Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Eef_Bam schreef:Kimberlyve:
Er zijn ook leren zadels met een verwisselbaar kopijzer. Ik heb zelf een Ruiz Diaz zadel van leer, en met verwisselbaar kopijzer. Komt uit dezelfde fabriek als de anky en pessoa zadels.
Ik vind het ideaal, op mijn oude paard met puntige schoft had ik de smalste boom er in, nu een wijdere boom voor mijn ronde Merrie.
kimberlyve schreef:Ik ga van de week ook de zadelmaker bellen. Ik twijfel alleen heel erg wat voor zadel ik neem. Het liefst wil ik leer maar ik wil ook graag iets met een verwisselbare boom omdat ik bang ben dat hijnog te veel zal groeien. Ga van de week gewoon even bellen met van rijs en kijken wat hun zeggen
Abercrombie schreef:kimberlyve schreef:Ik ga van de week ook de zadelmaker bellen. Ik twijfel alleen heel erg wat voor zadel ik neem. Het liefst wil ik leer maar ik wil ook graag iets met een verwisselbare boom omdat ik bang ben dat hijnog te veel zal groeien. Ga van de week gewoon even bellen met van rijs en kijken wat hun zeggen
http://www.bokt.nl/markt/ad/378525/dres ... ch-mw-boom
Abercrombie schreef:Stalhouder woont op het terrein.
Ik woon zelf 900 meter van stal dus ik ga zelf maar mijn eigen hooi voeren. We hebben het al gevraagd maar hij wil er niets van weten.