Arabiertje* schreef:Nee ben je fout in Somebody. Als een paard met blokkades stil staat, heeft die daar geen last van. De eerste twee keer dat ik die merrie ben gaan testen, was er ook helemaal niks op aan te merken onder het rijden. Ze ziet er nu ook al 100 keer beter uit, en loopt ook al 100 keer beter nu als in het begin. Haar buigproef vorige maand was veel beter als de buigproef in het begin. Je kan het in m'n neus blijven wrijven hoor Somebody, maar wat win je daar dan bij?
Ik heb niks verkeerd gedaan, heb het paard een kans gegeven. Dus denk niet dat ik daar een slechte persoon in ben geweest. Is mijn eigen keuze geweest, de keuze die ik maak om haar terug te brengen, is ook mijn eigen keuze. Omdat het moet, ik heb het er niet voor over om het risico te lopen om de behandelingen te betalen en dat het dan niet betert. Dat is voor mij een lijn te ver...
Weet je meid....jij wil gewoon niet luisteren naar mensen die er meer vertstand van hebben en al direct door hadden wat er zou gaan gebeuren... paard is weer te moeilijk dus eigenlijk weer de dupe van jou onkundigheid!
Maar het kwartje is bij jou nog steeds niet gevallen volgens mij!
Nu gaat dit paard weer een onzekere toekomst tegemoet, en jou verhaal van...heeft ze nog een paar fijne maanden gehad, schiet bij mij verkeerd! Ik ga ervoor... koste wat het kost... jou woorden!!!
Ik ga er voor.... na 4 maanden een paard weer wegdoen.... eeeeh????
nee meid... jij wil aandacht en meer niet!
Ik zou deze merrie zo graag op willen nemen, want dat verdiend ze na alle ellende van het hot naar her gesleep, maar ik kan het niet betalen jammer genoeg en heb geen plek momenteel.
Ga jij nu lekker weer in een manege rijden, beter voor jou geld en beter voor het paard!!
Sorrie bokkers en modjes, als dit me een ban geeft jammer dan, ik heb er even mijn buik van vol!!!!