Edit: even hun site bekeken en ze hebben veel paarden in een goedkopere klasse staan (ook eentje die 2x wordt aangeboden op hun website. Met twee verschillende vraagprijzen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Goos_Horses schreef:heb het idee dat het paard lichamelijk niet goed is en voor die prijs laten mensen niet keuren uiteraard en dat je zo met een slecht paard opgezadeld word. lagere prijsklasse hoeft niks mis mee te zijn, maar dit is wel heel apart
Goos_Horses schreef:Suelza dat is snel gegaan
Lastige combinatie om paard zowel Z springen als dressuur te kunnnen/ mogen starten.
Als ze er al zijn zullen ze heel erg aan de prijs zijn.
Goos_Horses schreef:betadine dat het paard verkeerd aanspringt zegt helemaal niks. paard loopt los en dus niet in lengtebuiging noch stelling dus sorry die opmerking slaat kant nog wal.
Soms zijn dingen te leuk om waar te zijn en ik vind dit er één van.
Belsje schreef:Wundermeyer zou schijnt ook niet zo leuke karakters geven, ik heb de enige lieve :-D
Maar 1000 euro is echt geen geld :-\
Goos_Horses schreef:Suelza ik heb altijd gezegt dat ik de eerste vrouwelijk F1 coureur word hahaha kan heel goed snel autorijden.
tja slechte karakters? Tuurlijk heb je karakters waar menig mens niet mee om kan gaan, dat heeft inderdaad te maken met de kwaliteiten van het paard maar zeer zeker ook met de opvoeding.
Goos_Horses schreef:betadine dat het paard verkeerd aanspringt zegt helemaal niks. paard loopt los en dus niet in lengtebuiging noch stelling dus sorry die opmerking slaat kant nog wal.
Soms zijn dingen te leuk om waar te zijn en ik vind dit er één van.
Melanie_B schreef:Is wel erg weinig. Ik zou ook mijn twijfels hebben..
Nicole schreef:Melanie_B schreef:Is wel erg weinig. Ik zou ook mijn twijfels hebben..
Hij staat niet voordelig op foto 1 is gewoon slecht gemaakt.. maar als ik 2 zie kan ie goed bewegen
http://link.marktplaats.nl/614205177
Weet de prijs ervan niet..