Mijn newbie voelt zich geloof ik al goed thuis:

Heb 'm gisteren een keer de hele stal laten zien, de pistes, .. en vanavond een eerste ritje wagen!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Maar goed, alle paarden die ik al hadden gezien hadden een "maar", en dan vond ik de "maar hij is vos" de minst erge.. Want ik had al paarden gezien die ik te oud vond, te groot, te weinig allround, te beperkt, niet braaf genoeg, te duur .. en dan bedacht ik dat de kleur toch niet zo'n groot probleem was, al moet ik er ook wel aan wennen hoor!
Hij is knap hoor
JulieDR schreef:Nee ik wou ook absoluuuuuut geen vosMaar goed, alle paarden die ik al hadden gezien hadden een "maar", en dan vond ik de "maar hij is vos" de minst erge.. Want ik had al paarden gezien die ik te oud vond, te groot, te weinig allround, te beperkt, niet braaf genoeg, te duur .. en dan bedacht ik dat de kleur toch niet zo'n groot probleem was, al moet ik er ook wel aan wennen hoor!

(Grappig zicht, is gewoon een E pony geloof ik en modena loopt er voor weg.)

Aangezien het paard nu niet buiten komt en ook nooit buiten staat met anderen samen, iig niet op een kudde. Hij komt hier samen met nog 6 andere ruinen op een groot stuk weiland te staan, dus toch wel even spannend moment
Gypsy schreef:Oh das mooi, ja idd erg fijn.
Ik heb btw mijn pot soulmate binnen. Het ruikt erg euh appart, ga bedenken hoe ik het ga voeren. Aangezien ze geen brok krijgt.... Moet er 25 gram per dag van geven. Mis koekjes bakken met het poeder erdoor? Iets anders kan ik echt niet bedenken.