[VOLG] Joly's Limoncello trainen van kleuter tot rijpaard

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

sjanien

Re: [VOLG] Joly's Limoncello trainen van kleuter tot rijpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 15:46

Hebben ze gezegd wanneer je ze wel kan bereiken?

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 16:00

Meestal doen die hun afspraken achter elkaar en dan bellen, of na elke afspraak bellen. Denk dat het bij jou het eerste zal zijn.

Art_Ificious

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-19 16:22

Ze gingen zelf terug bellen.

Factuur heb ik wel al gehad via mail. Deze moet eerst betaald zijn voor je je dier mag ophalen. Lastig ga hen toch vragen of ik de factuur in 2x mag betalen. (mijn loon wordt per week betaald via interim dus heb niet mijn gehele maandloon in 1x helaas)

Oakland1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 16:30

Vergis ik me of had je dat al gevraagd toen je informeerde naar alles?

Art_Ificious

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-19 17:07

%) nog niks gehoord. Geen idee of ze na 17u nog bellen eigg.

idylle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 17:07

Art_Ificious schreef:
Ze gingen zelf terug bellen.

Factuur heb ik wel al gehad via mail. Deze moet eerst betaald zijn voor je je dier mag ophalen Lastig ga hen toch vragen of ik de factuur in 2x mag betalen. (mijn loon wordt per week betaald via interim dus heb niet mijn gehele maandloon in 1x helaas)

Meen je nou serieus dat je dit niet geregeld hebt?! Wat nu als ze het niet goed vinden? Dan wordt de rekening per dag duurder omdat hij moet blijven staan....

Reageer eigenlijk nooit en vind opzich dat je beter bezig bent als in het begin van je topic, maar hier móést ik op reageren. Vol verbazing.....

Veraaaaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 17:09

Ik zou nog een keer bellen en toch wel ‘eisen’ dat ze je de uitslag geven... Nu zit je een hele dag/avond in spanning!

Oakland1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 17:11

Mijn ervaring is dat ze ook na de kantooruren bellen en mailen over dieren die daar zijn of pas behandeld zijn. Een prijsopgave oid moet wel wachten.

Of ze iets gaan regelen met de factuur weet ik niet. Het is geen operatie van 15k maar ook geen akkefietje natuurlijk.

Hollyleaves

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 17:15

Mijn pony zijn operaties en verblijf tikten de 4000 aan bij Tom maar moest het ook gewoon in één keer voldoen, dus ik vermoed dat dit niet het geval gaat zijn voor je...

Edit: ik werd ook nog gewoon in de avond gebeld hoor. Het is een druk seizoen momenteel met oog op de veulens en het is sowieso een kliniek die het druk heeft, ook met speciale dingen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 17:18

De betalingsmail wordt niet door de dierenarts gestuurd, wel door het kantoor. Betalen in termijnen kan, heb ik destijds ook gevraagd. Info over de telefoon kreeg ik alleen toen ik er bij de 2de operatie niet bij was. De andere 2 keer dat mijn paard er voor onderzoeken stond, was ik er of bij tijdens de onderzoeken, of ik kreeg de uitleg toen ik bij mijn paard op bezoek ging. Ik ging gewoon alle dagen voor of na mijn werk bij mijn paard langs, daar doen ze bij Tom niet moeilijk over, en ging dan zelf op zoek naar de dierenarts. Alleen als ze echt iets onrustwekkends vinden, bellen ze de eigenaar op, komt er niks groots uit de testen, dan krijg je de uitleg zodra je je aanmeldt in de kliniek.

xLaraaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 17:21

En wat als er hier niets uitkomt of juist wel en er moet nog onderzoek verricht worden? of dure medicatie ofzo ?
Als je dit nu niet kan betalen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 17:22

sylva schreef:
Mijn pony zijn operaties en verblijf tikten de 4000 aan bij Tom maar moest het ook gewoon in één keer voldoen, dus ik vermoed dat dit niet het geval gaat zijn voor je...

Edit: ik werd ook nog gewoon in de avond gebeld hoor. Het is een druk seizoen momenteel met oog op de veulens en het is sowieso een kliniek die het druk heeft, ook met speciale dingen.

Het zijn bij Tom echt geen onmensen. 5 jaar geleden ben ik op 6 maand tijd 5 keer daar geweest. Van die 5 keer, is mijn paard 4 keer moeten blijven, 2 keer voor een operatie, 2 keer voor onderzoeken. De laatste keer wist ik zelf niet meer hoe ik alles kon betalen. Toen zeiden ze zelf dat afbetalen kon. Heb van Tom zelfs een ferme korting gekregen, waardoor ik alles toch in 1 keer kon betalen.

Oakland1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 17:27

SVRL schreef:
Het zijn bij Tom echt geen onmensen. 5 jaar geleden ben ik op 6 maand tijd 5 keer daar geweest. Van die 5 keer, is mijn paard 4 keer moeten blijven, 2 keer voor een operatie, 2 keer voor onderzoeken. De laatste keer wist ik zelf niet meer hoe ik alles kon betalen. Toen zeiden ze zelf dat afbetalen kon. Heb van Tom zelfs een ferme korting gekregen, waardoor ik alles toch in 1 keer kon betalen.

Onmensen niet maar het blijft een bedrijf, kan best zijn dat ze pas in delen toestaan oid onder bepaalde voorwaarden. Dat weten we nu niet?

Art_Ificious

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-19 17:30

This niet dat in 1 keer niet kan maar dan is rekening wel echt bijna op 0 tot volgende week mijn loon gestort wordt. En heb ook andere rekeneningen te betalen vóór volgende week.

Vorig jaar mocht ik idd ook in 2 delen betalen. Toen kreeg ik de factuur niet per mail maar lag die op de receptie klaar.
Tevens is ook maar 1 nacht aangerekend en limo moet nog een nacht blijven dus ik verwacht waarschijnlijk nog een vervolg-factuur eerlijk gezegd. Misschien dat ze die pas maken bij eventuele vervolgbehandelingen.

Ik verlang naar het telefoontje. Vorig jaar met de foto's van rug hebben ze ook gebeld.

Wou dat bezoeken kon maar mag niet Ivm straling he.
Laatst bijgewerkt door Art_Ificious op 06-05-19 17:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Oakland1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 17:31

Maar weet je dan al wat die heeft?

Art_Ificious

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-19 17:32

Oakland1990 schreef:
Maar weet je dan al wat die heeft?

Neen, nog geen nieuws gekregen.

Art_Ificious

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-19 17:33

Eerste factuur is tevens wel nog binnen mijn max bedrag (die ik verhoogd heb met oog op termijnbetaling) . Heb dus nog een marge voor eventuele echo of foto's indien ze dat nodig vinden.

Oakland1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 17:43

Ik begrijp het niet meer... Je stelt eerst uit omdat je het bedrag bij elkaar wil sparen, oke, zo geschiedde. Nu het zo ver is kan je het plots toch niet in 1x betalen, regel je van tevoren geen afspraak wat dat betreft, maar al bij al ligt het toch nog binnen je maximum?

:?

Art_Ificious

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-19 17:46

Oakland1990 schreef:
Ik begrijp het niet meer... Je stelt eerst uit omdat je het bedrag bij elkaar wil sparen, oke, zo geschiedde. Nu het zo ver is kan je het plots toch niet in 1x betalen, regel je van tevoren geen afspraak wat dat betreft, maar al bij al ligt het toch nog binnen je maximum?

Ach nav je vorige reacties ga ik hier niet nog langer op in. Heb een bepaald bedrag in mijn hoofd, that's it.

Oakland1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 17:50

Art_Ificious schreef:
Oakland1990 schreef:

Ach nav je vorige reacties ga ik hier niet nog langer op in. Heb een bepaald bedrag in mijn hoofd, that's it.

Prima maar ik ben vast niet de enige nu

larissa96

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 17:57

Goed dat je hem hebt weg gebracht TS! Ik hoop voor je dat je nu eindelijk duidelijkheid krijgt, misschien geeft dat dan ook wat meer zekerheid/vertrouwen voor jou om lekker met hem aan de slag te kunnen gaan als hij straks weer thuis staat. (Mocht er niks ernstigs uitkomen uiteraard..)

Wat betreft die rekening; dat is iets tussen jou en de kliniek en daar horen anderen zich niet mee te bemoeien.

Volgens mij heb je een max bedrag aangegeven toch? Lijkt me dat ze zich daar gewoon aan zullen houden :)

Het enige wat ik me wel af vroeg; is dit dan al het onderzoek wat ze voor je doen als ze nu de factuur al sturen? Of gaan ze ook nog verder onderzoek doen om te achterhalen wat hij mankeert, als hier niks uit komt?

Ik hoop iig voor jou en limo dat het allemaal mee valt!

Oakland1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 18:00

larissa96 schreef:
Wat betreft die rekening; dat is iets tussen jou en de kliniek en daar horen anderen zich niet mee te bemoeien.

Volgens mij heb je een max bedrag aangegeven toch? Lijkt me dat ze zich daar gewoon aan zullen houden :)

Het enige wat ik me wel af vroeg; is dit dan al het onderzoek wat ze voor je doen als ze nu de factuur al sturen? Of gaan ze ook nog verder onderzoek doen om te achterhalen wat hij mankeert, als hier niks uit komt?

TS gooit eerst wel alle financiën in dit topic, ook wanneer het misloopt, logisch dat er reactie komt?

Hollyleaves

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 18:04

SVRL schreef:
sylva schreef:

Dat zeg ik ook nergens? Dat zijn jouw woorden nu. Beste kliniek die er is naar mijn idee met super fijn personeel. Maar idd, wel een bedrijf. Ergens trekken ze een lijn en houden ze vast aan regels en procedures. Wellicht de ene keer strenger dan de andere. Zal ook een economische gesteldheid kwestie zijn, alsmede situatie afhankelijk. Zou toch wat zijn als iedereen in delen wilde betalen, kun je alle kosten niet dekken, dus ook volkomen logisch. In jouw geval ben je ook een flink betalende en flink herhalende klant geweest, dan liggende zaken al snel wat anders.

Art_Ificious

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-19 18:10

larissa96 schreef:
Goed dat je hem hebt weg gebracht TS! Ik hoop voor je dat je nu eindelijk duidelijkheid krijgt, misschien geeft dat dan ook wat meer zekerheid/vertrouwen voor jou om lekker met hem aan de slag te kunnen gaan als hij straks weer thuis staat. (Mocht er niks ernstigs uitkomen uiteraard..)

Ik hoop iig voor jou en limo dat het allemaal mee valt!

Even aan weidebazin gevraagd. Zij had ook eens een scintigrafie laten doen. Zij had 2 facturen gehad, ene met de scintigrafie en ene met de behandeling.

Heb echt vreselijk last van buikkrampen door de stress %)

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 18:18

Achos meis.. Sterkte. Nog even geduld.