Lidmaatschap Horsimo: waarschuwing

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-10 18:43

Isabonny schreef:
Als ze met behulp van bankafschriften kan bewijzen dat ze zelfs te veel heeft betaald, dan kunnen ze je helemaal niks maken.
En dan kunnen ze al helemaal geen kosten op je verhalen.

En als zo'n deurwaarder/incassobureau je niet geloofd dat je meerdere keren hebt proberen te bellen, dan kun je ze eens laten googelen op Publiforce, dan weten die ook genoeg....als ze dat al niet weten.

Bij telefonisch contact zou ik zowieso wel de namen en tijden noteren van degene die je hebt gebeld of proberen te bellen.

Ik denk dat het iets anders werkt dan jij nu schetst. Een incassobureau gaat niet zoeken naar negatieve reacties dat zal ze aan hun reet roesten. Zij werken in opdracht van in dit geval publicforce en hebben 1 ding voor ogen en dat is geld zien. Kortom dan ben jij dus diegene die hard moet maken dat je wel degelijk aan je verplichtingen hebt voldaan. Of zoals in jou geval dus niet ;) Als je het erop aan laat komen...

xx_tassjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-10 19:48

goed dat ik het weet want dan stuur ik gelijk een aangetekende brief als ik ze niet meer wil

Isabonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-10 20:32

MISTRAL94 schreef:
Isabonny schreef:
Als ze met behulp van bankafschriften kan bewijzen dat ze zelfs te veel heeft betaald, dan kunnen ze je helemaal niks maken.

En als zo'n deurwaarder/incassobureau je niet geloofd dat je meerdere keren hebt proberen te bellen, dan kun je ze eens laten googelen op Publiforce, dan weten die ook genoeg....als ze dat al niet weten.

Bij telefonisch contact zou ik zowieso wel de namen en tijden noteren van degene die je hebt gebeld of proberen te bellen.

Ik denk dat het iets anders werkt dan jij nu schetst. Een incassobureau gaat niet zoeken naar negatieve reacties dat zal ze aan hun reet roesten. Zij werken in opdracht van in dit geval publicforce en hebben 1 ding voor ogen en dat is geld zien. Kortom dan ben jij dus diegene die hard moet maken dat je wel degelijk aan je verplichtingen hebt voldaan. Of zoals in jou geval dus niet ;) Als je het erop aan laat komen...

Wat nou, in mijn geval niet? !! :roll:
Ik schrijf toch dat ze haar bankafschriften moet overhandigen en de lijst met dingen die ze tot dan toe geprobeerd heeft!
Als Publiforce/Horsimo met e-mail adressen werken die het niet doen (ik kreeg tenminste een bericht dat mijn verstuurde e-mail Undeliverable was), telefoonnummers die niet beantwoord worden ( maar waar je wel € 0,80 per minuut voor mag neertellen), dan kun je dat allemaal aan incassobureau/deurwaarder overleggen.
Zo simpel werkt dat dus echt wel....echt waar hoor! Spreek uit ervaring

shirly____

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-10 20:34

oh fijn om te horen ik heb dit blad ook

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 08:37

Isabonny: Even goed lezen, ik heb het over het niet reageren op brieven van het incassobureau niet over publicforce ;)

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 17:29

MISTRAL94 schreef:
Isabonny schreef:

Nou, het zijn geen gerechtsdeurwaarders en dwangbevelen hebben ze dus ook niet.
Dus zoveel kunnen ze niet maken. ER zijn zelfs incassobureau's die openstaande rekeningen opkopen van bedrijven om zo nog geld te innen (voor die bedrijven is het dan niet rendabel genoeg). Soms lukt dat, maar soms niet. Meestal gaan ze niet verder dan een briefje schrijven, mogelijk nog met een herinnering.

Zammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 17:54

Ik heb wat dames die namens Horsimo een stand hadden op Paard 2010 gesproken. Ik heb dezelfde ervaringen als de meesten van jullie in dit topic. Het niet krijgen van de Horsimo.
Heb een mail gekregen van Fiona Kroon (Marketing Manager) van Publi Force. Ze wilden me ter compensatie wel een ander blad opsturen. Ze gaf trouwens toe, dat er fouten waren gemaakt. Ik heb haar netjes teruggemaild, dat ik geen ander blad toegesuurd wilde krijgen, maar dat ze me de oude nummers maar moest toesturen.
Heb tevens (nogmaals, want heb ook via mail en telefoon alles geprobeerd, om iemand te spreken te krijgen) doorgegeven, dat ik het abonnement niet wil verlengen. Ik heb hierop geen reactie van haar ontrvangen, dus zal wel weer net zoals met alle andere pogingen gaan, rechtstreeks richting prullebak of zo.
Mailades van haar is:
f.kroon@unitedforce.nl en f.kroon@publiforce.nl
Hopelijk hebben jullie er wat aan....

kleinvosje

Re: Lidmaatschap Horsimo: waarschuwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 17:55

Mooi, dan zullen we die nu maar eens gaan belagen met mailtjes!

Zammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 18:11

Lijkt me een strak plan }>

Tamara21

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 18:17

kleinvosje schreef:
Mooi, dan zullen we die nu maar eens gaan belagen met mailtjes!

Zo die vrouw gelijk belaagd met mailtjes.. ;)

Hahaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 19:58

Altijd lachen, die Google Ads onderaan de pagina: "Heeft u een wanbetaler?" >;)
Wel goed Dat nieuwe slachtoffers zich nog steeds melden in dit topic. Dit kan allemaal meegenomen worden in de rechtzaak die de ex-medewerker in (volgens mij) maart heeft!! Ik denk dat ze een hele sterke zaak hebben!

Tamara21

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 20:10

Zammie schreef:
Ik heb wat dames die namens Horsimo een stand hadden op Paard 2010 gesproken. Ik heb dezelfde ervaringen als de meesten van jullie in dit topic. Het niet krijgen van de Horsimo.
Heb een mail gekregen van Fiona Kroon (Marketing Manager) van Publi Force. Ze wilden me ter compensatie wel een ander blad opsturen. Ze gaf trouwens toe, dat er fouten waren gemaakt. Ik heb haar netjes teruggemaild, dat ik geen ander blad toegesuurd wilde krijgen, maar dat ze me de oude nummers maar moest toesturen.
Heb tevens (nogmaals, want heb ook via mail en telefoon alles geprobeerd, om iemand te spreken te krijgen) doorgegeven, dat ik het abonnement niet wil verlengen. Ik heb hierop geen reactie van haar ontrvangen, dus zal wel weer net zoals met alle andere pogingen gaan, rechtstreeks richting prullebak of zo.
Mailades van haar is:
f.kroon@unitedforce.nl en f.kroon@publiforce.nl
Hopelijk hebben jullie er wat aan....

Kreeg zojuist een email terug van deze mevrouw..
Ze gaat mijn email zo snel mogelijk beantwoorden maar ze is nu met vakantie.. :+
EINDELIJK EEN KEER EEN REACTIE TERUG GEKREGEN!!!!!

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 21:12

Dat heet autoreply, dat heb ik ook aanstaan als ik weg ben...Betekent dat ze nog niets gelezen heeft...

HCRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 21:15

heb ook al 10x opgezegd en geen reacties.

Nu kreeg ik vandaag ook een brief van het incasso buro
maar het tel nummer bestaat niet.

Nu ben ik over 3 maanden het land uit dus......:-) maar dit is wel een klantje voor KASSA oid wat een zooitje daar

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 20:38

kleinvosje schreef:
Dat heet autoreply, dat heb ik ook aanstaan als ik weg ben...Betekent dat ze nog niets gelezen heeft...

Maar betekent wel dat ze het ontvangen hebben. En dan heb je dus wel degelijk recht van spreken.

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 21:52

dat is zo, maar ontvangen is niet gelezen, ze kunnen alle inkomende mail ook zo de prullenbak inkieperen zonder het gelezen te hebben!

Avossy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 13:41

astrid@atotzet.nl
Dit mail adres kwam een aantal pagina's terug voorbij. Ik heb zaterdag gemaild en had zonet een mail terug dat mijn lidmaatschap is opgezegd!

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 14:05

ik heb ook maar gemaild, ben benieuwd wat ik terug krijg...

Tamara21

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 14:26

Avossy schreef:
astrid@atotzet.nl
Dit mail adres kwam een aantal pagina's terug voorbij. Ik heb zaterdag gemaild en had zonet een mail terug dat mijn lidmaatschap is opgezegd!

Had ook naar dit emailadres gemaild maar nooit wat terug gehoord.. :(

HCRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 14:31

Heb ook (nog) maar eens een mail gestuurd.....ben benieuwd

Fortuna22

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 15:23

Heb inmiddels het incasso bureau gemaild en je raadt het niet.... die mailen ook niet terug!!

Tamara21

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 16:23

Tamara21 schreef:
Avossy schreef:
astrid@atotzet.nl

Had ook naar dit emailadres gemaild maar nooit wat terug gehoord.. :(

En toevallig krijg ik net een email terug van deze mevrouw.. :D

Zammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 16:42

Ze zijn in ieder geval wel op de hoogte van dit topic bij Horsimo. Kwam tijdens het gesprek wat ik had met de dames op de beurs nog ter sprake. Ik zal maar niet zeggen, wat voor onzin ik allemaal van hun hoorde, maar laat ik het zo zeggen: ik neem dat hele Horsimo/Publiforce alles behalve serieus.
Mocht er inderdaad aankomende zomer een papiertje van een incassobureau op de mat liggen, dan laten ze er maar een rechtszaak van maken. Heb ondertussen al behoorlijk wat bewijzen, dat zij in gebreke zijn gebleven en niet ik.

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 22:48

Nou Zammie, ik ben wel benieuwd hoor, naar die onzin!

En Tamara, misschien heeft zij dit topic wel bij de hand, en elke keer als zij genoemd wordt, gaat ze er iets mee doen!

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 22:52

Hmmm dan moet ik misschien daar ook maar heen gaan mailen.