Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Nu nog bedenken of ik een dubbelgebroken of een ongebroken/stang het eerst wil testen... EmptyWords schreef:ben ik het niet helemaal mee eens, mijn paard (en meerdere die ik ken) vinden een watertrens helemaal niets omdat dat veel meer beweegt.
het is zoooo ontzettend paardafhankelijk wat vriendelijker is.
in theorie is een dik bit beter omdat het meer oppervlak heeft en dus minder druk op 1 plek. Luna heeft alleen niet genoeg plek voor een dik bit, waardoor datzelfde dikke bit opeens niet zo vriendelijk meer is.

Jaa ze is m'n alles! Heb wel eens dagen dat ik geen zin heb om naar stal te gaan, ze staat niet aan huis en dan ben ik af en toe nog wel geneigd om niet te gaan, maar over het algemeen kom ik er minstens 5 of 6 keer per week, het liefst 7x haha
Ik kan haar prima corrigeren, maar een meisje van 4 nog niet helemaal haha! Maar we zullen zien

Leuke foto´s!

Hier en daar misschien nog ietsje verstellen, maar vanmiddag gelijk ermee gelongeerd en dat ging prima!

Ze deed het super en het was echt heerlijk 

kirsten4 schreef:
Vandaag prachtig weer dus tijd voor een wandeling!Ze deed het super en het was echt heerlijk
[ [url=m/4yozjT.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Bjp8wl.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/BweCyc.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ptCR6l.jpg]Afbeelding[/url] ]
Prachtige plek daar he![]()
gefeliciteerd met je verjaardag trouwens
Heb ook echt even van het zonnetje zitten genieten, heerlijk! Dankjewel!