Sky_As schreef:Weet niet of het hier al voorbij gekomen is, en of het hier uberhaupt hoort.
maar bij deze een oproep aan alle vrouwen:
Tenzij je maatje AA/A hebt, zorg ervoor dat je een BH draagt. Los in de kooi is absoluut not cool voor de mensen om je heen om naar te kijken. Tenzij ze nep zijn en er opgeplakt zitten en toch niet echt klotsen.
Wij hadden op stal een aantal vrouwen die het fijn vonden om de dames los te hebben hangen, nou echt: geen gezicht! Doe dit je medemens niet aan. (tenzij je een hekel hebt aan je stalgenoten)
Kun je zeggen: dan kijk je er toch niet naar. Ja prima: maar een beetje lastig als je tijdens het rijden hele zweetvlekken door de trui heen ziet komen op bepaalde plekken.
(en ja, ik zweet ook tijdens het rijden)
(neem deze reactie met een korreltje zout, maar van mijn medestalgenoten heb ik toch wel begrepen dat er menige lachbuien zijn ontstaan na dit te hebben gezien)
Nou over zweetvlekken. Wij hebben er 1 op stal die altijd na het rijden een zweetvlek op haar kont heeft!!! Nou hoe is dat mogelijk??? We raken er op stal soms niet over uitgepraat. En dat ze dat zelf niet ziet als ze haar rijbroek uitrekt. Die zweet zich dus letterlijk uit haar naad.
Laatst bijgewerkt door Soraya10 op 23-09-13 19:10, in het totaal 2 keer bewerkt