Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Mandy_B schreef:Marleen_vA haha was het dus toch een stukje onwennigheid! Super hoor
CubaLibre schreef:Oppervlakkige snee dus gelukkig valt t mee en zal hij hopelijk snel weer genezen zijn....
Helaas kan ik je niet echt helpen met je ruin maar heb wel eens gehoord dat ze hengsten/net gecastreerde ruinen soms moody mare oid geven voor de hormoonhuishouding maar heb daar zelf geen ervaringen mee...

Hopelijk is dat oke? Wij hebben een twee jarige van charmeur staan die deze zomer niet meer naar de opfok gaat, maar lekker thuis blijft om onder de mensen te blijven. We hebben m al lekker losgegooid vorige week en dat ging super! Eind dit jaar (3 jaar) gaan we er pas echt intensief mee aan de slag, maar alle beweging en oefeningen zijn al leuk meegenomen! Hij mag eerst nog even lekker een jaartje groeien. Onderstaand een foto en filmpje!
vickiva schreef:Ik gooi mezelf bij deze even in de groep!Hopelijk is dat oke? Wij hebben een twee jarige van charmeur staan die deze zomer niet meer naar de opfok gaat, maar lekker thuis blijft om onder de mensen te blijven. We hebben m al lekker losgegooid vorige week en dat ging super! Eind dit jaar (3 jaar) gaan we er pas echt intensief mee aan de slag, maar alle beweging en oefeningen zijn al leuk meegenomen! Hij mag eerst nog even lekker een jaartje groeien. Onderstaand een foto en filmpje!
https://youtu.be/z7ggLan_uZY[ Afbeelding ]

Nu heb ik meerdere paarden gehad en dus ook zadels maar inmiddels is ze uit haar 3de zadel gegroeid en is mijn voorraad op
Mijn zwarte Ruitergilde zadel is breed genoeg voor haar schoft maar de zweetbladen vallen nu een stukje over haar schouderpartij heen. Mijn bruine Stubben is qua zweetbanden prima maar te smal. Mijn bruine prestige ligt al helemaal niet goed... Dus mijn vakantiegeld heeft al een bestemming
Neverland schreef:@CubaLibra hopelijk geneest het snel!
@Tymone wat een mooi paard! Ben benieuwd naar de foto's
Bij mij ging het gisteren niet zo goed. Paard schrok ergens van en rende me zo omver. Paard heeft gelukkig niks... Alleen ik heb 2 blauwe benen en kan niet meer goed lopen. Vanaf gisteravond rust gehouden maar vanavond heb ik weer een les dus we gaan gewoon weer aan de slag. Pijn of geen pijn
oe maar voorzichtig met je zelf
. 

. Alles nu weer 'glad' en netjes, wolfskiesjes eruit. Hij moest even wennen aan zijn kiezen met eten. Maar hij doet het goed. Over precies een maand wordt hij 4 jaar oud en dan gaan we beginnen met gewicht en inrijden