NatasjavE schreef:Yezzi schreef:Dat hoofd vind ik echt verschrikkelijk lelijk.
Ik vind ze wel wat hebben. Ik stoor me niet zo aan een ramskop....al zie ik liever een rechtprofiel.
Als ik eerlijk ben vind ik ze best mooi haha
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Heimdallr schreef:Als ik eerlijk ben vind ik ze best mooi haha
xRiiannex schreef:Bomba schreef:Oei, dat wordt een aardig rijtje bij mij..
Tinker, Fries, Shire, Fjord, Haflinger, Draver, IJslander, Arabier, Ahkal Teke, Quarter, Lipizzaner, Falabella of Criollo. Kort samengevat geen koudbloed en absoluut ook geen paard met lange manen en behang aan de benen
Manen kan je knippen![]()
![]()
NatasjavE schreef:Heimdallr schreef:Als ik eerlijk ben vind ik ze best mooi haha
Het zijn hele markante koppen. Zie je bij PRE's en Lippizaners ook nog wel eens.
En bij Gelderse zie je het soms ook nog wel eens.(steeds minder vaak)
Als het maar een mooi droog hoofd is met een mooi groot oog erin.
Ik zie liever een grote kop(bijpassend bij het lijf) dan een ienieminie pony hoofdje op een groot paard.
Nou..ik heb er een staan met een deftig koppie...poeh...
Ik zie liever de grotere kop van mijn merrie.
Smaken verschillen zullen we maar zeggen.
Clemency schreef:Ik zou nooit een akhal teke, arabier of zoiets duns kopen, ben veel te snel bang dat er iets kapot gaat. Maar ik zou ook nooit een ijslander kopen. Eerder iets stoers en groots. Een mooie shire zou ik nog wel doen maar een fries of fjord of haflinger ofzo zou ik ook niet zo snel doen. Ik wil wel iets aparts
Dat vind ik echt heel leuk gesteld! Straks valt z'n oor eraf, of hij wil niet meer aan, stel je voor

Heimdallr schreef:Tigra_ schreef:Wat maakt het nu uit dat andere dravers niet zo geweldig vinden. Genoeg mensen die haflinger en fjorden lomp vinden, friezen kunnen niet springen en horen alleen voor de kar, arabieren zijn heethoofden. En alleen degene met dravers voelen zich aangesproken dat ligt niet aan de mensen die hun mening geven.
nou ik denk het wel want het is altijd hetzelfde liedje met de draver. Arabieren zijn geliefd onder vele hoor. Maar een draver, nee als je daar dressuur of weet ik het wat mee wilt rijden kan je beter naar de hell lopen.
Dravers worden meestal wel ouder dan dressuurpaarden die tot hun 18de of weet ik het hoe oud nog ZZ dressuurproeven moeten neerzetten...
xHaithi schreef:Clemency schreef:Ik zou nooit een akhal teke, arabier of zoiets duns kopen, ben veel te snel bang dat er iets kapot gaat. Maar ik zou ook nooit een ijslander kopen. Eerder iets stoers en groots. Een mooie shire zou ik nog wel doen maar een fries of fjord of haflinger ofzo zou ik ook niet zo snel doen. Ik wil wel iets aparts![]()
Dat vind ik echt heel leuk gesteld! Straks valt z'n oor eraf, of hij wil niet meer aan, stel je voor
felle donders
Love_Swing schreef:Heimdallr schreef:Doei, zeikers....
JIJ bent de zeiker. JIJ blijft doorzeiken. JIJ neemt dit topic te serieus. doei dan.
Gerritt schreef:xHaithi schreef:![]()
Ja ik vind het ook best wel ielige beestjes hoor met van die ielige beentjes en zon slanke bouw. Niet dat er iets kapot gaat maar dat je er niet goed op kan rijden, maar dat zit tussen mijn oren want over het algemeen zie ik allemaal arabieren voorbij komen in endurance foto'sfelle donders
) arabier op zo'n volbloed zien racen door de woestijn. Ik had enorm medelijden met het beest maar verdorie, wat een snelheid kon die nog halen!
Ondanks die vent die hij mee moest slepen. Ik stond er behoorlijk van te kijken. Jammer genoeg kan ik het niet meer vinden, hoewel het qua rijstijl toch niet echt bokt-proof was
Jildau schreef:Heimdallr wat ga jij een enorm zwaar leven krijgen als je al volledig overstuur raakt als iemand een draver niet leuk vindt. Er moet bij de meeste mensen (gelukkig) wel iets meer gebeuren om zo hysterisch uit de slof te schieten.