Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Wat vond ze van de balkjes, als je er al aan toegekomen was?
Heb hem ooit voor Miep gehad, zo jammer dat de pasvorm voor de mijne niet goed was....vind hem zo leuk
Maffe Syd met haar gekke bekken
Blijft een heel knap zadel.
Kan me geen leven meer zonder madam de diva bedenken
Inderdaad echt een leger engeltjes op jullie schouder zo te lezen
Sterkte met verwerken en doe inderdaad maar even rustig aan
In elk geval heel fijn dat jullie er zelf lichamelijk zo goed uit zijn gekomen!
Gisteren eerst instructrice op Pinda want ik was weer aan het schijtlijsteren
Nou ja, vooral aan het twijfelen of bij mij geen interferentie zou zijn tussen mijn spanning en Pinda's lichamelijke reactie, en wilde wel duidelijk kunnen krijgen of ze wel of niet nog last heeft. En terecht, rechtsom waar ze de laatste keer last had van haar mond zat nog een triggertje qua verwachting van pijn wat ik zelf niet zonder stress opgelost had kunnen krijgen- in eerste instantie blokkeerde ze wat in draf rechtsom wat ik eng had gevonden maar waar instructrice gewoon rustig vertrouwen kon geven en zo op kon lossen. Toen Pinda eenmaal besefte dat rechtsom geen au doet in het bekkie en ze lekker door mag sjouwen liep ze als een zonnetje 

Schattig

Maar wat fijn dat hij zo braaf was! Hij kijkt er relaxed bij 
En vanavond mag ze weer leuk Shetlanderdrijven
Heb Jipje gisteravond maar vast gewaarschuwd dat hij vandaag overdag zijn energie moest sparen hihi.

) dus ben benieuwd of dat daarna weer veranderd. Overigens merk ik er met rijden weinig van.
Fijn dat het zo goed gaat! Ik heb een smartex zodat ik de deken alsnog op kan leggen als hij een beetje nat is, ik laat me niet tegenhouden door een beetje regen
(maar wel door wind haha, ik haat harde wind)
Hier boeit de regen ze ook geen zak, ik heb Koda dit jaar de deken op zodat hij niet overal modder is. Meestal is het nu gewoon zijn hals, benen, hoofd en stukje buik die vies zijn
Hij is gek op rollen in de modder 
Alle gangen, netjes halthouden, figuren rijden en ook een pasje achterwaarts (maar dat laatste heeft wel altijd een aantal seconden reactietijd nodig). Hij begint nu ook zonder mijn begeleiding meer zijn hals te laten zakken
Dit was ooit Miep's Sinterklaas-jas, zij had die look aardig down zeg maar

Mijn dames zijn van suiker, ze zijn heel graag elke dag veel buiten tenzij het regent. Dan is het rollen en met modder plamuren, eventueel een sprintje trekken, hooibak snel leeg kanen en daarna graag weer onder dak
Werken in de regen en modder doen ze beide nu wel braaf, maar niet zonder een héél zielige snuit op te zetten

Granoek schreef:Ben weer een beetje onder een steen beland maar wil toch even zeggen Noisy, wat akelig!! Praten helpt zeker en neem genoeg rust (voor hoofd én lichaam!)
en iedereen, maar dan ook iedereen, wil gourmetten. Waar ik het meeste last van heb nog is dhdaik iedere avond in bed er nog over na lig te denken e het zich in mijn hoofd weer afspeelt. Het is niet beangstigend verder maar ik ben blijkbaar nog aan het verwerken. Gelukkig slaap ik verder wel goed.
Gelukkig slaap je wel goed ook in je slaap verwerk je dingen.