Huertecilla schreef:Een paar jaar terug had ik een ervaring waarbij ik ook dacht dat ik via een wormgat in een andere dimensie gevallen was.
Dat wormgat ga ik jaarlijks door, als ik nota bene mijn eigen erf een hele middag (12-18 uur) niet op of af mag, omdat de doorgaande N-weg waaraan ik woon plus een groot deel van de wijk geheel wordt afgezet voor een wielerkoers. Dat wil dus zeggen dat wij thuis moeten blijven (en dus ook zelf niet met de paarden op wedstrijd kunnen, was de eerste keer een erg fijne verrassing trouwens, stond ik daar met mijn gevlochten paard klaar voor transport) , maar ook dat er geen enkel verkeer meer mogelijk is richting de Nederlandse grens, omdat andere mensen er plezier in hebben om op hun fietsje te zitten.
Ik bezweer je dat elke andere sport er naar zou kunnen fluiten om zo'n VIP-behandeling te krijgen, zie je al een N-weg dichtgaan omdat de lokale petanqueclub daar een wedstrijd wil houden? Ik niet...
) voor mensen die er compleet buitenstaan.

. Dier sprong vooruit en was totaal in de stress.
) peanuts is (en dat vind ik zelf al iets asociaals, dus blijkbaar ben ik echt een zeikerd, maar dat boeit me niet).
als er een 80 weg is, ga dan niet met je paard daar rijden
of je nou op je paard zit of ernaast loopt of bij wijze van hang je eronder. Maakt geen verschil