Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
StalNollie schreef:ja het had in principe voorkomen kunnen worden door tussen de benen en paspoort te kijken.
dus een beetje eigen schuld dikke bult natuurlijk.

anjali schreef:@Hypos: Daarom is het heel onverstandig om een paard te laten komen voordat je hem gezien hebt. Is wel aanlokkelijk als ze gratis zijn natuurlijk.Maar het kan dan dus flink gaan tegenvallen. Heb ik ook eens gedaan, maar kreeg er de ex-eigenaren bij met bezoekrecht, en die wren zo vervelend dat ik na 4maanden ergernis ze verzocht heb de pony weer mee te nemen.
zó naïef was ik zelfs toen al niet meer
cherell0 schreef:StalNollie schreef:Flits maar dat is toch logisch dat ze e meer voor wil, dier was immers nu bereden ds dat vond ik nog niet zo gek.
het gaat meer over de manier waarop mevrouw ineens contact zoek zoals ik het lees.
Dat meen je niet!!
( want ze wilde t dier wel terug maar moest ik het terug brengen. Je komt t diertje maar zelf halen dan)anjali schreef:@Kletskousz, wat erg zeg. Je zou haast niemand meer vertrouwen.Overigens, als jij een pony gekregen hebt dan is-ie van jou en mag je hem dus ook met winst verkopen. Die pony die ik ooit gratis kreeg met bezoekrecht, dat was gewoon dat die eigenaren een gratis pensionstalling wilden, want ze kwamen hem gewoon gebruiken en ikzelf mocht er haast niets mee, alleen de rekeningen betalen.....
het is echt zo.

Hij staat hier alweer een hele tijd tot ieders plezier...ook de voormalige eigenaar was blij met deze keuze.