Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

), gleed uit over losliggende stenen en ik vloog mooi aan de zijkant eraf en schoof nog lekker door over het asfalt. Heb er nu nogsteeds (het is nu 3 maanden geleden) een mega interne bloeduitstorting bult aan overgehouden.

Liesjeex schreef:toen ik op mijn verzorgpony reed zonder zadel, ging ze oppeens galoperen. ze wend links af, dus ik hang al half naar links, schiet ze oppeens naar rechts xd dus hing ik om haar nek haha, zij kei hard weg galoperen, en ik moest wel los laten (hield het niet langer vol) en toen viel ik onder haar... toen stapte ze op mijn gzicht en nu heb ik nog steeds (2 jaar later) 2 grote littekens op me gezicht... nouwja, als ik in de spiegel kijk en ik zie die litekens, moet ik steeds lachen
MarZarascha schreef:Mijn grappigste 'val' is trouwens: Ik reed op mijn paard en wilde er via haar kont af, dus ik zat op haar kont en toen begon ze te bokken. Ik werd in de lucht gelanceerd, paard bleef staan en ik landde op mijn voeten onder een luid applaus van mijn ouders en broertje, die dachten dat ik het haar zo geleerd had.
beetje jammer dat ik toen alsnog mijn evenwicht verloor en achterover viel
. Paard stond me aan te kijken, ik steeg weer op en we gigen verder .. paardrijles om nooit te vergeten!