Paardenmishandelaar gepakt!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

ebbeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 20:25

Ik reed gister langs zijn huis en zijn ruit was ingeslagen......
Vast toeval Scheve mond Ik hoorde dat hij ook al een keer is afgetuigd ofzo?Of is dat gewoon een gerucht?

kipsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 20:54

FlairS schreef:
Ik ben bang dat er mensen op een idee gebracht worden,zolang de daders niet opgepakt worden(en blijven)en er geen hele lange straffen voor gegeven worden. Boos!
Volgens mij krijgen ze er een enorme kick van om in de "belangstelling" te staan.
Hoe de meer aandacht het van de media krijgt, hoe de meer slaan ze toe.

FlairS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-03 20:55

Dat van dat raam heb ik met eigen ogen gezien ,dus dat is inderdaad gebeurd.Dat hij is afgetuigd weet ik niks van,maar dat was te verwachten.

Even off-topic:Gefeliciteerd met Sound

ebbeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 22:32

FlairS schreef:
Dat van dat raam heb ik met eigen ogen gezien ,dus dat is inderdaad gebeurd.Dat hij is afgetuigd weet ik niks van,maar dat was te verwachten.

Even off-topic:Gefeliciteerd met Sound

Dat was inderdaad wel te verwachten ja,echt iedereen in Heiloo weet ervan.Iedereen hoor je er wel over.Maar dat van at aftuigen heb ik ook maar gehoord van iemand dus ik zou niet weten of dat echt waar is.

En jij ook gefeliciteerd met Sound Knipoog goed van haar he Tong uitsteken

Tanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 23:06

Weten jullie ook al of die is gepakt wat dat paard in Breda heeft mishandeld?

FlairS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-03 23:11

Nog niets over gehoord!Zou wel fijn zijn!

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 00:14

Tanneke schreef:
Weten jullie ook al of die is gepakt wat dat paard in Breda heeft mishandeld?

Bredaseweg in Tilburg. Gelukkig niet in Breda Scheve mond

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 00:23

Ik denk eigenlijk ook dat dit een andere dader is. Ten eerste is hij helemaal uit de richting waar hij eerst werkzaam was. Ten tweede is dit een ruin. Ten derde is zijn hele werkwijze anders. Ik geloof niet dat ik bij de merries heb gehoord dat ze geslagen zijn en dat ze een "trofee" zoals de oren hebben meegenomen.

Ik vind dit belachelijk! Hoorde in een ander topic al dat het een rage schijnt te worden. Het enige positieve aan dit hele gebeuren is dat de regering er nu niet omheen kan draaien en uiteindelijk meer mensen erop zetten en hogere straffen uitdelen mbt dierenmishandeling/moord...

FlairS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-03 00:49

griebels schreef:
Ik denk eigenlijk ook dat dit een andere dader is. Ten eerste is hij helemaal uit de richting waar hij eerst werkzaam was. Ten tweede is dit een ruin. Ten derde is zijn hele werkwijze anders. Ik geloof niet dat ik bij de merries heb gehoord dat ze geslagen zijn en dat ze een "trofee" zoals de oren hebben meegenomen.

Ik vind dit belachelijk! Hoorde in een ander topic al dat het een rage schijnt te worden. Het enige positieve aan dit hele gebeuren is dat de regering er nu niet omheen kan draaien en uiteindelijk meer mensen erop zetten en hogere straffen uitdelen mbt dierenmishandeling/moord...

Ik denk ook dat het een ander was,maar je kan het nooit met zekerheid zeggen.

Inderdaad wordt het echt tijd dat de regering nu eindelijk eens stappen gaat ondernemen.

Hollander

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 13:56

nou gelukiog is er teminsten 1 opgepakt hij kan niet veder meer hoop ik en dat is dan toch weer 1 minder
maar das natuurlijk nog lang niet genoeg!!!

patrice

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 16:29

Citaat:
Inderdaad wordt het echt tijd dat de regering nu eindelijk eens stappen gaat ondernemen.

en daarom is de handtekeningen actie tegen het paardenleed en dierenleed in het algemeen ook zo belangrijk!! dus een ieder die hier nog niet van gehoord heeft neem even een kijkje op www.stoppaardenleed.com daar kun je deze lijst vinden en kun je het uitprinten,heb er vandaag ook weer een vol gekregen OK dan! OK dan!
dus bokkers als je je hier ook zo machteloos over voelt zet em op en doe hier ook aan mee!

easter

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 18:21

So das mooi OK dan!
En als straf: hetzelfde met hem doen als dattie met de paarden heeft gedaan, maar dan net ff wat erger!!

RoCKyLoVE

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 21:07

Als ik die vent in mijn paard zijn stal tegen kwam dan zou ik toch heel gauw naar de hooivork grijpen en hem helemaal lek steken! bwah.. en dan langzaam leeglaten bloeden..

patrice

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 03:06

ja recht in zijn voorhoofd!!

FlairS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-03 13:27

Ik krijg vandaag een foto van de mafkees zodat ik, als ik maar enig idee heb dat hij zich in onze omgeving ophoudt,actie kan ondernemen

Alet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 14:04

hey ik kom er wat laat inrollen, maar hadden jullie geen aangifte kunnen doen van inbraak oid? daarvoor zal hij dan ook gestraft worden, of heeft dat verder weinig nut?
achja ik bedenk ook maar wat

FlairS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-03 14:07

Hij heeft 6 uur vastgezeten en langer kan nog niet.Als de straf op een gepleegde misdaad niet meer dan 4jaar zal gaan bedragen,moet de politie hem na die 6 uur laten gaan..... Boos!

RoCKyLoVE

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 20:01

ze moesten hem levenslang geven! Nederland geeft veelste lage straffen voor idioten!

christiane

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 20:34

RoCKyLoVE schreef:
ze moesten hem levenslang geven! Nederland geeft veelste lage straffen voor idioten!

helemaal mee eens! Boos!
maar voor somige dingen geven ze ook wel weer hele hoge straffen!
maar net voor de foute dingen
veel sterkte allemaal!
had idd ook gezien dat z'n ruit is ingeslagen.....

rebati

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 22:04

kipsie"]
[quote="FlairS schreef:
Ik ben bang dat er mensen op een idee gebracht worden,zolang de daders niet opgepakt worden(en blijven)en er geen hele lange straffen voor gegeven worden. Boos!
Volgens mij krijgen ze er een enorme kick van om in de "belangstelling" te staan.
Hoe de meer aandacht het van de media krijgt, hoe de meer slaan ze toe.
[/quote]

Daar zat ik ookal aan te denken!

HHD_Foto

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 10:33

Mocht iemand de hoop hebben dat hij een hoge straf gaat krijgen, laat ik jullie even uit de droom helpen.

Voorbeeld 1: Engelse concierge krijgt levenslang voor de moord op twee meisjes !

Voorbeeld 2: Jongen in Nederland krijgt 4 jaar + TBS voor het gruwelijk mishandelen, verkrachten en vervolgens vermoorden van zijn bejaarde buurvrouw.

En wat denken jullie dat zo'n knulletje dan krijgt voor het misbruiken van een paar paarden in Nederland Huilen . In plaats van allerlei stille acties, handtekeningen en demonstraties zou iedereen zich eens sterk moeten maken voor andere straffen in Nederland. En ja, ik weet dat strenger straffen geen verlaging van de hoeveelheid misdaden betekent (in Amerika komen net zoveel moorden voor in de staten met doodstraf als in de staten zonder doodstraf). Maar dan lopen ze in ieder geval niet meer rond !

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 11:10

ik ben ook niet voor hogere straffen, ik ben voor behandeling. Want met een straf wordt er niks aan het ziektebeeld gedaan.

En trouwens... straks ben ik mijn baan ook nog kwijt met jouw wilde plannen... Bloos! Haha!

organisator

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 12:07

even een mededeling
het gaat momenteel voorspoedig
de handtekeningenlijsten begin ik nu te terug te ontvangen

Minister Donners is door Henk ter Napel aangeschreven (voorzitter Stichting zinloosgewelddieren, waar we nu dus onderdeel van uitmaken als STP)

en ook het leden aantal loopt op.
De media aandacht begint na al het werk eindelijk ook wakker te worden.

Dus al met al positief
En ik wil even alle medewerkers die zich uit de naad werken een dikke pluim geven voor hun inzet.

Jullie zien het loont jongens, nu nog als het kan een gelukje graag.
Laat die mepper alsjeblieft een foutje maken.

Alet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 13:08

Pellie schreef:
ik ben ook niet voor hogere straffen, ik ben voor behandeling. Want met een straf wordt er niks aan het ziektebeeld gedaan.

En trouwens... straks ben ik mijn baan ook nog kwijt met jouw wilde plannen... Bloos! Haha!

helemaal mee eens... hoe gruwelijk ook de daden, die mensen hebben te kampen met een ziekte... alleen straffen zou de gevolgen aanpakken, maar de oorzaak blijft! maar mijn eerste reactie is toch ook CASTREREN ZONDER VERDOVING

ikisik

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 15:23

Recht is krom!