Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pien_2010 schreef:Inderdaad is zoveel breken niet normaal. Osteoporose? Zou zo maar kunnen. Standaard zou jij D getest moeten worden of dit wel of niet ok is. Doet mijn HA ook elk jaar.
Monique1963 schreef:pien_2010 schreef:Inderdaad is zoveel breken niet normaal. Osteoporose? Zou zo maar kunnen. Standaard zou jij D getest moeten worden of dit wel of niet ok is. Doet mijn HA ook elk jaar.
O standaard testen heb ik nog niet gehoord dat hij dat doet. Ik krijg wel automatisch van allerlei andere testen. Borstkanker uiteraard en darmkanker. Maar broze botjes nog niet. Toen ik ooit in het andere huis door mijn rug was gegaan en het na twee dagen nog zo erg was dat ik niet eens kon kruipen, hebben ze wel foto's gemaakt en toen zeiden ze beetje artrose en beginnende osteoperose. Mijn moeder heeft dat laatste ook, dus het is niet zo gek. Maar voor het een moet je het ander laten en voor het ander moet je het een doen. Dus lastig daarin een evenwicht te vinden en goed te luisteren naar je lijf. Ik slik wel kalkpillen en vitamine B12.