Joanne1987 schreef:het is gelukkig maar ongeveer 3 weken dat die beste man in het land is
Dat klopt maar in februari hoor ik het nog. Vorig jaar ook. Ik denk omdat er nogsteeds sneeuw lag.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
smurffie schreef:Een vriendin van me op stal is altijd nogal van de droge humor. Ik had een poetsaanval, rustig 3 kwartier op mijn pony staan te poetsen. Dus ik ga even zitten voor een bakje thee.
Toen kwam de opmerking: goh.. poetsen is niet je beste vak, ik zie nog allemaal vlekken.
En zo lekker blond als ik ben ging ik nog lopen zoeken ook![]()
Gribeltje schreef:Ik had enkele weken geleden nieuwe transportbeschermers gekocht voor men paard.
Eerst volgende keer ben ik paard aan het klaarmaken voor wedstrijd, zegt hij...
Kom Cis, we gaan u "skibotten" aandoen.
HAHA![]()
(hij weet wel beter dan dat, maar vond ze daar op lijken)
TinePine schreef:Joanne1987 schreef:het is gelukkig maar ongeveer 3 weken dat die beste man in het land is
Dat klopt maar in februari hoor ik het nog. Vorig jaar ook. Ik denk omdat er nogsteeds sneeuw lag.
_Hedwig_ schreef:Gribeltje schreef:Ik had enkele weken geleden nieuwe transportbeschermers gekocht voor men paard.
Eerst volgende keer ben ik paard aan het klaarmaken voor wedstrijd, zegt hij...
Kom Cis, we gaan u "skibotten" aandoen.
HAHA![]()
(hij weet wel beter dan dat, maar vond ze daar op lijken)
Wat een knap paard die zo kan praten...
Gribeltje schreef:Urielle schreef:> Ik was aan het buitenrijden met een paard in setje, vier bandages om.
Werd ik nog net niet uitgescholden voor dierenbeul, want rijden met een paard met nota bene VIER gewonde benen, dat doe je toch niet?!!
Schitterend !!!