Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
anonymous1 schreef:Welkom nieuwelingen!
Knappe vos Urosa. Ik ben gek op vos en veel wit, en een knappe gelderse vind ik erg leuk. Knap ook dat je al zo actief met dr bent!
Guus gaat goed, linkergalop gaat ietsje pietsje beter. Echt millimeter werk, maar goed het is vooruitgang. Verder trekt ze in gewicht ook goed bij na het afspenen. En is ze ontspannen en braaf met rijden. Ik moet dr eigenlijk meer mee gaan nemen. Ze staat aan huis, ziet altijd dezelfde 2 paarden en ik rijd eigenlijk altijd alleen in de bak. 1 keer per week alleen een buitenritje. Dus het wordt tijd dat ik dr wat meer van de wereld ga laten zien. Maar het is zo makkelijk. Ik leg mijn kindjes op bed, zadel er op s'avonds en rijden maar. Het kost toch een stuk meer tijd om dr in de trailer te laden, naar locatie te rijden en weer terug etc etc. En ik heb daar ook waar Hulp nog bij nodig dus dan kies ik maar weer voor mijn eigen bakje....maar ik moet mezelf maar even motiveren...
Abercrombie schreef:Mijn 4 jarige krijgt als t mee zit volgende week of die week er op dr nieuwe prestige.
Wij zijn nu extra hooi gaan voeren. Ze wordt steeds chagrijniger en krijgt beetje voer nijd. Ze krijgt weinig krachtvoer omdat het onzin vind een jong paard op 3 kilo brok te zetten. Ruwvoer is belangrijker.
Helaas staan ze bij ons vanaf 15u tot de volgende ochtend zonder ruwvoer. Dat werkt niet. Om 21u nog een halfje brok en verder niets.
Hoop dat ze met mijn eigen gekochte hooi wat minder narrig wordt omdat ze verspreider over de dag ruwvoer kan eten.
Idioot eigenlijk om volpension je eigen ruwvoer te kopen maar goed de baas staat niet open voor ideeën/gesprek. Verschillende mensen hebben het al geprobeerd.
IwanLuver schreef:maudenmarc schreef:Ja anneruth graag heel het artikel ! Is namelijk mijn instructeur en heb de hoefslag niet
Knappe instructeur![]()
![]()
Oja ik heb het stuk ook gelezen, herkenbare dingen!
peetje82 schreef:wat een gedoe dan toch met staleigenaren, heb ze gelukkig zelf aan huis.
Golden Girl liep zaterdag mee op onze Interland Fokdag, liep echt super goed en kreeg een paar flinke pluimen.
Paard werd voorgesteld precies zoals ze wilden en zoals het hoorde.Leuke opsteker dus.
uiteindelijk net geen prijs, was vierde na 3 profs met een punten verschil, ze liep 77 punten( volgens pavo formulier) .
veel te zien aan spandoeken, bloemen enz enz maar ze keek weer nergens naar, de andere twee uit dr groep konden mooi achteraan rijden!