Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Rosa__ schreef:Wat een leuk beestje, zeg!! Exmoor is mijn favo ras...
Ik wil er later sowieso 1, maar die ga ik gewoon uit Engeland halen, als dat lukt... Daar ga ik wel zelf op rijden, ze zijn erg sterk.Ik zie nu op Engelse websites supermooie, maar ja, ik heb nu nog geen inkomen. Hoe regelen ze dat dan bij zo'n bedrijf? Wat ik zoek, is namelijk een jonge pony (rond de 4 à 5 jaar), maar wel 1 die al bekend is met de basis... Ook dressuurmatig. En deze pony's komen zeker uit het wild?
Nou... Hartstikke gaaf!! Geniet van haar.
crazy_funky schreef:waar yuna vandaan komt hebben ze alleen wilde pony's..
dus je kan daar geen beleerde pony kopen, daarvoor moet je echt in engeland zijn.. maar wie weet over een aantal jaar zijn er hier meerdere exmoor pony's bij particulieren..
ik wil sowieso het ras gaan promoten hier in nederland zodat dit ras lekker bekend word en net als in engeland veel word gebruikt, want ze zijn super veelzijdig!
Ninx schreef:Deze pony's moeten ook veel buiten in een groep lopen denk ik he? Tis toch een beetje een oer-ras, net als de IJslander.
Niet echt stalpaarden dus... (wat is eigenlijk wel een stalpaard he?).
In dat licht zou 'later' een Exmoor ook een leuk nieuw maatje kunnen zijn voor mijn IJs... ik vind ze nl ook heeeeel leuk!