Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
druppeltje schreef:Cassidy schreef:Paardenmensen knuffelen wel, maar alleen als niemand ze ziet. Kunnen ze het altijd ontkennen
Dan ben ik al helemaal blij dat ik mens met paard ben, zonder knuffels ga ik dood.
In Kiwiko's profiel staat ook een knuffel met een paard, misschien toch geen paardenmens![]()
(Geintje hè!)
Cassidy schreef:Maar je bent dat topic wel gestart op grond van een opmerking over "mensen met paarden" versus "paardenmensen", en ik vermoed zomaar dat dat in een topic van Sul is geweest.
Jij zegt dat je open staat voor meerdere manieren van aanpak, maar sommige manieren van aanpak staan haaks op elkaar.
En als je beslist voor een manier, moet je die ook konsekwent doorvoeren, anders heeft het nog geen zin.
Citaat:Om te beginnen geef ik in de eerste regel van het topic aan dat ik een vermoeden heb, maar dit wordt dus nu niet bevestigd, dan is dat alleen maar fijn voor Sul.
Citaat:Als de kennis en methodes nergens beschreven staan is er ook geen kans om te leren voor mensen met een niet natuurlijke gave om ooit een een mens met paard te worden in de goede zin van het woord.