Leukste veronderstellingen van niet-paardenmensen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

TinePine

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 23:21

Joanne1987 schreef:
het is gelukkig maar ongeveer 3 weken dat die beste man in het land is ;)

Dat klopt maar in februari hoor ik het nog. Vorig jaar ook. Ik denk omdat er nogsteeds sneeuw lag.

Joanne1987

Re: Leukste veronderstellingen van niet-paardenmensen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 23:28

ow wat erg eigenlijk he...

abeltje_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 00:58

hier ook hoor, van augustus toch februari :D
"is dat het paard van sinterklaas?"

mijn huidige reactie is óf knipogen en een ssst gebaar maken. of heel geschrokken kijken en snel wegdraven _O-
* ik heb echt een keer gehad dat daardoor het kindje keihard begon te roepen dat ik amerigo had gestolen ( was toen ook op de tv geloof ik, maar dat volgde ik niet), heb nog nooit zo hard m'n best moeten doen om niet van m'n paard te vallen van het lachen* :o

ik doe het trouwens zelf hoor, rond deze tijd kleden we ons idd lekker aan, ik heb een pietenpak en voor haar heb ik een dekje, borsttuig en frontriem gemaakt. we zijn eens per jaar voor het ouderentehuis officieel aanwezig en verder doe ik het puur omdat het kan :) en omdat het zo leuk is voor de kinderen :D
dit jaar wil ik eens langs de school of het dagverblijf :D

ThinkAgain

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 01:08

abeltje_xx schreef:
* ik heb echt een keer gehad dat daardoor het kindje keihard begon te roepen dat ik amerigo had gestolen ( was toen ook op de tv geloof ik, maar dat volgde ik niet), heb nog nooit zo hard m'n best moeten doen om niet van m'n paard te vallen van het lachen* :o

_O- _O- :+

Areana

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 01:33

@abeltje
Geweldig!! Echt leuk voor die kids ook :D _O- _/-\o_

lennylenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 01:40

Toen ik mijn mooie zwarte dame uit de opfok ging ophalen en op stal ging zetten met haar 3 jaar, was ze nogal groot, dikkig, lange manen en lange staart! Ze zag er wild uit haha.. toen ik op de manege aankwam werd me verteld dat de Friezen aan de andere kant moesten staan. Er is namelijk een aparte rij stallen voor de Friezen..

Mijn mooie zwarte dame was toch echt een KWPN er.. :)

ThinkAgain

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 02:13

zo kun je natuurlijk ook proberen aan je 25 nuttige posts te komen +:)+

Inoterry

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 02:14

Alleen zo l*llig dat hij steeds ongeveer hetzelfde post :+

ThinkAgain

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 02:16

heb het ook al even getemd ja. Krijg ook het idee dat dit iemand is die niet op bokt thuishoort, maargoed dat is niet aan mij om te oordelen. Laten we in elk geval weer ontopic verdergaan, ik vind het echt een grappig topic namelijk :+

Inoterry

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 02:17

Ik weet wel zeker dat hij/zij niet op bokt thuishoort eigenlijk :P . En ook ik zit met plezier mee te lezen hier :D

ThinkAgain

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 02:21

Scpwr, please stop spamming this topic. And please stop using google translate or whatever you're using to translate your story. I'll never try to swallow a car..

trouwens aan de andere mensen in het topic, als ik het zo zie is dit iets seksgerelateerds (de links) dus ik zou er in elk geval niet op klikken. Ga er ook niet vanuit dat er mensen zo dom zijn maar beter een keer teveel waarschuwen dan een keer te weinig

Inoterry

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 02:22

Ik denk niet dat hij de moeite zal doen om te lezen hoor := . En alle modjes zijn offline zag ik net -O-

Inoterry

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 03:28

Maar om weer terug ontopic te gaan, ik liep net te denken aan een andere collega van me. Ik had de beste man net verteld dat ik een paard had, na een opmerking over de dagindeling van de volgende dag. Hij beweerde daarop een kudde van een paar 100 wilde mustangs in Australië te hebben. Na een paar seconden stilzwijgen van mijn kant, ik was aan het bedenken wat je nu in vredesnaam met een kudde wilde mustangs in Australië :? :o? moet, kwam de bewering dat hij ook nog ruim 100 arabieren had, maar die ging hij verkopen, want die zijn te klein. Op dat moment moest ik mijn lachen al weer inhouden, en kon het niet nalaten om hem maar te vertellen dat de gemiddelde arabier toch groter is dan de gemiddelde mustang. Hij:"oh, maar ik verkoop ze ook omdat ze te wild zijn".
Juist, wilde mustangs zijn dus geen probleem :+ .

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 04:42

de welbekende: kijk mama een koe..
en inderdaad, het vliegenmasker met neus voor het verbranden van haar neusje: mama dat paard is geblindoekt..

Een vriendin van me op stal is altijd nogal van de droge humor. Ik had een poetsaanval, rustig 3 kwartier op mijn pony staan te poetsen. Dus ik ga even zitten voor een bakje thee.
Toen kwam de opmerking: goh.. poetsen is niet je beste vak, ik zie nog allemaal vlekken.
En zo lekker blond als ik ben ging ik nog lopen zoeken ook ^) :z

Gribeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 05:21

Urielle schreef:
> Ik was aan het buitenrijden met een paard in setje, vier bandages om.
Werd ik nog net niet uitgescholden voor dierenbeul, want rijden met een paard met nota bene VIER gewonde benen, dat doe je toch niet?!! :+:

Schitterend !!!

Gribeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 06:51

Ik had enkele weken geleden nieuwe transportbeschermers gekocht voor men paard.
Eerst volgende keer ben ik paard aan het klaarmaken voor wedstrijd, zegt hij...

Kom Cis, we gaan u "skibotten" aandoen.

HAHA *\o/*
(hij weet wel beter dan dat, maar vond ze daar op lijken) _/-\o_

ThinkAgain

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 09:37

smurffie schreef:
Een vriendin van me op stal is altijd nogal van de droge humor. Ik had een poetsaanval, rustig 3 kwartier op mijn pony staan te poetsen. Dus ik ga even zitten voor een bakje thee.
Toen kwam de opmerking: goh.. poetsen is niet je beste vak, ik zie nog allemaal vlekken.
En zo lekker blond als ik ben ging ik nog lopen zoeken ook ^) :z

hihi, dat heb ik ook eens gedaan, we waren met de familie weg met de Tinkers van Onder de Kastanje, en de kinderen mochten poetsen. Dus zij hard boenen, en toen ze wilden stoppen zei ik "er zitten nog allemaal vlekken op joh!", en zij helemaal geschrokken kijken waar die dan zaten :(:) Als je die er ooit afgepoetst krijgt vind ik het wel knap :+

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 10:07

ik heb een bonte Noriker en was met hem op een Parelli cursus, waar je, als je paard het goed doet, hem moet aaien met de carrotstick. Riep iemand vanaf de kant: je moet harder gummen, gum de vlekken weg :)

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 10:16

Vriendin van me, heb je je paard nog buiten staan moet ze dan niet ook een dekentje om omdat ze anders koud wordt? ( ik heb een fjord in mega wintervacht staan haha)

Inwonderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 11:02

Gribeltje schreef:

HAHA *\o/*

Wat een knap paard die zo kan praten... :o

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 12:02

TinePine schreef:
Joanne1987 schreef:
het is gelukkig maar ongeveer 3 weken dat die beste man in het land is ;)

Dat klopt maar in februari hoor ik het nog. Vorig jaar ook. Ik denk omdat er nogsteeds sneeuw lag.

Ik hoor dat wekelijks en dan het hele jaar door van mijn neefje van 5 :') Mijn zus word er soms knettergek van, want met boodschappen doen wil die altijd wortels meenemen voor het paard van sinterklaas 8-) En als ie hier komt moet ie altijd eerst naar het paard van sinterklaas om wortels te voeren... Volgens mij probeert ie het arme beest gewoon om te kopen dat ie extra cadeautjes naar hun huis toe sjouwt :D

diddletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 12:05

_Hedwig_ schreef:
Gribeltje schreef:

HAHA *\o/*

Wat een knap paard die zo kan praten... :o

dat dacht ik ook al

Jors

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 12:22

Gribeltje schreef:
Urielle schreef:
> Ik was aan het buitenrijden met een paard in setje, vier bandages om.
Werd ik nog net niet uitgescholden voor dierenbeul, want rijden met een paard met nota bene VIER gewonde benen, dat doe je toch niet?!! :+:

Schitterend !!!

Die herken ik, ik was aan t rijden met mn paard met bandages, en mn broertje (7 jaar) stond te kijken.
Ineens zegt hij; 'Heeft hij nou àl zn benen gebroken?' _/-\o_

En toen we t paard net gekocht hadden en thuis in de bak zetten. Paard begon te rennen en stak zn staart in de lucht.
Mn broertje; 'Kijk, hij steekt de vlag uit!' :+

Iepoetjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 12:25

Gister zei mijn vriend weer iets leuks: "Kun je dan niet op een veulen rijden?" :+
En mijn vader zei 's avonds toen ik dat vertelde: "Oh en een pony dan, wanneer kun je daar op rijden?"

Whaha mooie opmerkingen weer :P

JJane

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 12:41

Mijn Arabier heeft een beetje een puppy look <3 tussen al die grote dressuur monsters bij ons op stal helemaal. In het begin vroegen ze nog wel eens of het een 3 jarige was? _-:( Dit zijn mensen die echt wel wat jaartjes serieus (lees: bloed serieus) mee doen in de sport maar helaas niet buiten de hekjes kijken.
Meestal zeg ik dan: Als je bij de bak gaat staan kun je zien hoe ik hem in 5 min zadelmak kan maken! :+