Wat mij betreft zijn mensen van alle leeftijden en formaten hier welkom hoor :p Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Wat mij betreft zijn mensen van alle leeftijden en formaten hier welkom hoor :p crazy_funky schreef:Hier een droge bak.. Door drainage (schrijf je dat zo?)
Haha idd d/e pony's valt voor mij niet onder klein.. Mooi zijn ze wel!
Miss even de titel laten aanpassen ("tot c") ??
Niet om banketstaaf te doen tegen de mensen met een d/e pony maar in de beginpost staat ook a/b/c .
Of wat denken jullie?
) Dus Epony's zijn te groot
minikatje schreef:misschien de europese maten aanhouden en de shetlanders naar hun eigen topic? (tenzij je een gemengde kudde hebt) Dus Epony's zijn te groot
)
Ojajoh schreef:minikatje schreef:misschien de europese maten aanhouden en de shetlanders naar hun eigen topic? (tenzij je een gemengde kudde hebt) Dus Epony's zijn te groot
Maar ga je dan Shetlanders scharen onder de grootte of onder het ras?
Onze pony is 1,01m maar kwa karakter alles behalve een shet (en die mogen volgens het stamboek ook geen stippen hebben)

_l_amanda_l_ schreef:minikatje schreef:en de shetlanders naar hun eigen topic?
Maar ik vind het hier veel gezelliger.. Weet je wat, de mijne is vanaf vandaag gewoon een te heet gewassen Andalusiër
![]()
[ Afbeelding ]
) 

xApple schreef:Veel mensen denken wel dat het een Welsh is hoor Kimley !
Of ze denken dat het een halve fjord is ofzo. Ze is een kruising Quarter x Haflinger maar
ik moet zeggen dat ze niet veel Quarter in zich heeft zo op 't oog

Kimley schreef:xApple schreef:Veel mensen denken wel dat het een Welsh is hoor Kimley !
Of ze denken dat het een halve fjord is ofzo. Ze is een kruising Quarter x Haflinger maar
ik moet zeggen dat ze niet veel Quarter in zich heeft zo op 't oog
Ik bedoelde mijn eigen pony
Dat is een welsh kruising
Ja ze is gewoon leuk!
Was meer een algemene opmerking dat veel mensen denken dat ze