Femke_Tweety schreef:Toen er een periode vrij veel reclame was voor die "paardenstofzuigers" heb ik uit nieuwsgierigheid een keer onze gewone stofzuiger mee naar stal genomen.
Zo'n paardending kopen gaat mij mijlen te ver, maar daarbij ben ik ook idioot nieuwsgierig.![]()
Dus leuk zuigmondje erop gezet, (Ow, wat klinkt dit ontzettend fout....) en een poging gewaagd.
GEEEEN succes. Mijn uberrelaxte, op stal nergens bang voor, zo nuchter als maar kan paard stond te stuiteren alsof ik hem minstens persoonlijk kwam vermoorden op dat moment....
(En je kunt naast hem op stal staan slijpen met een slijptol, de vuurton aanzetten, de gewonde bezem als borstel gebruiken etc. Scheelt hem niks.)
whahaha, klinkt bekend... Maar ook dat is op te lossen. Ik heb een keertje een schimmel gewassen in de winter. Waterzuiger föhn en dekens gebruikt. Een week later was de reactie een stuk rustiger. Wilde niet scheren maar pony had luis

) en een poging gewaagd. 

ik gebruik altijd gewoon een zachte borstel
Vooral bij de goudkleurige bitten die een tijd niet gebruikt zijn maakt het best veel verschil
.