Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Faline schreef:Die 1000 euro is inderdaad 'verdacht' bij zo'n paard, maar ja, je kan altijd vragen hoe of wat.
Ik was wel benieuwd wat jullie van deze merrie vonden:
http://www.youtube.com/watch?v=kkxbm8rd ... -7M9Di7FvW
4 jarige nu 1.72, hoeveel zou ze nog kunnen groeien?vind dr wel leuk, maar straks wordt ze 1.80
bij wijze van.
Faline schreef:Die 1000 euro is inderdaad 'verdacht' bij zo'n paard, maar ja, je kan altijd vragen hoe of wat.
4 jarige nu 1.72, hoeveel zou ze nog kunnen groeien?vind dr wel leuk, maar straks wordt ze 1.80
bij wijze van.
bij wijze van.
Suelza schreef:ralphtdw schreef:vaak vind ik een paard die wat groter is die natuurlijk wel helemaal klopt in zijn bouw enz.
veel mooier in de dressuur ring dan z'n kleintje
en als je z'n paard makkelijk aan kan waarom niet.
Eens, maar ze zoekt geen groot paard
ralphtdw schreef:even een vraagje een kennis van mij zoekt gewoon een leuk paardje.
en zij had een paardje gezien die erg leuk klinkt.
en is op z niveau getraind en is zelf m1 dressuur en m springen geweest maar heeft in een lichte vorm ataxie
en is 8 jaar oud.
zouden jullie hier aan beginnen?
hier is de prijs ook wel na.
zelf ben ik niet heel erg bekend met ataxie (ken wel een paar paarden) maar of dit erger kan worden enz dat weet ik niet.
ralphtdw schreef:Melanie_B schreef:Ik heb mijn zoekcriteria aangepast dames... Ik ben niet specifiek meer op zoek naar een fries.Mag ook ander paard zijn.
dat is snel aangepast hhihi :p.
maar waarom deze keuze? als ik vragen mag.
of had jij niet het moest en zal een fries worden zoals sommige
ralphtdw schreef:ja oke dat is ook wel zo als je een echte mooie fries wil betaal je ook wel ja.
maar ik denk dat je voor dat geld echt wel voor een onbeleerde kan slagen hoor.
ik zal gewoon friese fokkers op bellen die hebben vast wel wat staan.
en niet alleen op marktplaats ofzo kijken.
ik ben een tijdje geleden ook mee geweest voor een fries voor een kennis van mij.
en hebben zo ook vele adresjes langs geweest maar er stonden soms ook echt wel mooie friezen voor dat geld te koop hoor
deze vrouw heeft nu een merrie van de keuring gekocht voor nog minder dan 2500 euro.
ralphtdw schreef:volgends mij is dit ook heel persoonlijk.
sommige willen alleen deze bloedlijnen en ander weer dit.
en het ligt er toch aan als jij zegt ik wil gewoon een keer een veulentje fokken omdat ik het leuk vind kan dit toch altijd
Faline schreef:Grote paarden zijn inderdaad imposant, zeker als ze goed in elkaar zitten en ik rij er ook wel mee weg in basis, maar zulke grote bewegingen uitzitten en op hoger niveau alles bij elkaar rijden wordt al een stuk lastiger. Ik ben maar 1.60 he
Rond de 1.70 is voor mij wel redelijk de max denk ik. (En als dat dan 1.72 is maakt inderdaad niet veel verschil maar als er steeds weer 2cm bij komen in t kader van die 2cm maakt niet zoveel uit zit ik straks met een paard van 1.90)