Ik vind de vliegerfoto van malik geniaal
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Leuk zo'n ego
Wat leuk zo'n oefen-TREC! Dat lijkt mij ook wel wat 

Zo is wandelen echt de beste ontspanning die je maar kunt hebben!
Gave pad inderdfaad ook!
In de modder en regen, dacht f*ck it ik heb toch al sopsokken van het longeren dus waarom ga ik er niet gewoon even op zitten

)
Ben benieuwd wat ze aan het bakken is. Je andere paard ziet er ook leuk uit!
Hopelijk gedraagt hij zich nu weer beter....ach ja soms moet dat er ook uit met die guppies hè. Hopelijk ligt het knagen niet aan tekorten idd, gek dat ze dat tegelijkertijd doen!
Zodra ik ga twijfelen aan tanden/zadel/een haar wat scheef zit/whatever ga ik onbewust toch weer afwachtend en onduidelijk rijden, en daar reageert Pinda op. Dan wordt zij meteen heel onzeker en/of neemt het dan maar over en komen we in een vicieuze cirkel terecht van spanning en gedoe.
Maar heb wel voor mijn doen gewoon dapper en geconcentreerd door gewerkt en problemen opgelost, ondanks dat alle fratsen die ze maar ooit bedacht heeft langskwamen en ik dus echt wel even wat voor de kiezen kreeg
Ook geen moment bang geweest, er zit vooruitgang in. Er is dus hoop dat ik wat ik zelf veroorzaak ook weer op kan lossen
Nu nog zorgen dat ik het niet meer veroorzaak
Over het rollen in de modder: ik heb Koda gister zijn reservedeken omgedaan omdat hij niet alleen had liggen rollen maar ook had liggen slapen in modder. Hoewel de binnenkant van de deken niet nat voelde was de deken enorm zwaar. Goed bezig met je les!
En een oefen-TREC is leuk! Lekker wat behendiger worden samen 
Geweldig die vliegerfoto en alle andere!
Sizzle schreef:V
Op onze bak hoef je niet jaloers te zijn, die is horror.
Het is natuurlijk wel fijn dat we een stukje dak hebben (20 meter) maar de bodem is ruk. Het zand is verpulverd en daar onder liggen paddock matten die omhoog komen. Galop blijft gewoon een risico, vorige week is ze nog uitgegleden aan de longe. Onder de man galoppeer ik voornamelijk buiten of een hele enkele keer in de bak als zowel het overdekte en niet overdekte stukje beide in redelijke toestand zijn. Het buitenstukje is nu gewoon spekgladde soep.
Ik ga binnenkort ergens anders een buitenbak bij huren, een binnenbak die mensen van buitenaf neemt is er niet in de buurt.

Hopelijk ondertussen al een beetje bekomen?
Mooi jaaroverzicht ook, dat vliegen

MirandaMalik schreef:Op elke stal mankeert wel wat, dus als je weggaat bij een stal terwijl je weet wat je hebt, krijg je er bij de andere stal altijd wel iets voor terug wat ook niet bevalt.