Vast toeval

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
FlairS schreef:Volgens mij krijgen ze er een enorme kick van om in de "belangstelling" te staan.Ik ben bang dat er mensen op een idee gebracht worden,zolang de daders niet opgepakt worden(en blijven)en er geen hele lange straffen voor gegeven worden.
FlairS schreef:Dat van dat raam heb ik met eigen ogen gezien ,dus dat is inderdaad gebeurd.Dat hij is afgetuigd weet ik niks van,maar dat was te verwachten.
Even off-topic:Gefeliciteerd met Sound
griebels schreef:Ik denk eigenlijk ook dat dit een andere dader is. Ten eerste is hij helemaal uit de richting waar hij eerst werkzaam was. Ten tweede is dit een ruin. Ten derde is zijn hele werkwijze anders. Ik geloof niet dat ik bij de merries heb gehoord dat ze geslagen zijn en dat ze een "trofee" zoals de oren hebben meegenomen.
Ik vind dit belachelijk! Hoorde in een ander topic al dat het een rage schijnt te worden. Het enige positieve aan dit hele gebeuren is dat de regering er nu niet omheen kan draaien en uiteindelijk meer mensen erop zetten en hogere straffen uitdelen mbt dierenmishandeling/moord...
Citaat:Inderdaad wordt het echt tijd dat de regering nu eindelijk eens stappen gaat ondernemen.
kipsie"]Volgens mij krijgen ze er een enorme kick van om in de "belangstelling" te staan.
[quote="FlairS schreef:Ik ben bang dat er mensen op een idee gebracht worden,zolang de daders niet opgepakt worden(en blijven)en er geen hele lange straffen voor gegeven worden.
Pellie schreef:ik ben ook niet voor hogere straffen, ik ben voor behandeling. Want met een straf wordt er niks aan het ziektebeeld gedaan.
En trouwens... straks ben ik mijn baan ook nog kwijt met jouw wilde plannen...![]()