Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
elliecuijk schreef:nemurin:dat is waarschijnlijk bij mijn vorige paard gebeurd.de symtomen waren ongeveer het zelfde,maar omdat dat paard normaal ook veel lag in de wei ,is de verdenking pas veel later gekomen.te laat dus.
rebeccatjuh:een vogel allergie,is ze allargisch voor vogels of voor de poep ervan of zo?
elliecuijk schreef:ja ze is de nacht goed doorgekomen gelukkig.ik denk zelf aan lichte zandkoliek omdat ze overdag in de paddock staat en daar ook meermalen haar eten krijgt.dus dan hap je regelmatig in het zand.
lonniejj schreef:elliecuijk schreef:ja ze is de nacht goed doorgekomen gelukkig.ik denk zelf aan lichte zandkoliek omdat ze overdag in de paddock staat en daar ook meermalen haar eten krijgt.dus dan hap je regelmatig in het zand.
Gelukkig is ze goed de nacht doorgekomen! Hopelijk knapt ze nu weer lekker op
En die allergieën lijkt me ook lastig om mee om te gaan zeg! Ben blij dat die van mij alleen reageert op heel stoffig stro, maar dat is dan weer vanwege een verwaarloosde verkoudheid (toen ze nog niet van mij was.) dat is toen doorgeslagen in bronchitis, maar zolang ze veel buiten komt valt het wel mee
x_Katja_x schreef:Mijn knollie moet dinsdag weer op de foto en scan voor z'n dikke been..
Dierenarts kent me al bij voornaam; hij zei letterlijk hey ben je daar weer eens?![]()
*ZUCHT* en als het iets ernstigs is ga ik echt gillen.. dan zou hij voor z'n been op rust moeten, en voor z'n rug veel bewegen..
x_Katja_x schreef:Mijn knollie moet dinsdag weer op de foto en scan voor z'n dikke been..
Dierenarts kent me al bij voornaam; hij zei letterlijk hey ben je daar weer eens?![]()
*ZUCHT* en als het iets ernstigs is ga ik echt gillen.. dan zou hij voor z'n been op rust moeten, en voor z'n rug veel bewegen..
maikeltje schreef:lonniej, ze is echt knapOnze Victor is pas 9 maar die ziet er niet zo mooi rond uit helaas..
renatevb, ik zou idd niet te lang wachten met foto's. Natuurlijk gaan we er met z'n allen lekker vanuit dat je paard nog lang goed blijft maar dan heb je die foto's in ieder geval. Rijfoto's heb ik helemaal geen van mij en Victor omdat hij iedere keer maar een hele korte periode onder het zadel is geweest en dat gaat nu niet meer gebeuren helaas. Ik begrijp je wens voor foto's dus helemaal
maikeltje schreef:lonniej, ze is echt knapOnze Victor is pas 9 maar die ziet er niet zo mooi rond uit helaas..
renatevb, ik zou idd niet te lang wachten met foto's. Natuurlijk gaan we er met z'n allen lekker vanuit dat je paard nog lang goed blijft maar dan heb je die foto's in ieder geval. Rijfoto's heb ik helemaal geen van mij en Victor omdat hij iedere keer maar een hele korte periode onder het zadel is geweest en dat gaat nu niet meer gebeuren helaas. Ik begrijp je wens voor foto's dus helemaal