Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Smudge schreef:Ik ben eigenlijk wel benieuwd waar je naar op zoek gaat als je huidige paarden hoogbejaard zijn.
Zoek je dan weer een groen paard, of gaat je voorkeur dan uit naar een paard wat bijvoorbeeld al Z geklasseerd is, of misschien wel een paard wat al in het Grand Prix loopt. Of koop je voordat je huidige paarden hoogbejaard zijn een groen paard en leid je die op zodat die klaar staat als de andere twee met pensioen gaan?

Monnie_ schreef:Smudge schreef:Ik ben eigenlijk wel benieuwd waar je naar op zoek gaat als je huidige paarden hoogbejaard zijn.
Zoek je dan weer een groen paard, of gaat je voorkeur dan uit naar een paard wat bijvoorbeeld al Z geklasseerd is, of misschien wel een paard wat al in het Grand Prix loopt. Of koop je voordat je huidige paarden hoogbejaard zijn een groen paard en leid je die op zodat die klaar staat als de andere twee met pensioen gaan?
Enzos is natuurlijk pas heel jong he, die kan nog een hele tijd mee!
Ze heeft die dus ook gekocht toen hij nog groen was. Net als macho.
Daarnaast kunnen jij ik én Jill ( ik kan niet op haar bankrekening kijken) geen Grandprix paard betalen![]()
En is het ook duizend fijner maar wel duizend (x1000) moeilijker om een paard zelf op te leiden..
Correct me if i'm wrong hoor

webster543 schreef:Luxe!!
Ik heb een paard met super gangen, die nu wegens blessure een jaar aan de kant moet.
Het ander paard is voor dit seizoen geleased aan een ruiter voor de Paralympics.
Ben dus momenteel paardloos, wou dat ik ook de luxe had om er een bij te nemen...

!Oshaa schreef:Hier ook iemand die al vanaf het begin je vlogs kijkt! (ik kwam gelukkig dit topic al vroeg tegen).
Het is echt super leuk om een kijkje achter de schermen te krijgen, met alles wat daarbij hoort!
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar hoe jullie je wedstrijd jaar inplannen.
En merk je al verschil met het back-on-track mutsje?
) als ze het ophebben. 
Jotoma schreef:Hoe is het trouwens met je cholesterol nav de bloedtest?
Wat een leuke gebakjes zijn die b-vrachtwagentjes toch ook. Ik word er hebberig van.
WiskyBokjes schreef:Gaaf zeg die vrachtwagens!
Wat voor rijbewijs moet je hebben voor jouw veachtwagentje en aanhanger?en rijdt die zonder aanhanger gewoon 130 of mag die maar 90?
Zonder aanhanger mag hij 130 maar of dat een goed idee is
....xVerax schreef:Ik had eigenlijk nog wel een vraag Jill, vanaf welke leeftijd (van jouzelf) ben je met Zamacho op grotere wedstrijden gaan rijden? Op welke leeftijd was zeg maar jouw "doorbraak" naar het hogere niveau?
Smudge schreef:Ik ben eigenlijk wel benieuwd waar je naar op zoek gaat als je huidige paarden hoogbejaard zijn.
__Nynke schreef:Ik volg je vlogs al vanaf het begin, en ik vind ze zeker een aanrader voor iedereen. Heel interessant om wedstrijden achter de schermen mee te maken, zo zie je ook eens hoe dat gaat.
Ik heb ook zeker veel respect voor jou dat je je paarden zelf opleidt tot dit niveau!![]()
Ik ben benieuwd naar de volgende vlogs. Misschien kun je een keer een video maken met je trainster? Of als je een activiteit hebt van het Rabo Talententeam? Of een video over de gaafste wedstrijden die je hebt gereden? Zijn wat ideetjes die mij iig erg leuk lijken.
!
ik had het niet meer.