Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Hij ziet er wel heel goed uit veel meer body gekregen
Fijn dat je een oede verzorger hebt gevonden die rustig verder kan
maar het zit nog
Hij loopt inmiddels ook weer helemaal goed gelukkig! Ik heb zelfs een startkaart aangevraagd Spannend!!!!
dresjoepie schreef:Hij wordt idd wel een beetje grijs inmiddels UlyssesHij ziet er wel heel goed uit veel meer body gekregen
Goed nieuws Babootje hoe is History er zelf onder? Mag ze al wat meer?
Gefeliciteerd met de zwangerschap OrsjeFijn dat je een oede verzorger hebt gevonden die rustig verder kan
Geen hoefzweer gevonden zijn hoef is gwn kort wat gevoelig is Hij is ook niet kreupel in de bochten iets voorzichtiger We hebben gister weer wat gereden iig Moet zeggen dat het gelijmde ijzer goed blijft zitten! Ze zijn deze week bij ons de wei weer op gegaan Dat was natuurlijk feestmaar het zit nog
, lekker lang pad rechtuit en dan in draf het gas open. Voorlopig trainen wij lekker in het bos

maar ze werkt sinds kort bij ons op stal en start met haar Fries Z1 .. ben benieuwd, rijd hem de komende 1,5 week zelf ivm de WK selectie ( mijn god wat een sterke poule waar ik in rij
) en dan kijken we daarna even hoe het klikt tussen hun .