alleen als je in een winkel bent en 't stinkt. dan vind k 't wel erg:P
maar verder schaam ik me er niet voor.

alleen met 1 paardrybroek kryg k een dikke kont in

dat vind ik wel erg hhaha
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

.
, niemand die het merkt!
)
! Het is wel zo dat als je in een levensmiddelenwinkel komt, dat het anders is vind ik. Natuurlijk ben ik vorige week ook snel nog een supermarkt binnen gerent. Maar ik kan me voorstellen dat mensen het niet prettig vinden, het gaat wel om eten en drinken wat daar staat! En ik heb wel eens mensen bij mij aan de kassa (ben cassiere na schoooltijd:P) met paardrijkleren die je dan wel ruikt. Ik geen problemen mee, maar kan het me van andere mensen voorstellen van wel
!
Qimm schreef:Ik ren meestal in m'n paardenkloffie in de winkel rond omdat ik meestal mijn taken combineer, onderweg naar de paarden kom ik langs de supermarkt. lekker boeiend, dan vinden mensen maar dat ik stink, dan kijken ze maar naar de vieze vlekken en m'n te dikke kont voor zo'n strakke broek.
*haalt schouders op* Word trouwens nooit nageroepen. En zelfs al zou dat gebeuren dan zegt dat meer over hen dan over mij
Vaak als ik naar mn paard ga, moet ik nog even een boodschapje doen (bv sigaretten halen) Ja en ik kom toch langs de supermarkt dus.. enne.. Who Cares?

En meestal heb je toch meedere rijkleding? Ik bedoel als je de hele week in dezelfde spijkerbroek+shirt gaat lopen, ja... dan ga je op een gegeven moment ook wel stinken, ghehe..
Durf er ook wel het dorp mee in etc. Geen probleem
_Lotteke schreef:hmmm...mensen die je aankijken, vol afschuw of ze ook de paardenpoep ruiken,
houden 10 kilometer afstand en ja.,,,,daar sta je dan in je paardenpakje......
nee ik ben niet op mijn gemak in mijn rijkleding in de supermarkt of ergens anders,
nee ik houd niet van die kijkers bah nee hoor niks voor mij!!![]()
haha, op stal kan het me geen donder schelen, of ik nou bruin met grijs heb of
blauw met groen, dan ben ik niet bang te krijgen!![]()