daar had pluis sinds de laatste keuring geen zin meer in..
stijgeren, staken, noem maar op, maar die trailer op ho maar.. reden onbekend want het was daarvoor nooit een probleem..
ik ben gaan oefenen, met de clicker, met voer, maar niks wou.. dan stond ze erin, vloog ze eruit en begon het gedonder weer op nieuw.. de enne keer vanuit angst de andere keer liep ze gewoon echt te klieren..
vorige keer heb ik de stang dicht gehad, en daarna was ik weer terug bij af..
ik had het eigenlijk opgegeven en al iemand gezocht om haar heen te brengen, een prof.. over een jaartje ofzo..
vandaag toch de kriebels om het nog eens te proberen.. koppie leeg, zakje snoepjes, emmer wortels, verstand op 0 en daar gingen we..
er was nog wat aarzeling maar opeens stond ze erop! lekker wortels! maar die eten we natuurlijk wel buiten op..

en opnieuw, dit keer bleef ze staan! ik heb haar lekker wortels laten eten met een los touw en ben haar gaan aaien, langzaam steeds verder naar achteren en voor ik het wist had ik de stang dicht! YESH!!

stalgenootje zag dat het goed ging en kwam even kijken, zij heeft de klep dicht gezet, ik ben erbij gebleven, lekker wortels eten en belonen!!

langzaaaaam de klep weer open, en ze bleef rustig staan, ik kon wederom naar achteren lopen en de stang los maken, ze bleef nogsteeds netjes wachten en daarna heb ik haar zelf uit de trailer laten lopen!

ik ben als een kind zo blij!!