Wat vind jij nou écht niet meer kunnen qua ruiterkledij

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 15:49

Men wat bespaar ik een tijd en energie door me daar totaal niet druk over te maken.. Ik heb een knetterdruk leven en ben al blij als ik 2 uur tijd aan een paard kan besteden. Dan is het praktische meuk aan (oude jeans, waxjas en slobbertrui) hup naar paard, daar 10 minuten een borstel over en rijden met die hap.
Oh en ik ga regelmatig op mijn rood geverfde klompen naar de dorps supermarkt, zal ook wel niet kunnen hihihi. Vinden oude boertjes trouwens fantastisch, ik heb menig bejaarde zijn dag helemaal goed gemaakt door als jonkie op klompen rond te lopen. Is ook wat waard denk ik dan maar weer :D

pleiada

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 16:50

Ja nou inderdaad,als ik me in het openbaar wil vertonen in een joggingbroek kan het me echt niets schelen wat een ander ervan denkt..In de winter vind het inderdaad ook wel eens lekker om met joggingbroek te rijden :P

Brievenbus

Re: Wat vind jij nou écht niet meer kunnen qua ruiterkledij

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 18:01

Net heerlijk in mn ruitjesrijbroek en lange ruitjes sokken naar stal geweest :')

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 18:08

Brendaaaa schreef:
hahahahahaahah geweldig terpentijn, zo verassend dat je een man bent aan het einde van je verhaal!! Die zag ik écht niet aankomen!

+1 ik zag hem dus ook niet aankomen...

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 18:12

Net heerlijk gereden in ruitjesbroek met roze streep, roze tshirt, dekje met roze bies en tijdens poetsen had madame een roze halster :D

Ojaa ken ook een jonge dame met poffertjeskont in rijbroek wat niet lijkt en als ze bukt zie je er een gewledige string bovenuit en qua shirts is het ook niet kijken waard... Te strak haha

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 18:31

Kirsha schreef:
Ik moet hier stiekem best lachen om de 'paardrijden is chique'-reacties. Prima dat mensen er zo over denken hoor, daar verder niets over. Maar als ik plankgas met mijn lompe gevlekte sokkenpaard door het gras race hoef ik er echt niet elegant uit te zien :))

Inderdaad :')

Elegant op zijn tijd.

En volgens mij mag je gewoon dingen 'voor de mooi' kopen zolang je paard er niet de dupe van is. Maar dat is hij niet van een mexicaanse neusriem of een mooi borsttuig hoor. Als je normaal rijdt.

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 18:37

Witte rijbroek terwijl je geen wedstijd hebt, krijg ik echt uitslag van:O

Ik vind het ook heel erg die kleine pennymeisjes, die dan met cap en zweep en rijbroek en laarzen al op op de fiets zitten. en eigenlijk alleen maar gaan poetsen etc. Helemaal een wedstrijd tenue ongeveer..hahaha
en inderdaad die verschrikkelijke kleuren van chaps en caps.. Of zweepjes met een sterretje op het einde..

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 18:46

Ik draag altijd schone en nette kleren op straat, maar bij het paard maakt mij dat echt gewoon geen reet uit, zolang mijn witte broek maar niet doorschijnt of er geen gaten tussen mijn benen zitten. Heb een gat in mijn (eigenlijk te dure) winterjas doordat ik onder het rennen op stal ergens ben blijven hangen, afijn, maar ik koop er geen nieuwe voor.

Vraag me overigens wel af waarom het zo een ramp is als kinderen lekker kind zijn, mét roze, zilvere, glitterende chaps, zweepjes, caps, jasjes, broeken en vesten. Wauw, moeten we allemaal met een eenkleurige broek + matchend shirt rijden? Lekker saai.

EmeseS

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 18:58

Haha, weet je wat ik vrijdag bij de Welkoop zag?? Een roze met paarse streepjes glitter zweep, en Ayaan het eind een groot bloemetje, ook met roze en paarse glitter streepjes!! :D :D Echt iets voor kleine meisjes!! |(

EmeseS

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 18:59

xSlvna, jij hebt ook wel gelijk hoor!! Maar sommige meiden gedragen zich zoooo aanstellerig!!

Soraya10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 19:08

Sky_As schreef:
Weet niet of het hier al voorbij gekomen is, en of het hier uberhaupt hoort.

maar bij deze een oproep aan alle vrouwen:

Tenzij je maatje AA/A hebt, zorg ervoor dat je een BH draagt. Los in de kooi is absoluut not cool voor de mensen om je heen om naar te kijken. Tenzij ze nep zijn en er opgeplakt zitten en toch niet echt klotsen.

Wij hadden op stal een aantal vrouwen die het fijn vonden om de dames los te hebben hangen, nou echt: geen gezicht! Doe dit je medemens niet aan. (tenzij je een hekel hebt aan je stalgenoten)

Kun je zeggen: dan kijk je er toch niet naar. Ja prima: maar een beetje lastig als je tijdens het rijden hele zweetvlekken door de trui heen ziet komen op bepaalde plekken.
(en ja, ik zweet ook tijdens het rijden)

(neem deze reactie met een korreltje zout, maar van mijn medestalgenoten heb ik toch wel begrepen dat er menige lachbuien zijn ontstaan na dit te hebben gezien)

Nou over zweetvlekken. Wij hebben er 1 op stal die altijd na het rijden een zweetvlek op haar kont heeft!!! Nou hoe is dat mogelijk??? We raken er op stal soms niet over uitgepraat. En dat ze dat zelf niet ziet als ze haar rijbroek uitrekt. Die zweet zich dus letterlijk uit haar naad.
Laatst bijgewerkt door Soraya10 op 23-09-13 19:10, in het totaal 2 keer bewerkt

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 19:09

Nog iets wat ik afschuwelijk vind en inmiddels ook wel ouderwets te noemen is; het matje.

danoesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 19:11

Ik ben van de winter anders maar wat blij met mijn welliswaar grijze, ribbroekje:) lekker warm op stal met alleen buitenbak. Heb er tot overmaat van ramp een jas met bontkraag bij aan (voor op de scooter, daar rijd ik nogal wat afstanden mee) en gebruik het liefst ook nog een dekje dat matcht bij mijn peerd. Maar die rijd ik voorlopig ff niet dus dat scheelt weer hehehehe. Oh en ik ben 30 trouwens :P

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 19:12

Soraya10 schreef:
Nou over zweetvlekken. Wij hebben er 1 op stal die altijd na het rijden een zweetvlek op haar kont heeft!!! Nou hoe is dat mogelijk??? We raken er op stal soms niet over uitgepraat. En dat ze dat zelf niet ziet als ze haar rijbroek uitrekt. Die zweet zich dus letterlijk uit haar naat!

Kunststof zadel misschien? Stond laatst nog een topic over :))

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 19:13

Soraya10 schreef:
Sky_As schreef:
Weet niet of het hier al voorbij gekomen is, en of het hier uberhaupt hoort.

maar bij deze een oproep aan alle vrouwen:

Tenzij je maatje AA/A hebt, zorg ervoor dat je een BH draagt. Los in de kooi is absoluut not cool voor de mensen om je heen om naar te kijken. Tenzij ze nep zijn en er opgeplakt zitten en toch niet echt klotsen.

Wij hadden op stal een aantal vrouwen die het fijn vonden om de dames los te hebben hangen, nou echt: geen gezicht! Doe dit je medemens niet aan. (tenzij je een hekel hebt aan je stalgenoten)

Kun je zeggen: dan kijk je er toch niet naar. Ja prima: maar een beetje lastig als je tijdens het rijden hele zweetvlekken door de trui heen ziet komen op bepaalde plekken.
(en ja, ik zweet ook tijdens het rijden)

(neem deze reactie met een korreltje zout, maar van mijn medestalgenoten heb ik toch wel begrepen dat er menige lachbuien zijn ontstaan na dit te hebben gezien)

Nou over zweetvlekken. Wij hebben er 1 op stal die altijd na het rijden een zweetvlek op haar kont heeft!!! Nou hoe is dat mogelijk??? We raken er op stal soms niet over uitgepraat. En dat ze dat zelf niet ziet als ze haar rijbroek uitrekt. Die zweet zich dus letterlijk uit haar naad.

Dat is niet zo gek hoor := Ik zie wel meerdere die dat hebben.

Leuk ook dat jullie er leuk met zijn alle zo vaak over praten...

danoesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 19:15

moet eerlijk zeggen dat ik ook wel eens niet zo charmant van de fiets kwam in de zomer na een roteind fietsen in de hitte in mijn rijbroek...

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 19:17

RoyceMack schreef:

Dat doe ik thuis gerust hoor, ik ga toch echt geen dure rijbroeken wegsmijten als ze niet meer net genoeg voor concours zijn ;) Maar ik sta thuis, dus al rij ik in mijn pyjama, heeft niemand last van :+

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 19:18

Soraya10 schreef:

Heb ik ook op warme zomerdagen hoor, net als van die supercharmante zweetplekken net onder je boobies. Genant maar je kunt er weinig aan doen verder lijkt me :)

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 19:21

Soraya10 schreef:

Je geeft het antwoord zelf al :'). Overigens heeft iedereen daar in mindere of meerdere mate last van. Ik heb ook wel een heel warm gat als ik een half uur gefietst heb, bijvoorbeeld. En als het warm is buiten, dan zweet ik daar ook rustig, net als onder m'n borsten, bijvoorbeeld. Heel normaal :).

Urielle schreef:
Soraya10 schreef:

Heb ik ook op warme zomerdagen hoor, net als van die supercharmante zweetplekken net onder je boobies. Genant maar je kunt er weinig aan doen verder lijkt me :)

Washandjes onder je tieten _O-.

Babbelaar20

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 19:23

Urielle schreef:
Soraya10 schreef:

Jawel hoor, jezelf helemaal natspetteren en zeggen dat je een watergevecht had! :D

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 19:24

Urielle schreef:
RoyceMack schreef:

Dat doe ik thuis gerust hoor, ik ga toch echt geen dure rijbroeken wegsmijten als ze niet meer net genoeg voor concours zijn ;) Maar ik sta thuis, dus al rij ik in mijn pyjama, heeft niemand last van :+

Doe ik ook inderdaad, heb m van de zomer ook naar les aan gedaan trouwens. Zie het probleem niet. Op een of andere manier wordt wit bij paardrijden altijd maar met wedstrijd geassocieerd.

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 19:26

Terwijl wit eigenlijk gewoon net is en klasse uitstraalt, wist niet dat dat niet mocht te paard :O

danoesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 19:27

Hehe is sowieso niet aan mij besteed, witte rijbroek. Of ik maak m zelf vies of paardlief geeft een lebber dus die is nooit langer dan een half uur schoon :P

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 19:29

Ik vind zelf een offwhite rijbroek veel mooier dan echt spierwit :o. Al heb ik zelf ook een spierwitte omdat ik dat mooier vind staan bij mijn jasje.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 19:31

littlesannie schreef:
Jawel hoor, jezelf helemaal natspetteren en zeggen dat je een watergevecht had! :D

Na elk paard een duik in de waterbak pakken om te camoufleren :')