Ja ben benieuwd! Heb niet het gevoel dat ze wat ernstigs heeft, maargoed better safe than sorry
kking
Geplaatst: 07-11-15 19:39
Hopelijk valt het mee....beter een keer te vaak bellen dan te weinig hoor.
Ik hoorde van de week dat Fin en King vaak aan het steigeren zijn tegen elkaar....ik heb al om een foto gevraagd. Super om te horen dat mijn jonkie en mijn gouden ouwe ook spelen. Ook houdt ie nog vaak siësta met binnen halen...dan zijn er al 2 binnen gehaald en zijn zij aan de beurt....kijkt ie echt zo van....huh moet ik echt op staan?
Vandaag kon ik die kleine wel achter het behang plakken....hij beet echt in alles wat ie tegenkwam...inclusief mij Eerst gaf ie de kruiwagen al een zet...waar mijn benen nog tussen zaten dus ik viel bijna om. Toen tijdens het mesten (en hij gewoon op stal stond) schrok ie steeds van mijn hark...niets van aantrekken als er een meter sneeuw ligt, moet het ook zo. Toen met hem naar mijn oude paard om ze in de paddock te zetten...bijna zijn tanden in het zadel van het paard naast mijn paard. Toen wilde hij achter me aan stuiven ook bij King de box in.....Nee jij blijft staan....ik klik King aan en pas dan lopen we terug....zucht....leuk hoor jong paard
Ohh zo heerlijk die spelende paarden. Lucy is nu ook eindelijk aan het spelen gegaan. Helaas zijn de 2 oudjes, waarmee ze stond, verhuisd. Dus werd het zoeken naar een oplossing. De 2 shetjes wilde ze nog wel eens lelijk tegen doen, maar we wilde het toch nog eens proberen. Mijn redenatie was, ze heeft de oudjes nu niet om op terug te vallen, ze moet het er mee doen. Wat blijkt, ze rennen gezamenlijk door de bak (oortjes naar voren) en genieten met elkaar. Dat had ik nooit verwacht, aangezien ze altijd met de oren naar achter op ze kwam afgestoven. Uiteraard is ze wel de baas en hebben ze beide ontzag voor haar, maar ze staan ook gezellig te eten en spelen met elkaar.
Genieten hoor dit soort foto's! Ik heb nog wel een vraag, ik zag dat jula een paar kleine plekjes in haar kootholte had. Lijkt op mok, maar weet het niet zeker. Zal vandaag wat foto's maken.
Seven
Geplaatst: 09-11-15 12:28
Niet veel te melden hier ze staan voornamelijk buiten dus doen weinig op deze leeftijd
Straks komt de tandarts. Voor J. voor spek & bonen natuurlijk maar ben benieuwd wat hij daar van vindt.
Ann_Pam
Geplaatst: 09-11-15 14:41
Mag ik me hier ook melden? Lijkt me leuk om elkaars ervaringen te delen over onze jonkies. Sinds deze week hebben we ook een merrie uit 2014, ze is tot nu toe erg braaf en mensgericht. Vandaag ging ze op ontdekkingstocht in de wei