Citaat:
Randie: Persoonlijk, zou ik zo een paard niet naar een handelstal doen. Want dat is om problemen vragen, een handelstal staat er bekend voor dat ze geld uit een paard kunnen halen, wat logisch is. In principe, ik heb in de zomer mijn arabische volbloed verkocht, hij viel mij aan, was bij het rijden regelmatig geschift (steigeren, bokken) noem maar op. Maar eens je hem de baas kon, ging hij voor je door een vuur. Ik heb veel penny's over de vloer gehad, biedingen gekregen van iets rond de 500euro? En ik heb gewacht tot de jusite persoon kwam. En die heb ik ook gevonden, hij is daar dood braaf nu. En is daar verder ook gelukkig, moest ik hem naar een handelstal gedaan hebben... Ja, dan vraag ik mij af of hij nu nog geleefd zou hebben.
Ik zou dat persoonlijk ook niet doen, ik zou zon paard een operatie achter zijn oren geven en zo veel mogelijk paard laten verwijderen
. Tuurlijk kan een paard gevaarlijk worden door mensen, veel worden onterecht bestempeld als staatsgevaarlijk. Maar een aantal zijn dat ook echt..
Verder moet je gewoon doen waar je zelf achter staat, maar wat ik via PB ook zei. Neem naar JvdH iemand mee met VEEL verstand van paarden. En dan hopen wij met zijn allen dat je over een paar weken niet een probleemtopic hoeft te openen over het gekochte paard.
Laatst bijgewerkt door vencedor op 21-12-11 18:31, in het totaal 2 keer bewerkt