Stel, er word een miljoen geboden..

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 15:26

aerdenhout1 schreef:
Een grote gouden strik zoeken! Voor 1 miljoen zal hij vast wel een goed huis krijgen.
Mijn honden zou ik zelfs voor 10 miljoen niet verkopen.

Ja inderdaad :D

Edit: Uiteraard zal ik eerst kijken wat voor een huisje het paard krijgt en waar hij of zij voor gebruikt zou worden :j
Laatst bijgewerkt door Djoena op 15-09-09 15:28, in het totaal 1 keer bewerkt

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 15:26

Mijn oude merrie houd ik de andere is te overleggen maar je mag mij oude merrie best een dagje huren voor dat geld om naar te kijken in de wei hoor :D Ze is al 34 dus het blijft bij kijken

Isja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 16:51

ik zou eerst kijken of ze dan goed terecht komt.. :P

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 18:35

Oh ja hoor, neem maar mee! :Y)
Genoeg andere leuke dingen die je voor dat geld kan doen. :j
Ik heb mijn pony nog niet zo heel lang en we hebben ook nog niet echt een band, dus dan is het makkelijker om er afstand van te doen. Misschien dat ik over een poos wel heel anders zou reageren hoor. ;)

Als mijn vorige verzorgpony (die helaas is overleden) van mij was geweest, had ik er toch even over moeten denken aangezien ze al oud was en ik het toch wel heel sneu zou vinden om haar nog weg te doen.. Dan denk ik dat ik het niet zou doen.

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 18:41

Gauw een paar strikken erom en op de trailer :D
Zou ik echt niet over na hoeven denken :o

PinkLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 18:45

nee mijn paardje zou niet weggaan voor een miljoen
ben ik veel te blij mee!! *D

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 18:46

moet wel lachen om sommige hun reacties

Susanne

Re: Stel, er word een miljoen geboden..

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 18:49

Een miljoen? Nou dan zijn mijne ook snel de deur uit hoor :o

lovesSkippy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 19:08

ik vind dat veel mensen toch wel erg makkelijk praten

arabianwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 20:19

buster4ever schreef:
ik zou me pony niet kunnen verkopen daarvoor betekend hij teveel voor me.... hij is mijn luisterende oor....mijn schoudertje om op uit te huilen..
de rust in mezelf....
en dat kwijt raken voor een miljoen nee voor geen goud

tja dat gaat ook moeilijk met een lease pony ;)

_Sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 23:40

Geld maakt niet gelukkig zeggen ze..

Maar mijn paardje gaat ook niet voor dat geld de deur uit. Hij blijft lekker bij mij! :+:

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 23:47

Wilt u mijn pensionado en de trailer er ook bij :D
Ja dus, hoef ik nog geen tel over na te denken. Strik erom heen en gaan.

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 23:49

Als ze het voor de mijne boden, gingen ze ook :P
Behalve Goldy dan :+: Ik zie trouwens ook nog niemand een miljoen bieden voor een nukkige eenkennige welsh merrie met een ernstige peesblessure aan beide achterbenen.
(En dat miljoen wat ik eventueel krijg voor de andere paarden, gaat daarna op aan de beste veeartsen en therapieën om Goldy beter te krijgen :+)

juudii5

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 11:10

haha dat zal wel mooi zijn als er dan een miljoen ervoor geboden wordt Faline!

Melanievs

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 11:13

Ligt eraan welk paard, is het Fjordy dan zeg ik No way, die gaat nooit weg.
Maar als het 1 van onze rijpaarden is, dan mag hij voor 1 miljoen wel gaan...

Roos_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 15:51

ja hoor, graag zelfs :D Laat maar komen :P

diegenen die hier verkondigen dat hun pony/paard nooit voor de geld weg gaat denk ik eigenlijk ook dat ze zelf nog niet voor de kosten van hun dier opdraaien... :o Als je zelf alles moet bekostigen wordt het wel een ander verhaal ipv dat vaders/moeders alles of een groot deel bekostigen en verzorgen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 15:57

Roos_s schreef:
diegenen die hier verkondigen dat hun pony/paard nooit voor de geld weg gaat denk ik eigenlijk ook dat ze zelf nog niet voor de kosten van hun dier opdraaien... :o Als je zelf alles moet bekostigen wordt het wel een ander verhaal ipv dat vaders/moeders alles of een groot deel bekostigen en verzorgen...

Volgens mij vergis je je daar in. ;) Ik betaal gewoon alles zelf, heb ook de leeftijd niet meer om gesponsord te worden door mijn ouders. :D

Neverhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 16:02

Geloof niet dat het aan de leeftijd ligt zoals sommigen hier denken. Ik zit bij de ahum.... 'oudere' jeugd maar mijn dieren blijven hier.
Ik heb ze voor het leven, al mijn dieren. Vriendschap is zoveel meer waard dan dat stinkgeld.

En dat iemand zulke bedragen biedt is geen garantie voor een goed thuis. Geen haar op m'n hoofd die er ook maar aan zou denken ze weg te doen.

Roos_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 16:02

nou ik denk dat dat voor de meesten wel geld... en zo niet dan vind ik het eerlijk gezegt een beetje naief.... :o

Tenzij je paard natuurlijk 2 miljoen waard is :D

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 16:05

grappig dat voor veel mensen de vriendschap met hun paard alles is, maar anders om denk ik dat het vaak niet zo gezien wordt door het paard...Paarden hechten zich heel gemakkelijk ook weer aan een nieuwe baas ( uitzonderingen nagelaten) die het voer komt brengen, en die veel tijd en aandacht aan de besteed..

Voor ons baasjes doet het enorm veel zeer, voor het paard zal het ook even vreemd en onwennig zijn maar die komt er veel
gemakkelijk "overheen" dan wij mensen :).

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 16:09

Dan gaat ze echt weg... mits een goed tehuis natuurlijk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 16:09

ranna schreef:
Ik heb ze voor het leven, al mijn dieren. Vriendschap is zoveel meer waard dan dat stinkgeld.

Idem. :j

Roos_s schreef:
nou ik denk dat dat voor de meesten wel geld... en zo niet dan vind ik het eerlijk gezegt een beetje naief.... :o

Naïef wil ik mezelf niet noemen. :D Het is juist dat ik goed weet wat voor mij belangrijk is in het leven, en wat ik nodig heb om gezond en gelukkig te zijn. En ook belangrijk: om mezelf te blijven ontwikkelen. En vooral voor dat laatste heb ik mijn paard nodig. Niet zomaar een paard maar specifiek mijn paard. Aan haar (levens)lessen heb ik meer dan aan een smak geld.

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 16:14

Strikje er om heen en ik kom ze nog bij die mensen voor de deur afleveren ook 8-)
Paarden betekenen heel veel voor mij, maar voor het zelfde geld liggen ze bij mij morgen dood en dan heb je ook niks meer :(:)

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 16:14

bij mijn vorige paard zou ik nee zeggen, daar had ik gewoon iets mee wat ik met nog geen enkel anders paard heb of heb gehad.

Bij mijn huidige ben ik er wel makkelijker in geworden, het kan maar zo over zijn, en dan zijn ze niks meer waard.
dus als er iemand voor komt, en die bied genoeg dan gaat ie ook echt wel weg, genoeg leuke paarden op de wereld hoor, je moet ze alleen even vinden ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 16:15

randie schreef:
Voor ons baasjes doet het enorm veel zeer, voor het paard zal het ook even vreemd en onwennig zijn maar die komt er veel
gemakkelijk "overheen" dan wij mensen :).

Dat is zo. Ik weet wel zeker dat ik mijn paard 100x harder nodig heb dan zij mij. :D

Maar ik heb dieren gewoon voor het leven en bij enige stabiliteit zijn ze wel gebaat, dus dat ik haar niet weg doe is een win-win situatie. ;)