Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Colway schreef:Begint wat wazig te worden? Dat is het voor mij al heel lang eigenlijk. Ja diep treurig, maar zulke mensen zijn er. Kan een ouwe man zijn of een stoffig zolderkneusje. Kennen jullie dat programma op MTV Catfish?
marjo_elise schreef:Colway schreef:Begint wat wazig te worden? Dat is het voor mij al heel lang eigenlijk. Ja diep treurig, maar zulke mensen zijn er. Kan een ouwe man zijn of een stoffig zolderkneusje. Kennen jullie dat programma op MTV Catfish?
Hier moest ik ook meteen aan denken! Vond zijn eerdere posten ook nogal vreemd. Zeg niet dat het niet waar is. Maar het is wel een beetje vreemd. Super knappe kerel, die dan het paard van zijn zusje over neemt (dat is niet zo vreemd) Maar nu na al die berichten waar niet zoveel uit komt. En op zijn fb staan maar een paar foto's (die we hier ook gezien hebben) en maar 10 vrienden.. Val me niet gelijk aan, maar vindt t een beeeeeetje vreemd![]()
En als ik dit wel waar is hoop ik natuurlijk oprecht dat hij zijn paard terug vind. Dit is het ergste wat iemand kan overkomen! En super dat er bokkers midden in de nacht naar de markt zijn gegaan! Weten we al meer?
zonnebloem18 schreef:Mijn opmerking was gericht tegen de mensen die het verhaal niet geloven en denken dat TS het verhaal uit zijn duim gezogen heeft, daar schiet TS verder niets mee op.
Mochten er nog acties ondernomen kunnen worden en tips zijn, kunnen deze gewoon geplaatst worden.
Citaat:Het is een friese ruin. Hij is 5. Wel een lief beest en mijn zusje deed er dressuur mee en buiten rijden. Hij staat bij een kennis die zelf een paard heeft.
Het paard staat in de omgeving van Heerhugowaard.
Hij staat met nog een grote en een smurf.
Ik woon zelf in Enkhuizen en bon staat in Heerhugowaard.
Ik ben er over na aan het denken om dit professioneel te laten doen in Noord Holland. Ik dacht zelf aan stal kwadijk. Ze zijn bekend met friezen
Hij gaat binnenkort logeren bij stal kwadijk om daar te lessen en alles te leren wat hij moet kunnen voor de basis, terwijl ik ook de beginselen en basis ga leren.