Schaam jij je met paardrijkleding?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

S_imonee

Re: Schaam jij je met paardrijkleding?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-09 18:38

ik schaam me echt niet in me rykleding.
alleen als je in een winkel bent en 't stinkt. dan vind k 't wel erg:P
maar verder schaam ik me er niet voor. :P
alleen met 1 paardrybroek kryg k een dikke kont in :P
dat vind ik wel erg hhaha :P

xrawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-09 19:17

ik schaam me niet in mn rijkleren, ik ga er ook gewoon mee naar de winkel, maar vind het wel lachwekkend als mensen dan kijken :=

OlympusN

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 11:25

Ik schaam me totaal niet in mijn rijkleding.
Als ik van stal afkom (in Landsmeer) moet ik terug met de bus naar Amsterdam Centraal.
Dan loop ik dus in Amsterdam centrum met mn rijkleding aan,
ik zie wel dat mensen naar me kijken,maar dat kan me weinig schelen :+

Worteltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 12:46

Geen problemen mee :P
Ik vind het wel leuk als ik op mijn kisten en paardrijkleding de supermarkt in kom en door iedereen wordt aangekeken. :+

JorisDy
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 12:47

Nee juist niet :Y).
Als we op vrijdagavond borrel hebben ga ik zelfs soms daarna nog ff in mijn rijkleren na de kroeg :'), niemand die het merkt!

ILuvWinnetoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 13:10

Kan me niets bommen hoor, als ik naar de manege moet o.d. met paardrijkleding spring ik gewoon zo de trein in kan me niet schelen wat ze er van vinden, hoor er ook nooit wat over hoor. Mensen die hun muziek veel te hard hebben staan dat je het door hun oortjes heen hoort vind ik veel storender. Verder doe ik niet expres paardrijkleding aan hoor XD Maar vroeger op da basisschool ging ik altijd meteen door naar mn verzorgshetten met mn vriendin en deed ik tussen de middag gewoon een paardrijbroek aan XD Haha zo gek was ik wel!

Mienky_23

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 13:20

Ik heb dr finaal lak aan.
Behalve mn ouders.. had laatst een buitenrit gemaakt en ik kwam bij ze langs. Ik kwam vanaf de manege(ong 20 min fietsen) speciaal voor oma (90)want die was dr. Ze was blij want we hadden elkaar lang niet gesproken.de enige die niet raar opkeek was mn vader. mn moeder gaf me gelijk een preek( kon je je niet eerst omkleden? ik zei nee. want ik kom vanaf de manege, dan zou ik doormoeten naar huis, omkleden douchen en dan met spiepijn deze kant weer opfietsen! Ff een slokje vocht en ik ben weer weg.
Mn moeder gepikeerd, want k zag er niet netjes uit..( gloednieuwe rijbroek, chaps en rijschoenen->gepoetst) niks mis mee toch?
Nee hoor ik trek me dr niks van an.

Maante

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 13:35

Ik trek me er ook weinig van aan, als het zo uitkomt dat ik na de stal nog even de super inmoet dan doe ik dat gewoon

Oamaru

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 13:36

Ik schaam me niet hoor. Ga zelfs soms als ik terug kom van les gewoon boodschappen doen oid. :)

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 13:37

Ik heb net ook paardgereden en daarna zzijn we ff naar de PLUS gegaan voor wat boodschapjes. Gewoon in paardenkleren hoor. Mensen kijken je soms raar aan, maar kijk gewoon nog raarder terug :P

gwenny28

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 14:07

ik schaam me er helemaal nie voor,,!!
ik heb zoiets van die andere mensen hebben ok een hobby,,
je ziet mensen tog ook met voetbalkleren ensow rondlopen.

vroeger was het zelfs zo erg dat ik de hele dag de kleding aan had en er ook wel eens mee in slaap viel..
dus niets om je voor te schamen..!!

groetjess

Saskiaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 14:29

Kan me echt niets schelen. Zal mij jeuken of die mensen het wel of niet vinden kunnen. Als ik zin heb om in mijn rijkleren rond te lopen, dan doe ik dat!

DUDIEFOREVERJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 14:32

Haha, idd, kan mij ook niks schelen, als ze het er dom vinden uitzien, dan kijken ze toch lekker niet, heb weleens een opmerking gehad van dat 2 jongens zeiden dat paarden stonken ofzo, heb ook eens een x gehad, ging ik friet halen, zegt zo een dronken jonge ik wil ook wel paardjerijden hihihi ( dat bedoelde hij dus op een sexistische manier :\ )

Pebblesther

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-09 15:55

Ik moet zeggen: toen ik nog op de basisschool zat zat er bij ons in groep 7 een meisje in de klas en die had ook 1 keer in de week haar paardrijbroek aan naar school omdat ze na school naar manegeles ging. Dat vonden wij toen allemaal wel erg raar en ze werd daar ook wel een beetje mee gepest.
Toen reed ik zelf nog geen paard maar ik zou naar school wel andere kleren aandoen ook al zou ik erna naar m'n paard gaan. Dan kleed ik me wel om in de wc ofzo.

L_iek
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 15:56

Schaam me er niet voor.

Yttel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 16:00

Ik schaam me er ook niet voor! Ga gerust ff boodschappen doen in m'n paardekloffie.
Wat ander mensen er van willen denken moeten ze zelf weten, zolang ik er maar geen last van heb. :+

Anouk1605

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 19:28

Geen problemen mee :D! Het is wel zo dat als je in een levensmiddelenwinkel komt, dat het anders is vind ik. Natuurlijk ben ik vorige week ook snel nog een supermarkt binnen gerent. Maar ik kan me voorstellen dat mensen het niet prettig vinden, het gaat wel om eten en drinken wat daar staat! En ik heb wel eens mensen bij mij aan de kassa (ben cassiere na schoooltijd:P) met paardrijkleren die je dan wel ruikt. Ik geen problemen mee, maar kan het me van andere mensen voorstellen van wel ;)!

Mastrootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 23:21

haha ja zat vandaag na paard in de trein, komen er 2 meiden binnen "wat stinkt het hier!" ik zei maar niks

Pebblesther

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-09 23:24

Haha, ja het is toch wel te ruiken dan. Zelf ruik je het niet maar anderen kunnen het weldegelijk ruiken. Zelf heb ik ook wel eens een "paardenmeisje" in de winkel gezien die een verdacht geurtje achter zich aan had :P

Margreet1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 11:01

Qimm schreef:
Ik ren meestal in m'n paardenkloffie in de winkel rond omdat ik meestal mijn taken combineer, onderweg naar de paarden kom ik langs de supermarkt. lekker boeiend, dan vinden mensen maar dat ik stink, dan kijken ze maar naar de vieze vlekken en m'n te dikke kont voor zo'n strakke broek.
*haalt schouders op* Word trouwens nooit nageroepen. En zelfs al zou dat gebeuren dan zegt dat meer over hen dan over mij :D

Sluit me geheel bij jou aan! :D Vaak als ik naar mn paard ga, moet ik nog even een boodschapje doen (bv sigaretten halen) Ja en ik kom toch langs de supermarkt dus.. enne.. Who Cares? :+ 8-)

En dat stinken valt ook nog wel weer mee. Ik heb eigenlijk in die 11 jaar dat ik paard rij, nog nooit iemand zien omdraaien en iemand onwel zien worden van mijn paardengeur.. :D :P En meestal heb je toch meedere rijkleding? Ik bedoel als je de hele week in dezelfde spijkerbroek+shirt gaat lopen, ja... dan ga je op een gegeven moment ook wel stinken, ghehe.. :o :+

Dyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 17:44

Ik schaam met niet voor mijn rijkleren. Als ik ff snel boodschappen moet doen, houd ik ze gewoon aan.

GaitMonster

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 17:46

Neee, heerlijk die paardrijkleding :+: Durf er ook wel het dorp mee in etc. Geen probleem :)

prioika

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 17:47

Beetje wel ja. Voel me dan net zo'n tuthola die bij paarden gelijk paardrijden bedoeld :D

LYSANNO

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 18:28

nopes, boeiend.. Het zit ook nog heerlijk. :+:
Ik wil ook altijd met paardrijkleding naar centrum enzo, alleen vind me moeder dat niet zo'n heel super goed idee. :+

heidiLOVER

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 13:42

_Lotteke schreef:
hmmm...mensen die je aankijken, vol afschuw of ze ook de paardenpoep ruiken,
houden 10 kilometer afstand en ja.,,,,daar sta je dan in je paardenpakje......
nee ik ben niet op mijn gemak in mijn rijkleding in de supermarkt of ergens anders,
nee ik houd niet van die kijkers bah nee hoor niks voor mij!! :o

haha, op stal kan het me geen donder schelen, of ik nou bruin met grijs heb of
blauw met groen, dan ben ik niet bang te krijgen! :o :D

Haha dat geld ook echt precies voor mij :=