Pretty dekken, die zag ik niet aankomen!Hou oud was die ook alweer...?
Wel fijn dat man zo duidelijk is in zijn bedragen
Het lijkt me wel een beetje lastig om nu een merrie aan te nemen zonder er gezelschap bij te hebben.
Om Pret terug te nemen terwijl die noodzaak misschien niet komt (?) vind ik persoonlijk ook wel een dingetje.... ik zou zeggen zij heeft er het plezier van gehad, het is in principe haar verantwoordelijkheid om er nu ook voor te blijven zorgen. En als dat ècht niet (goed) kan dan is het vroeg genoeg om Pret terug te nemen. In het kader van niet te makkelijk andermans verantwoordelijkheden overnemen

Echter als je het zou zien zitten (echt leuk zou vinden) om nog een veulen van Pret te krijgen, en het ook verantwoord zou zijn, dan kan ik me wel voorstellen dat dat wel een mooie oplossing kan zijn....2 merries met 2 veulens en geen stress meer of ze ineens plotseling terug moet.
Maar ik dacht dat ze al knap bejaard was joh
Maar je snapt wel wat ik bedoel misschien, dat je niet alles op jouw nek hoeft te halen dat niet per-sé nodig is
Daarom heb ik haar ook niet verkocht. Ik wilde haar kunnen terug halen als ik zag dat het niet goed zou komen. En nu zie ik het op een of andere manier niet goed komen.. Dan haal ik haar liever nu rustig en goed voorbereid dan over een paar maanden in hectiek.
Pretty was nooit mijn grote vriendin maar ze is wél mijn verantwoordelijkheid gebleven. Ze verdient zekerheid en ik ook en ik mis die zekerheid nu. Voor dit gebeurde had ik er alle vertrouwen in en ik merk nu dat ik eigenlijk dagelijks de neiging heb om te vragen hoe het zit. 

soms lijkt hij een wijze oude man en soms toch weer een klein ventje.
dankjewel… Ik moet haar zien om te beslissen over veulen of niet. Morgen bel ik met de eigenaar van de andere merrie. Als we ze samen zetten mag hij Pret ook onderzoeken indien ze fit toont. Oogt ze echt als oma dan komt er zelfs geen onderzoek. Dan wordt ze gewoon tante.
hij lijkt me iets duidelijk te willen maken.
heb nu een weidehalster ook dat maakt ie hopelijk niet stuk als ie het uit doet.