Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xSCWx schreef:Ik ga waarschijnlijk vandaag kijken naar de pony die ik op het oog heb. Het is ineens even een achtbaan, ik zou maandag pas gaan kijken maar ik wil eerste keus en moet deze pony op zijn minst gezien hebben. Dus ben nu hemel en aarde aan het bewegen om te kunnen gaan haha
Dilan93 schreef:xSCWx schreef:Ik ga waarschijnlijk vandaag kijken naar de pony die ik op het oog heb. Het is ineens even een achtbaan, ik zou maandag pas gaan kijken maar ik wil eerste keus en moet deze pony op zijn minst gezien hebben. Dus ben nu hemel en aarde aan het bewegen om te kunnen gaan haha
Succes! Hoop dat het wat is. Maar probeer je niet te laten opjagen door eventuele andere kopers
Lijkt me echt niet tof om zo'n beslissing gehaast te moeten nemen.
Captain schreef:Dilan93 schreef:Succes! Hoop dat het wat is. Maar probeer je niet te laten opjagen door eventuele andere kopers
Lijkt me echt niet tof om zo'n beslissing gehaast te moeten nemen.
Hier ga ik in mee, is wel een manier om een paard te verkopen voor meer..
xSCWx schreef:Helaas ik ga vandaag niet, het lukt niet. Er is iemand die heeft 1e keuze en ik heb 2e keuze. Als deze pony onder m’n neus verkocht wordt ben ik er wel beroerd van. Hij is alles wat ik wil, zelfs inclusief minimaal mankement (mijn beesten hebben vaak wel wat bijzonders). Als hij niet verkocht is ga ik maandag kijken, maar ja kan jullie nu al vertellen dat hij tegen die tijd wel weg is.
xSCWx schreef:Helaas ik ga vandaag niet, het lukt niet. Er is iemand die heeft 1e keuze en ik heb 2e keuze. Als deze pony onder m’n neus verkocht wordt ben ik er wel beroerd van. Hij is alles wat ik wil, zelfs inclusief minimaal mankement (mijn beesten hebben vaak wel wat bijzonders). Als hij niet verkocht is ga ik maandag kijken, maar ja kan jullie nu al vertellen dat hij tegen die tijd wel weg is.
xSCWx schreef:Een pony rond 1.50m, zeker niet kleiner dan 1.45 en groter dan 1.55m. Liefst ruin, cool karakter, verkeersmak. Voor buiten ritten, hoeft geen dressuur/spring wonder te zijn.
Edit: rollercoaster continues, we gaan zo rijden richting het paard
Amyciation schreef:Captain, wat een prachtig paard !! Gefeliciteerd!
na een tijdje een stille lezer te zijn geweest, ben ik nu eindelijk ook lid geworden van de club „op zoek naar een paard“ (maar ik heb geen haast).
Wat ik zoek: niet te klein warmbloed (liefst iets "zwaarder" type, 165 of groter), allrounder voor een beetje dressuur, springen, cross country, buitenritten en grondwerk. Liefst tussen de 7 en 12 jaar oud en de kers op de taart zou zijn als het een schimmel was. Vrij rustig karakter, niet zo happig op een superheet / nerveus paard. Begroting 12.000 €.
vorige week bij mijn eerste bezichtiging geweest. Het mooiste paard dat ik ooit heb gezien. 9 jaar oud, maar pas om 6 uur ingebroken en daarna niet mee gewerkt, dus nu weer aan het werk na 2 jaar op de velden.
Hij kent niets dan de absolute basis, had gebarsten hoeven, heeft geen ervaring met naar buiten gaan en zit ook op het absolute maximum van mijn budget. Lief karakter en absoluut mooi, maar dat is het dan. Er is letterlijk geen enkele goede reden waarom ik een paard als dit zou moeten kopen, maar ik denk constant aan hem