Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Art_Ificious schreef:Ze gingen zelf terug bellen.
Factuur heb ik wel al gehad via mail. Deze moet eerst betaald zijn voor je je dier mag ophalen Lastig ga hen toch vragen of ik de factuur in 2x mag betalen. (mijn loon wordt per week betaald via interim dus heb niet mijn gehele maandloon in 1x helaas)
sylva schreef:Mijn pony zijn operaties en verblijf tikten de 4000 aan bij Tom maar moest het ook gewoon in één keer voldoen, dus ik vermoed dat dit niet het geval gaat zijn voor je...
Edit: ik werd ook nog gewoon in de avond gebeld hoor. Het is een druk seizoen momenteel met oog op de veulens en het is sowieso een kliniek die het druk heeft, ook met speciale dingen.
SVRL schreef:Het zijn bij Tom echt geen onmensen. 5 jaar geleden ben ik op 6 maand tijd 5 keer daar geweest. Van die 5 keer, is mijn paard 4 keer moeten blijven, 2 keer voor een operatie, 2 keer voor onderzoeken. De laatste keer wist ik zelf niet meer hoe ik alles kon betalen. Toen zeiden ze zelf dat afbetalen kon. Heb van Tom zelfs een ferme korting gekregen, waardoor ik alles toch in 1 keer kon betalen.
Oakland1990 schreef:Ik begrijp het niet meer... Je stelt eerst uit omdat je het bedrag bij elkaar wil sparen, oke, zo geschiedde. Nu het zo ver is kan je het plots toch niet in 1x betalen, regel je van tevoren geen afspraak wat dat betreft, maar al bij al ligt het toch nog binnen je maximum?
Art_Ificious schreef:Oakland1990 schreef:Ik begrijp het niet meer... Je stelt eerst uit omdat je het bedrag bij elkaar wil sparen, oke, zo geschiedde. Nu het zo ver is kan je het plots toch niet in 1x betalen, regel je van tevoren geen afspraak wat dat betreft, maar al bij al ligt het toch nog binnen je maximum?
Ach nav je vorige reacties ga ik hier niet nog langer op in. Heb een bepaald bedrag in mijn hoofd, that's it.
larissa96 schreef:Wat betreft die rekening; dat is iets tussen jou en de kliniek en daar horen anderen zich niet mee te bemoeien.
Volgens mij heb je een max bedrag aangegeven toch? Lijkt me dat ze zich daar gewoon aan zullen houden
Het enige wat ik me wel af vroeg; is dit dan al het onderzoek wat ze voor je doen als ze nu de factuur al sturen? Of gaan ze ook nog verder onderzoek doen om te achterhalen wat hij mankeert, als hier niks uit komt?
SVRL schreef:sylva schreef:Mijn pony zijn operaties en verblijf tikten de 4000 aan bij Tom maar moest het ook gewoon in één keer voldoen, dus ik vermoed dat dit niet het geval gaat zijn voor je...
Edit: ik werd ook nog gewoon in de avond gebeld hoor. Het is een druk seizoen momenteel met oog op de veulens en het is sowieso een kliniek die het druk heeft, ook met speciale dingen.
Het zijn bij Tom echt geen onmensen. 5 jaar geleden ben ik op 6 maand tijd 5 keer daar geweest. Van die 5 keer, is mijn paard 4 keer moeten blijven, 2 keer voor een operatie, 2 keer voor onderzoeken. De laatste keer wist ik zelf niet meer hoe ik alles kon betalen. Toen zeiden ze zelf dat afbetalen kon. Heb van Tom zelfs een ferme korting gekregen, waardoor ik alles toch in 1 keer kon betalen.
larissa96 schreef:Goed dat je hem hebt weg gebracht TS! Ik hoop voor je dat je nu eindelijk duidelijkheid krijgt, misschien geeft dat dan ook wat meer zekerheid/vertrouwen voor jou om lekker met hem aan de slag te kunnen gaan als hij straks weer thuis staat. (Mocht er niks ernstigs uitkomen uiteraard..)
Wat betreft die rekening; dat is iets tussen jou en de kliniek en daar horen anderen zich niet mee te bemoeien.
Volgens mij heb je een max bedrag aangegeven toch? Lijkt me dat ze zich daar gewoon aan zullen houden
Het enige wat ik me wel af vroeg; is dit dan al het onderzoek wat ze voor je doen als ze nu de factuur al sturen? Of gaan ze ook nog verder onderzoek doen om te achterhalen wat hij mankeert, als hier niks uit komt?
Ik hoop iig voor jou en limo dat het allemaal mee valt!