paard gestolen. wat moet ik nu doen?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 09:47

Moderatoropmerking:
Ik wil jullie vragen hier niet te speculeren of het verhaal al dan niet waar is, mocht je je twijfels hebben kan je ook gewoon niet reageren

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 09:48

*mag niet meer speculeren, ik zal volgen*

Gek op 'Romana en ragebol' verhalen
Laatst bijgewerkt door Collie2008 op 10-04-13 09:48, in het totaal 1 keer bewerkt

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 09:48

Het paard bestaat wel zonnebloem, het heet alleen geen bon apart(e)

Joto

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 09:49

Niemand hier kan zien wat een ander op zak heeft, dus laten we niet zo ver gaan om daar een discussie over te starten.

Barre fan 'e Boppelannen is indd zijn stamboek naam als het indd om dit paard gaat. In december 2012 heette hij nog wel zo, lijkt me ook wijs als dit verhaal waar is, dat je onder die naam verder zou gaan zoeken.

_bloempje_

Re: paard gestolen. wat moet ik nu doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 09:50

Ik ben benieuwd, bijgelezen net.

Ben benieuwd naar de update

marjo_elise

Colway schreef:
Begint wat wazig te worden? Dat is het voor mij al heel lang eigenlijk. Ja diep treurig, maar zulke mensen zijn er. Kan een ouwe man zijn of een stoffig zolderkneusje. Kennen jullie dat programma op MTV Catfish?

Hier moest ik ook meteen aan denken! Vond zijn eerdere posten ook nogal vreemd. Zeg niet dat het niet waar is. Maar het is wel een beetje vreemd. Super knappe kerel, die dan het paard van zijn zusje over neemt (dat is niet zo vreemd) Maar nu na al die berichten waar niet zoveel uit komt. En op zijn fb staan maar een paar foto's (die we hier ook gezien hebben) en maar 10 vrienden.. Val me niet gelijk aan, maar vindt t een beeeeeetje vreemd :Y)

En als ik dit wel waar is hoop ik natuurlijk oprecht dat hij zijn paard terug vind. Dit is het ergste wat iemand kan overkomen! En super dat er bokkers midden in de nacht naar de markt zijn gegaan! Weten we al meer?

Anoniem

@zonnebloem18

Volgens mij zijn er nu wel serieuze aanwijzingen?
Lijkt me handiger om dat wel door te geven, zeker voor de bokkers die in de nacht naar de markt gegaan zijn..

Mayling27

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 09:52

Een super knappe kerel kan ook paard voor zijn zusje kopen.. Dat is niet vreemd..
We kunnen niet oordelen over andere hoe en wat zij doen en denken.....

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 09:52

marjo_elise schreef:
Colway schreef:
Begint wat wazig te worden? Dat is het voor mij al heel lang eigenlijk. Ja diep treurig, maar zulke mensen zijn er. Kan een ouwe man zijn of een stoffig zolderkneusje. Kennen jullie dat programma op MTV Catfish?

Hier moest ik ook meteen aan denken! Vond zijn eerdere posten ook nogal vreemd. Zeg niet dat het niet waar is. Maar het is wel een beetje vreemd. Super knappe kerel, die dan het paard van zijn zusje over neemt (dat is niet zo vreemd) Maar nu na al die berichten waar niet zoveel uit komt. En op zijn fb staan maar een paar foto's (die we hier ook gezien hebben) en maar 10 vrienden.. Val me niet gelijk aan, maar vindt t een beeeeeetje vreemd :Y)

En als ik dit wel waar is hoop ik natuurlijk oprecht dat hij zijn paard terug vind. Dit is het ergste wat iemand kan overkomen! En super dat er bokkers midden in de nacht naar de markt zijn gegaan! Weten we al meer?

Ts vertelde dat hij gen fb had en het gisteravond pas aangemaakt heeft. Dus in dat opzicht is het niet raar. Ik ken wel meer mensen die nu pas met fb beginnen.

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 09:53

Mijn opmerking was gericht tegen de mensen die het verhaal niet geloven en denken dat TS het verhaal uit zijn duim gezogen heeft, daar schiet TS verder niets mee op.
Mochten er nog acties ondernomen kunnen worden en tips zijn, kunnen deze gewoon geplaatst worden.

lovefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 09:53

Het kan toch dat de eigenaar van barre, de overleden zus van frank is? Ze heeft niet meer gepost sinds december 2012

riona

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 09:54

zuidlaardermarkt is toch altijd in oktober of is dit een andere markt????

Mayling27

Een vriend van mij heeft vorige week nog FB aangemaakt, dus dat kan altijd... Heb zelfs vrienden die nog altijd geen FB hebben (En niet willen)....

catzkillz

riona schreef:
zuidlaardermarkt is toch altijd in oktober of is dit een andere markt????

het gaat hier blijkbaar om de voorjaarsmarkt :) staat ergens op een vorige pagina.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 09:55

zonnebloem18 schreef:
Mijn opmerking was gericht tegen de mensen die het verhaal niet geloven en denken dat TS het verhaal uit zijn duim gezogen heeft, daar schiet TS verder niets mee op.
Mochten er nog acties ondernomen kunnen worden en tips zijn, kunnen deze gewoon geplaatst worden.

Dat weet ik, maar als er dan precies zo'n zelfde paard is, en er dingen niet kloppen dan lijkt het me wel handig om dat door te geven..
(paard met precies dezelfde afstamming, zelfde leeftijd e.d die van een bokker is/was)
Als het niet klopt lopen ze daar nu dus voor niks..
(ik zeg niet dat het niet klopt, maar het is wel toevallig..)

_bloempje_

Heb het berichtje toch even gedeeld op fb!

DRESSAGEFAN

lovefi schreef:
Het kan toch dat de eigenaar van barre, de overleden zus van frank is? Ze heeft niet meer gepost sinds december 2012

maar ze is wel vorige maand nog actief geweest op youtube, en via hyves bleek dat haar broer bram heet..

Joto

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 09:57

lovefi schreef:

Zeker! Mij lijkt het dan wijs om onder die naam te gaan adverteren of weet ik wat, en niet onder een naam die hij dus pas sinds dec/jan heeft.

linnnh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 09:58

Ik heb even ter informatie wat posts van frank teruggelezen en achter elkaar gezet, zodat er een idee wordt geschetst waar het paard afgelopen tijd is geweest.

Citaat:
Het is een friese ruin. Hij is 5. Wel een lief beest en mijn zusje deed er dressuur mee en buiten rijden. Hij staat bij een kennis die zelf een paard heeft.

Het paard staat in de omgeving van Heerhugowaard.

Hij staat met nog een grote en een smurf.

Ik woon zelf in Enkhuizen en bon staat in Heerhugowaard.

Ik ben er over na aan het denken om dit professioneel te laten doen in Noord Holland. Ik dacht zelf aan stal kwadijk. Ze zijn bekend met friezen

Hij gaat binnenkort logeren bij stal kwadijk om daar te lessen en alles te leren wat hij moet kunnen voor de basis, terwijl ik ook de beginselen en basis ga leren.

Mayling27

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 09:59

Jeetje... Jullie lijken wel stelletje Detectives hier.....

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 10:01

En de rest een stel penny's :+

rakkertjuuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 10:02

wat erg allemaal alles aan het uitpluizen ! :')
Die jongen was vanacht tot diep in de nacht laat op om die pony te zoeken!
Die ligt waarschijnlijk of te slapen,of druk met de zoek tocht ! heel logisch

00peetje00
Woonplaats: Ik in gouda en Barney op de beijersche hoeve in stolwijk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 10:03

Is het paard al terecht?

trysteffy

ik had het vanmorgen vroeg gedeelt maar al die verhallen nu.... is het heel erg rommellig.

een stal eigenaar moet toch wel snachts thuis zijn?

_bloempje_

Maar ik kan me gewoon niet voorstellen, dat iemand zoiets verzind?

Of ben ik nu te goed van vertrouwen...

Dan gooi je het toch niet op fb, teveel mensen die dan weten dat het niet zo is!

Ik ben benieuwd naar update!