Lieser schreef:carrie79 schreef:Mijn dierenarts heeft de foto’s zojuist beoordeeld die bij mijn ( bijna) aankoop zaten, op basis van deze foto’s keurt hij het paard af… ppfff dacht dat ik nu eindelijk een leuke gevonden had.. nu kan ik wéér op zoek
Balen hè. Het voelt inderdaad als terug bij af.
Echt hoor, jij kent het ook natuurlijk:-(
Ben ook al flinke tijd op zoek maar ja, beter dit dan achteraf spijt dat besef ik me ook
ik hoop dat ze een goede thuis vindt… ze is pas een jaar bij deze eigenaar maar het meisje is helaas de interesse wat verloren… wie meer info wil mag altijd een pb’tje sturen
Er kwam toen zelfs iemand van de verzekering een soort klinische keuring doen bij de haflinger.
. Ben op zoek naar een paardje en ga aanstaande vrijdag voor het eerst een keuring in/aan.
. Daarin was dit topic echt wel een hulp: stick to the plan (en laat hem dus echt staan als hij niet goedgekeurd wordt). Gelukkig gaan er mensen mee die nog niet op een roze wolk zitten, dus het moet goed komen.
. Met braaf (bij het buitenrijden) dus met stip op 1. Nog 1 harde eis: een ruin. Lijkt simpel, is stiekem toch best lastig. Voor nu volg ik al jullie zoektochten op de voet.........