Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
zorro schreef:Nou fijn dat hij er nu staat. En nu afwachten, ik ben echt heel benieuwd wat ze vinden!
Oakland1990 schreef:zorro schreef:Nou fijn dat hij er nu staat. En nu afwachten, ik ben echt heel benieuwd wat ze vinden!
Idem.
Art is die nu gebracht voor uit te vissen wat er is of scintigrafie en klaar. Als er uit die scintigrafie niks uit komt, wat dan?
Heb zelf namelijk ooit een gebroken voet gehad wat op de eerste rx niet te zien was, dan scinti en nog niks gevonden. Dan rx uit andere hoek en toen pas kwam die breuk aan het licht... plus klinisch natuurlijk
Art_Ificious schreef:Zorro heeft gelijk. Als de scinti niks uitwijst zal ik met de dokters wel vragen wat zij eventueel aanraden.
zorro schreef:Dat is wat flauw. Ze geeft juist een klap geld uit omdat ze een diagnose wil.
zorro schreef:Wat moet ze dan? Speciaal voor jou alles afblazen? Ze doet wat haar het beste lijkt. En ik ben met je eens dat dingen anders en/of eerder gekunt hadden, maar zo is het niet gegaan, en ts doet NU wel iets. En dat vind ik super. Dat deze onderzoeken niet jou keus zijn, jammer voor je.
Oakland1990 schreef:Er is niks jammer voor mij. Ik zeg ook nergens dat ze moet afblazen. In tegendeel. Ik hoop net zo goed voor ts dat er wat uit komt