zijn wat ideetjes die mij iig erg leuk lijken. :)

Is inderdaad een goede! Ik ga dit proberen te realiseren :D !

Yevrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 21:49

Ik deed net je vlog aan op TV en mijn hond schrok zich kapot door je Hoi! _O- ik had het niet meer.

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 21:51

Wat een leuk bij elkaar geraapt zooitje vlog _O-
En wauw wat is het bij Karin mooi zeg! :oo

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-16 20:40

Ik heb het mutsje nu ook een poosje in gebruik en heb wel het idee dat het werkt. Bedankt voor de tip!

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-16 19:36

Ik zag net je vlog over jouw zadel, maar is het echt puur toeval dat het zadel op beide paarden past? Of hebben beide paarden een vrij standaard bouw waar veel zadels op passen? :)

Pistasche

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-16 10:14

Maisie schreef:
Ik heb het mutsje nu ook een poosje in gebruik en heb wel het idee dat het werkt. Bedankt voor de tip!

Zou je willen delen in welk opzicht je verschil merkt? Ben wel heel benieuwd!! Het is dus voor betere doorbloeding achter de oren, en daardoor minder spanning?

Seltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-16 10:41

Jill, wat ik me nu al een tijdje afvraag, eens je grand-prix bereikt, wat zijn dan je doelen? Grand-prix winnen? Je bent geen Anky of een Dujardin, dus winnen lijkt me een gigantische opgave, of ga je voor een 60%,65%,70%,...proef in de hoop ooit die echt grote toppers te verslaan?