Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Rianne_Tuck schreef:Weet nog wel dat ik altijd droomde over een eigen paard... Tja moet je terug fietsen van de manege en dan ga je lichtrijden op de fiets en in de verlichte zit voor een hobbeltje... En vooral je fiets aanmoedigen om in galop te gaanEn altijd je cap op
marijepagter schreef:Rianne_Tuck schreef:Weet nog wel dat ik altijd droomde over een eigen paard... Tja moet je terug fietsen van de manege en dan ga je lichtrijden op de fiets en in de verlichte zit voor een hobbeltje... En vooral je fiets aanmoedigen om in galop te gaanEn altijd je cap op
dat doe ik nu nog steeds hoor
Rianne_Tuck schreef:Weet nog wel dat ik altijd droomde over een eigen paard... Tja moet je terug fietsen van de manege en dan ga je lichtrijden op de fiets en in de verlichte zit voor een hobbeltje... En vooral je fiets aanmoedigen om in galop te gaanEn altijd je cap op
tinkerfunss schreef:Rianne_Tuck schreef:Weet nog wel dat ik altijd droomde over een eigen paard... Tja moet je terug fietsen van de manege en dan ga je lichtrijden op de fiets en in de verlichte zit voor een hobbeltje... En vooral je fiets aanmoedigen om in galop te gaanEn altijd je cap op
Hahaha die fiets bereiden!! geweldig! Deed ik ook altijd! en dan sprong ik met mijn voorwiel over de strepen op de grond! de 'balkjes'. en altijd keurig met mn hakken omlaag, en tenen naar binnen op de fiets. Poetskist achterop, kap op mn kop, en zweep in de hand zoals ie hoord! Ik heb ook nog een paar keer met 'teugels' aan mn fiets gefietst, en dan aan die teugels sturen! levengsgevaarlijk eigenlijk!