Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sintara schreef:Ja het was blijkbaar wel duidelijk. Was wel blij dat dr baasje het niet heeft gehoord
.
Wat betreft je botten vind ik het raar dat je niet regelmatig gecheckt wordt als ze al osteoporose hebben vastgesteld. Mijn moeder had het niet eens, is alleen oud (stt) en moest al vitamine D en kalk bijslikken. Puur omdat ze vrouw en inmiddels 60+ is..
AfricanLady schreef:Ja ij lees de laatste tijd voornamelijk vanuit de achtergrond mee maar ik volg nog steeds.
Ik zal wat vaker onder mn steen weg kruipen
Zinzi_jewel schreef:Wat fijn dat je zo een fijne rit hebt gehad
Sintara schreef:Ja het was blijkbaar wel duidelijk. Was wel blij dat dr baasje het niet heeft gehoord
.
Wat betreft je botten vind ik het raar dat je niet regelmatig gecheckt wordt als ze al osteoporose hebben vastgesteld. Mijn moeder had het niet eens, is alleen oud (stt) en moest al vitamine D en kalk bijslikken. Puur omdat ze vrouw en inmiddels 60+ is..
MaiNat schreef:Super dat je z’n fijne rit had! Daar kan je dan weer even op teren! En idd niks meer breken hoor!
boyca schreef:Wat heerlijk Monique dat je zo een fijne rit hebt gehad.
Bij mij kon gisteren ook mijn dag niet meer stuk, voor het eerst gezeten bij mijn bijrijdpaard terwijl hij lag.Normaal staat hij altijd op, nu dus aan beide kanten gezeten en ook echt tegen hem aan geleund. Zo leuk en tof.
dus daar teren we weer op.
pien_2010 schreef:Dit gebeurt dus ook met mij. Nog nooit om gevraagd. Zelfs osteoporose check gehad en mijn bot waren super. Ondanks dat krijg ik vitamine D elk jaar voorgeschreven.
-Namiro- schreef:super Mo!!
Fijn dat je genoten hebt!