Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
anjali schreef:N0a schreef:Bij mijne is het 150 voor klinisch en 375 voor de benen op de foto (incl. Ijzers er af en sedatie)
Ik heb altijd alleen maar aan de kopende kant gestaan. Maar als verkoper zou ik ijzers afhalen en sedatie niet toestaan.Ben ik daar apart in?
Sosha schreef:Vraagje aan de mensen die succes met een 'gezocht' advertentie hebben gehad.
Ik ben er een aan het voorbereiden.
Hebben jullie een maximum bedrag opgegeven of een van - tot bedrag of helemaal niets?
Nog liefhebbers die mijn advertentie willen beoordelen?
Sosha schreef:Vraagje aan de mensen die succes met een 'gezocht' advertentie hebben gehad.
Hebben jullie een maximum bedrag opgegeven of een van - tot bedrag of helemaal niets?
Farjen schreef:dus jij laat een paard schieten omdat hij 3 jr ouder is.was misschien perfecte paard geweestNou het paard dat ik gisteren bezocht heb, was ik gisteren over te spreken maar sinds deze nacht toch veel twijfels. Dus heb de verkoper geïnformeerd om toch geen 2de keer langs te komen.
Zal er misschien wel spijt van krijgen, maarja.. Als ik nu al twijfel.
Maar ik heb ook een gezocht oproepje via Facebook geplaatst, 1 paard aangeboden gekregen maar die was 3 jaar ouder dan wat ik zoek dus ervoor gepast. Misschien komt er nog wel iets anders voorbij
keona schreef:Farjen schreef:dus jij laat een paard schieten omdat hij 3 jr ouder is.was misschien perfecte paard geweestNou het paard dat ik gisteren bezocht heb, was ik gisteren over te spreken maar sinds deze nacht toch veel twijfels. Dus heb de verkoper geïnformeerd om toch geen 2de keer langs te komen.
Zal er misschien wel spijt van krijgen, maarja.. Als ik nu al twijfel.
Maar ik heb ook een gezocht oproepje via Facebook geplaatst, 1 paard aangeboden gekregen maar die was 3 jaar ouder dan wat ik zoek dus ervoor gepast. Misschien komt er nog wel iets anders voorbij
Sosha schreef:Dat iemand een bepaalde leeftijd in gedacht heeft, wil toch niet zeggen dat alle paarden die daar buiten vallen niet (meer) zouden deugen. Alleen niet wat de koper zoekt. Iedereen heeft zo zijn dingetjes denk ik zo.
N0a schreef:Ik twijfel om bij een paard te gaan kijken. Er staat een leuke 13 jarige te koop, die op papier heel goed bij mij zou kunnen passen. Maar eigenlijk zoek ik tm 10 jaar. Maar karakter en braaf zijn is ook wel belangrijk voor mij.