CalipsoLover schreef:Ik ben nog niet echt op zoek naar een bijrijdster, het was een ingevingMaar zou wel handig van pas komen. Er was eens een meisje die ook lichte tour ree in op zoek was naar een bijrijpaard omdat haar eigen paard geblesseerd was, maar geen idee of die nu nog eentje zoekt...
Scheelt wel dat je een leuk paard hebt om bij te rijden. Ik zou het wel weten maar euh.... iets te ver weg
CalipsoLover schreef:Ik heb vandaag weer op Marie gezeten. Ik had er ook gewoon zin inZe was flink, voornamelijk wel enkel gestapt en een paar drafjes. Ze loopt nu op een dubbelgebroken watertrens met sweet iron, echt heel licht bitje en redelijk dun. Daar loopt ze al een pak lichter op, juist in de bochten durft ze heel erg te gaan hangen maar dat is een evenwicht dingetje.
Komt wel goed met jou zo te lezen.
@Candalisa, mss ook even de tandarts laten kijken? Mexx is ook wat onrustig met t hoofd, maar er zit zo te zien wel weer wat los.
Maar zou wel handig van pas komen. Er was eens een meisje die ook lichte tour ree in op zoek was naar een bijrijpaard omdat haar eigen paard geblesseerd was, maar geen idee of die nu nog eentje zoekt...
Ze was flink, voornamelijk wel enkel gestapt en een paar drafjes. Ze loopt nu op een dubbelgebroken watertrens met sweet iron, echt heel licht bitje en redelijk dun. Daar loopt ze al een pak lichter op, juist in de bochten durft ze heel erg te gaan hangen maar dat is een evenwicht dingetje.

Kan me indenken dat je goed geschrokken bent... Maar hoe je weer bent gaan rijdsen met dressuurzadel klinkt goed, fijn!
Vooral niet te veel druk op jezelf leggen, je hebt tijd zat en als troetelen bijvoorbeeld wel enerhie geeft dan dat vooral gebruiken ipv moeten rijden hoor!
Mijn stal nu voldoet doorgaans 100% aan mijn eisen voor dierenwelzijn (en die zijn hoog
), en ze passen ook echt wel goed op je paard en zijn fijne mensen. Wat dat betreft zou ik ook zeker niet willen verhuizen. Alleen die buitenbak en beperkte uitrijmogelijkheden hè
En lieve Feyre-snoet
Ligt er opeens een dakkoffer van een auto achter bosjes, ze schrok zich lam....maar buiten opzij springen en een flinke snurk liep ze er super braaf en nog steeds voorop langs, knapperd!

)
Das toch les 1 op dierenartsenschool zou je zeggen