Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

! Zo even voer voor hem halen, ze hebben bij die winkel geloof ik 32 verschillende soorten dus gaat nog lastig worden haha

Lioony schreef:Ik denk dat dat vooral met het feit dat het paard net boven budget zit, te maken heeft. En ik begrijp wel dat je dan nog even kijkt of er niets anders is voor minder. Voordeel is wel dat je nog 2 weken kunt nadenken!
Roelien ik ben erg benieuwd nog steeds haha!
Elynia, vind het lange erg meevallen, zo ziet Courage er ook uit als hij met zo'n vrij lange teugel er niet doorheen komt.
ik vond het er ook niet echt uit verhouding ofzo uitzien. Ben nu nog wat aan het twijfelen of ik eerst

. Ik kan mijn dan ook moeilijk delen
.
Het lijkt me dat hij ook nog niet erg veel gereden wordt per week en zo houd je natuurlijk niet veel eigen paard over haha!
Mikkie schreef:Ik heb even snel ingelogd op kantoor om Jotoma nog even succes te kunnen wensen. Ik duim voor je.
Gisteravond Bumble voor de tweede keer gereden en ik kreeg al de vraag of hij misschien te koop is. Ik kon nog maar een antwoord geven: voor geen goud.
Gevolg is wel dat ik vandaag al de hele dag met een big smile achter de pc zit. Hij was gisteren veel rustiger, niet meer zo gestresst, rijden ging fijn en we hebben nu al een berg fans op stal. Zucht. I'm in love.

. Nog wel even het losrijden van Totilas gezien, totale gekte daar haha. Kan het alleen niet echt goed aanzien, hij liep bij Edward wel 10x beter. LETS schreef:studiemiep; Ik heb springen gekeken in Aken, m'n vriend is groom bij een van de springruiters dus vandaar. Nog wel even het losrijden van Totilas gezien, totale gekte daar haha. Kan het alleen niet echt goed aanzien, hij liep bij Edward wel 10x beter.