[VOLG] Joly's Limoncello trainen van kleuter tot rijpaard

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

The_Cat

Re: [VOLG] Joly's Limoncello trainen van kleuter tot rijpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 20:30

Ontzettend balen wel, als het mijn paardje was zou ik ook graag nieuws weten. Misschien is er iets tussen gekomen waardoor ze de uitslag nog niet hebben kunnen bekijken? Een spoedgevalletje ofzo?

sjanien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 20:34

Wel balen dat je nog steeds niet weet hoe en wat. Zou ik niet meer dan normaal vinden dat ze even laten weten hoe het gegaan is. En anders dat ze van de receptie zeggen de arts belt je straks even terug wanneer die tijd heeft. Ik snap dat een arts niet elk moment aan de telefoon kan komen. Maar even een belletje met info is wel op zijn plaats. Hoelaat haal je hem op dan?

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 20:36

Vervelend dat je nog niks weet. Snap je zenuwen. Hopelijk morgen meer nieuws!

Nele80

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 20:40

Vervelend dat je nog niets weet. Ben je telefonisch bereikbaar op je werk?

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 20:42

Maar kom op zeg, zo’n kliniek kan toch op zn minst even bellen dat het onderzoek an sich goed verlopen is?

idylle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 20:43

LadyMadonna schreef:
Maar kom op zeg, zo’n kliniek kan toch op zn minst even bellen dat het onderzoek an sich goed verlopen is?

Dit dus. Vreemde gang van zaken, zeker ook omdat Ts nu niet langs mag bij limo ivm straling.

Maiske

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 20:47

Misschien raken de 'onzin' reacties meer de kant dan de wal... alle andere reacties hebben in 179 pagina's geen verbetering gebracht wel?

En nu? Komt er iets uit en dan ziet TS in dat ze Limo niet kan bieden wat Limo nodig heeft? Vast niet... we pruttelen gewoon verder..óf

Op naar Harley III...

Waar is maatschappelijke verantwoording gebleven? We houden dit met zn alle in stand omwille van sensatie? Kijken hoe het afloopt?

Ik gok dat 80% op bokt op pension staat... als dit iemands buurvrouw betrof? Was het dan ook koetsie, koetsie.. komt vast allemaal goed.. Nee, niet... TS zou geen houvast krijgen, weer verhuizen en als dank voor de goede adviezen een trap na krijgen... zoals zelfs dr eigen zus..

Mijn bijdrage aan dit topic... als ie klaar is daar... te koop zetten... van tasthaar tot staartwortel doorgelicht..koopje voor een serieuze koper.

Waarom heeft de kliniek nog niet gebeld... weet ik niet... maar zou kunnen begrijpen dat ze met jou wel uitkijken... voordat het door je eigen massa heen is gegaan staat het al op internet :)*

Esther_r20

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 20:48

Echt heel vervelend inderdaad, maar mijn ervaring is dat er zomaar een spoedje tussendoor kan komen en dan zijn ze daar ineens druk mee. Vervolgens glad vergeten te bellen ... heel frustrerend en niet netjes, maar gebeurd best regelmatig (overigens andere kliniek)

luffwinny

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 20:54

Mijn ervaring met equitom is dat ze je juist goed op de hoogte houden, wij werden ook gebeld door Tom zelf na de operatie. ( ook daarvoor na de foto).Als er spoedgevallen tussendoor komen gaat dat nu eenmaal voor en misschien wilt de arts gewoon zelf met ts overleggen. Juist bij equitom komen de spoedgevallen en heftige gevallen binnen daardoor ts waarschijnlijk even geduld moet hebben.
Laatst bijgewerkt door luffwinny op 06-05-19 20:56, in het totaal 2 keer bewerkt

genja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 20:54

Maiske schreef:
Misschien raken de 'onzin' reacties meer de kant dan de wal... alle andere reacties hebben in 179 pagina's geen verbetering gebracht wel?

En nu? Komt er iets uit en dan ziet TS in dat ze Limo niet kan bieden wat Limo nodig heeft? Vast niet... we pruttelen gewoon verder..óf

Op naar Harley III...

Waar is maatschappelijke verantwoording gebleven? We houden dit met zn alle in stand omwille van sensatie? Kijken hoe het afloopt?

Ik gok dat 80% op bokt op pension staat... als dit iemands buurvrouw betrof? Was het dan ook koetsie, koetsie.. komt vast allemaal goed.. Nee, niet... TS zou geen houvast krijgen, weer verhuizen en als dank voor de goede adviezen een trap na krijgen... zoals zelfs dr eigen zus..

Mijn bijdrage aan dit topic... als ie klaar is daar... te koop zetten... van tasthaar tot staartwortel doorgelicht..koopje voor een serieuze koper.

Waarom heeft de kliniek nog niet gebeld... weet ik niet... maar zou kunnen begrijpen dat ze met jou wel uitkijken... voordat het door je eigen massa heen is gegaan staat het al op internet :)*

Pardon is zo reactie nou nodig ? Als je irriteert aan dit topic kan je ook gewoon ergens anders gaan lezen. En denk je echt dat een kliniek zo denkt? Vreemde manier van denken heb jij.

Nogmaals bij de scinti bij mij paard duurde uitslag ook een dag omdat de lingehoeve de beelden naar Amerika door stuurt voor beoordeling misschien is dit hier ook wel zo?
Kreeg dag zelf wel te horen hoe het gegaan was en hoe meneer erbij stond

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 21:05

Ik zou gewoon bellen en zeggen 'ik moet al betalen maar weet nog niks', dan zullen ze je wel helpen. Vind het wel slecht dat ze niks laten weten..

idylle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 21:12

k_m schreef:
Ik zou gewoon bellen en zeggen 'ik moet al betalen maar weet nog niks', dan zullen ze je wel helpen. Vind het wel slecht dat ze niks laten weten..

Dit idd, ik zou toch ook echt vanavond nog willen weten hoe het gegaan is en of er al resultaten zijn en zo niet wanneer die verwacht worden. Je mag best wat meer op je strepen gaan staan hoor vind ik.

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 21:17

Maiske schreef:

Op naar Harley III...

Ga wat leuks met je leven doen als je je zo ergert aan ts dat je dit echt echt kwijt moet.

Gewoon nogmaals bellen ts.. rare gewaarwording zo.

Oakland1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 21:24

Rot dat je nog niks vernomen hebt maar bekijk het langs de betere kant: als het dramatisch was dan had je het al lang vernomen want dan zouden ze toestemming nodig hebben voor de volgende stap.

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 21:45

Toch heeft Maiske wel een punt. Ik vind het een beetje vreemd dat er alleen maar oooohh en aaahh gezegd mag worden.......

Kritisch nadenken is niets mis mee, en soms leer je daar best heel veel van. Ik ben hier en op andere plekken ook vaak genoeg kritisch, en ook ik krijg kritiek op wat ik doe. Soms is die onterecht en kun je hem naast je neerleggen, een andere keer is het een nuttige wakeupcall. Die ook nodig is soms.

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 21:48

Ik lees alleen maar afbranden en je luistert toch niet reacties. Blijf dan gewoon weg uit het topic. Wat heeft ts of iemand anders eraan die dit gewoon normaal wil volgen. Alleen maar heel vervelend.

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 21:53

Ik denk dat er vooral gevallen wordt over de manier waarop de kritische feedback gegeven wordt. De toon kan wel iets anders zegmaar. :)*

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 21:54

finnens schreef:
Ik denk dat er vooral gevallen wordt over de manier waarop de kritische feedback gegeven wordt. De toon kan wel iets anders zegmaar. :)*

:j

Art_Ificious

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-19 22:01

Ik negeer het gewoon. Ben het immers al wel gewend. Eigg van heel jongs af aan al veel kritiek in mijn leven gehad. Dus wen je er wel aan.

Denk dat ik vandaag niks meer ga horen. Sevvens proberen te slapen, morgen weer om 4u30 opstaan.

Net even wat creatief bezig geweest.
Afbeelding

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 22:01

ingedebruijn schreef:
Ik lees alleen maar afbranden en je luistert toch niet reacties. Blijf dan gewoon weg uit het topic. Wat heeft ts of iemand anders eraan die dit gewoon normaal wil volgen. Alleen maar heel vervelend.

Ik snap dat punt, maar er zijn heel veel 'positieve' reacties die ook niets toevoegen.

Waar ik reageer is met name de dubbele standaard. Als je op het een zo fel reageert, moet je dat imo op het ander ook doen.
En ik heb ook gereageerd op reacties die TS totaal afbranden, omdat het imo contraproductief is, maar je ziet me ook reageren op reacties die 100% lovend zijn, want ook die zijn niet realistisch.
Imo als je wilt dat er echt iets verandert, kun je beter TS af en toe een denkduwtje geven, dan blind volgen of totaal afbranden.

Maar ik vind kritisch zijn niet vallen onder afbranden, zeker niet als het wel onderbouwd is, ook al is de toon minder fijn.

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 22:03

Dan verschillen we daarin van mening . Ts hopelijk kun je wat slapen en morgen in de ochtend bericht! Wanneer zou je m officieel op moeten halen?

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 22:05

Maar waarom bel je ni gewoon zelf? Zeg gewoon dat je iets wil weten en dat je het raar vind dat je al een factuur krijgt maar geen info. Je mag daar wel wat hard in zijn hoor, je betaald veel geld. Dat is voor hun mss dagelijkse kost, maar ze moeten maar snappen dat dat voor jou niet zomaar snel even een onderzoek is. Ik zou daar echt info over willen. Op zen minst of er uberhaupt al een uitslag is

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 22:07

k_m schreef:
Maar waarom bel je ni gewoon zelf? Zeg gewoon dat je iets wil weten en dat je het raar vind dat je al een factuur krijgt maar geen info. Je mag daar wel wat hard in zijn hoor, je betaald veel geld. Dat is voor hun mss dagelijkse kost, maar ze moeten maar snappen dat dat voor jou niet zomaar snel even een onderzoek is. Ik zou daar echt info over willen. Op zen minst of er uberhaupt al een uitslag is

Lijkt mij ook.. je moet toch weten of er nog een vervolg onderzoek moet komen oid voordat je m weer meeneemt. Kunt altijd nog een poging wagen.

Art_Ificious

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-19 22:09

Tja als je 2x belt en de receptie je geen info kan geven maar ook de arts niet kan doorgeven omdat deze op dat moment niet beschikbaar/bereikbaar is.
Dan gaat een 3e keer bellen net hetzelfde verlopen.

Beetje jammer dat de receptie niet gebriefd wordt eigg.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 22:11

k_m schreef:

Dat heeft ze al gedaan, maar de artsen waren niet beschikbaar om iets te zeggen.

Mooie tekening Art, ik hoop dat je wel een goede nachtrust hebt alsnog