Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Brave Callas. Het is gewoon echt geen heldin he. Steunt graag op anderen.. Zelfs al is dat boefje Shadow. Ow ow ow.
. Ze had het duidelijk niet zo bedoeld, want daarna was het opeens weer het braafste paardje ooit.
. Gevolgt door een trillend voorbeentje en haar neus zo laag mogelijk naar me uitstrekken om te laten zien dat ze niet bedreigend /wel onderdanig is. Achja, daarna werd ze weer volop de hemel in geprezen en vol slobber gestopt dus ik denk dat we wel weer vriendjes zijn
pien_2010 schreef:Inderdaad is zoveel breken niet normaal. Osteoporose? Zou zo maar kunnen. Standaard zou jij D getest moeten worden of dit wel of niet ok is. Doet mijn HA ook elk jaar.
Monique1963 schreef:pien_2010 schreef:Inderdaad is zoveel breken niet normaal. Osteoporose? Zou zo maar kunnen. Standaard zou jij D getest moeten worden of dit wel of niet ok is. Doet mijn HA ook elk jaar.
O standaard testen heb ik nog niet gehoord dat hij dat doet. Ik krijg wel automatisch van allerlei andere testen. Borstkanker uiteraard en darmkanker. Maar broze botjes nog niet. Toen ik ooit in het andere huis door mijn rug was gegaan en het na twee dagen nog zo erg was dat ik niet eens kon kruipen, hebben ze wel foto's gemaakt en toen zeiden ze beetje artrose en beginnende osteoperose. Mijn moeder heeft dat laatste ook, dus het is niet zo gek. Maar voor het een moet je het ander laten en voor het ander moet je het een doen. Dus lastig daarin een evenwicht te vinden en goed te luisteren naar je lijf. Ik slik wel kalkpillen en vitamine B12.
Dingen gaan niet vanzelf in het leven...